Thijs Slegers zal er wel zitten denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eens VI kijken, benieuwd in hoeverre PSV door het slijk gaat.
Waarschijnlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Thijs Slegers zal er wel zitten denk ik
Ik kijk de laatste tijd nog liever Studio Voetbal dan die stomme bierpraat.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gijpie kan los op die wedstrijd denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dafuq...quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste nog liever Studio Voetbal dan die stomme bierpraat.
Rutgerrrrrrrrquote:Op maandag 5 maart 2012 16:58 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 05-03-2012 om 12:08:48Zelfs #jakhals Erik op #Herdgang. Nu wachten op #pownews. #PSV #crisis reageer retweet
Hansie zal vast wel wat te melden hebben, Die laat nog wel eens wat ala jan van halst tonen. Johan Derksen is voor de ruttenafkraaksel en het slechte aankoopbeleid met name naar de verdediging kijkend.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier het VI radio interview van vandaag: http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)=true#videoplayerTopquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WaarschijnlijkEerlijke gast is het
Niet zo'n gozer die aan de pijpen gaat dansen van Fredquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WaarschijnlijkEerlijke gast is het
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.quote:
Doen we zelden meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.
Kom op zeg, dat gekruip in Praag z'n hol was niet om aan te zien gisteren.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.
Twee weken geleden nog na Groningen-uit. Maar goed, de meeste voetbalfans zijn dan ook niet bijster intelligent, dus ik begrijp best dat dat soort simpele tv vermakelijk kan zijn.quote:
Ik moet zeggen dat ik VI ook steeds minder aan vind, het is echt een format geworden (al een tijd).. het is erg voorspelbaar.. En Johan heeft regelmatig last van zijn manperiodquote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 17:08 schreef Einthovuh het volgende:
Gijpie heeft als ex-PSVer ook totaal niks meer met onze club he![]()
Kijk zelden meer maar vanavond wil ik het ook wel eens horen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het kon hem ook inderdaad geen zak schelen dat Oranje de WK finale had verloren. Iniesta dit Iniesta dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ook
Klopt ja. Hij zei ook iets van: "als ik bij PSV langskom dan vraagt iedereen me: 'dit voelt zeker wel als thuiskomen he?' en daarna begint hij op z'n Gijps te lachen' Het interesseert hem allemaal niet zo veel.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ook
Ja, lijkt Boas mogelijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Advocaat komt, Van Gaal ook niet
Maar wie wel?
Die schopt de oudjes toch graag weg?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Boas zal komen voor 500.000 euro per jaar jaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |