En zo gaat het al 2 jaarquote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je je spelers al voor een belangrijke wedstrijd bij Groningen uit voor de 2e plaats niet kan motiveren (vorig seizoen laatste speelronde). Dan is er zeker iets goed mis met Fred.
Tegen FC Groningen en Feyenoord speelde de Stroot ook zwak.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is de Stroot er weer, PSV gaat weer schitteren
Ik hoop met je mee, maar ik ben nu bang voor een totale inzinking.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is de Stroot er weer, PSV gaat weer schitteren
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen prijs en ook nog eens geschiedenis geschreven met de grootste overwinning in de historie van de Eredivisie...
Tegen feyenoord speelde hij helemaal niet zwakquote:Op maandag 5 maart 2012 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen FC Groningen en Feyenoord speelde de Stroot ook zwak.
Ook mét Strootman hadden we gisteren verloren. Niet met zulke ruime cijfers waarschijnlijk (de eerste 2 goals van Twente had hij waarschijnlijk wel tegengehouden).quote:Op maandag 5 maart 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet niet het excuus op Strootman afleggen. Moet je eens zien hoe bedroevend PSV is zonder 'de Stroot'.
Met een beetje geluk neemt iemand het over die PSV in ieder geval Europa in krijgtquote:Op maandag 5 maart 2012 16:52 schreef Einthovuh het volgende:
Maar dan kun je wel Rutten ontslaan na NAC... Maar het is een paar wedstrijden voor het einde van het seizoen (die dan toch al verloren is). Waarom dan niet aan het begin van het seizoen ontslagen? Kost een hoop geld waar je dan toch niets meer aan hebt hooguit om een signaal af te geven aan de supporters.
Dat was onder een andere trainer dus niet gelukt wil je zeggen? Die 10-0 was eerder de verdienste van een zwak Feyenoord dan door Rutten.quote:
Welke wedstrijd in dit seizoen vond jij PSV kampioenswaardig spelen dan? Het gaat gewoon niet goed en we staan zo hoog doordat ook de concurrentie een kutseizoen draait.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon ophouden met dat gezeik en proberen er het beste van te maken. De titel en/of een CL-plek zijn nog gewoon binnen handbereik. Lijkt wel of de media en iedereen eromheen PSV een crisis willen aanpraten.
Tegen Valencia moet je gewoon op de counter spelen. Dat kan dit PSV namelijk wel redelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Valencia is een tegenstander die je ook met een goed spelend PSV kunt verliezen. NAC is een ander verhaal inderdaad.
Willen is wat overdreven. Maar nu komt toch echt naar bovendrijven dat PSV niets wijzer is geworden van Tijdperk Rutten.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon ophouden met dat gezeik en proberen er het beste van te maken. De titel en/of een CL-plek zijn nog gewoon binnen handbereik. Lijkt wel of de media en iedereen eromheen PSV een crisis willen aanpraten.
Ik hoop ook niet dat Advocaat komt, Van Gaal ook nietquote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Advocaat komt, bye bye depay, willems, ritzmaier etc
Dat hoort erbij als topploeg, de druk is groter en de pers zit er bovenop.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Lijkt wel of de media en iedereen eromheen PSV een crisis willen aanpraten.
Maar dat was vorig jaar ook al zo, het verschil tussen top en middenmoot is in de eredivisie gewoon langzaamaan aan het verdwijnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke wedstrijd in dit seizoen vond jij PSV kampioenswaardig spelen dan? Het gaat gewoon niet goed en we staan zo hoog doordat ook de concurrentie een kutseizoen draait.
De spoeling is inderdaad erg dun in trainerswereld. En veel coaches lopen al tussen de 55 en de 65.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Advocaat komt, Van Gaal ook niet
Maar wie wel?
Erik van de Jakhalzen was ook al aanwezig op de Herdgangquote:Op maandag 5 maart 2012 16:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als topploeg, de druk is groter en de pers zit er bovenop.
Deal with it. [ afbeelding ]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er nu moet worden opgehouden met dat gezeik en dat je de komende tien competitiewedstrijden gewoon weer moet gaan knallen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke wedstrijd in dit seizoen vond jij PSV kampioenswaardig spelen dan? Het gaat gewoon niet goed en we staan zo hoog doordat ook de concurrentie een kutseizoen draait.
Dat hoeft een Ajacied ons echt niet komen uit te leggen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willen is wat overdreven. Maar nu komt toch echt naar bovendrijven dat PSV niets wijzer is geworden van Tijdperk Rutten.
Twente-Fan is die gozer. Zeker lekker heel de Herdgang lopen trollen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Erik van de Jakhalzen was ook al aanwezig op de Herdgang
Dan hoop ik dat die Tukker de dag van z'n leven gehad heeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Erik van de Jakhalzen was ook al aanwezig op de Herdgang
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 05-03-2012 om 12:08:48Zelfs #jakhals Erik op #Herdgang. Nu wachten op #pownews. #PSV #crisis reageer retweet
Thijs Slegers zal er wel zitten denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eens VI kijken, benieuwd in hoeverre PSV door het slijk gaat.
Waarschijnlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Thijs Slegers zal er wel zitten denk ik
Ik kijk de laatste tijd nog liever Studio Voetbal dan die stomme bierpraat.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gijpie kan los op die wedstrijd denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dafuq...quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste nog liever Studio Voetbal dan die stomme bierpraat.
Rutgerrrrrrrrquote:Op maandag 5 maart 2012 16:58 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 05-03-2012 om 12:08:48Zelfs #jakhals Erik op #Herdgang. Nu wachten op #pownews. #PSV #crisis reageer retweet
Hansie zal vast wel wat te melden hebben, Die laat nog wel eens wat ala jan van halst tonen. Johan Derksen is voor de ruttenafkraaksel en het slechte aankoopbeleid met name naar de verdediging kijkend.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier het VI radio interview van vandaag: http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)=true#videoplayerTopquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WaarschijnlijkEerlijke gast is het
Niet zo'n gozer die aan de pijpen gaat dansen van Fredquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WaarschijnlijkEerlijke gast is het
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.quote:
Doen we zelden meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.
Kom op zeg, dat gekruip in Praag z'n hol was niet om aan te zien gisteren.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.
Twee weken geleden nog na Groningen-uit. Maar goed, de meeste voetbalfans zijn dan ook niet bijster intelligent, dus ik begrijp best dat dat soort simpele tv vermakelijk kan zijn.quote:
Ik moet zeggen dat ik VI ook steeds minder aan vind, het is echt een format geworden (al een tijd).. het is erg voorspelbaar.. En Johan heeft regelmatig last van zijn manperiodquote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 17:08 schreef Einthovuh het volgende:
Gijpie heeft als ex-PSVer ook totaal niks meer met onze club he![]()
Kijk zelden meer maar vanavond wil ik het ook wel eens horen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het kon hem ook inderdaad geen zak schelen dat Oranje de WK finale had verloren. Iniesta dit Iniesta dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ook
Klopt ja. Hij zei ook iets van: "als ik bij PSV langskom dan vraagt iedereen me: 'dit voelt zeker wel als thuiskomen he?' en daarna begint hij op z'n Gijps te lachen' Het interesseert hem allemaal niet zo veel.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ook
Ja, lijkt Boas mogelijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Advocaat komt, Van Gaal ook niet
Maar wie wel?
Die schopt de oudjes toch graag weg?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Boas zal komen voor 500.000 euro per jaar jaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Na 1 bazen wedstrijd is zijn naam Villas Baas.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Users die met de suggestie van Villas Boas komen
Echt hč, net alsof hij PSV uberhaupt zou overwegen, de teringquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Boas is baas, klaarquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Klopt, daarom kan hij beter dan PSV krijgen.quote:
Waar kan hij naar toe?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, daarom kan hij beter dan PSV krijgen.
Volgend seizoen vast wel naar een club als Inter. Of welke andere club uit een topcompetitie die op dat moment een trainer nodig hebben.quote:
Inter zal binnenkort Ranieri wel ontslaan.quote:
SVquote:Op maandag 5 maart 2012 17:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Villas-Boas
[ afbeelding ]
Sef Vergoossen
2013 is een special jaar dus kan je niet zomaar een kut trainer plaatsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Of gewoon een jaartje bikkelen met een kut trainer en daarna faber of cocu
Tegen Barçaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2013 is een special jaar dus kan je niet zomaar een kut trainer plaatsen.
Moet wel een trainer zijn die van barca moet winnenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2013 is een special jaar dus kan je niet zomaar een kut trainer plaatsen.
Doe niet mal man, Guardiola zal aan het eind van dit seizoen wel oprotten bij Barçaquote:
En brengt Torres met zich mee.quote:
Met Romana als assistent?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zanger Rinus wordt Trainer Rinus en komt bij PSV.
uiteraard kan datquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Zeggen ze?quote:
Rutten betrekt op zichzelf, hij zegt ik ben verantwoordelijk. Op de club kijken ze hem niet anders aan, wel rotsfeer 'maar dat hoort ook, er hoort chagrijn te zijn'.quote:
4e seizoen zonder prijzen zou dat dan toch al worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten betrekt op zichzelf, hij zegt ik ben verantwoordelijk. Op de club kijken ze hem niet anders aan, wel rotsfeer 'maar dat hoort ook, er hoort chagrijn te zijn'.
Brands, Fans emotioneel/geschokt, bang 3e seizoen op rij weer geen prijzen.
Ik ben niet van na 1 klap meteen een beslissing te nemen (mbt ontslag Rutten)
Dat was het zo'n beetje.
Fred klonk nuchter/realistisch
2007/2008 laatste keer kampioen dacht ik ja.. misschien bedoelde ze daarmee geen voorronde CL.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
4e seizoen zonder prijzen zou dat dan toch al worden?
Buitenlandse trainer wil Brands niet. Wil Nederlandstalige.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef Adames het volgende:
Anders zou PSV gewoon Mancini moeten losweken, die zal ook wel eens toe zijn aan een nieuw avontuur.
Begrip voor het niet ontslaan van Rutten zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Statement: PSV vraagt de supporters om begrip
Wat een nietszeggend klotebericht vol vaagheden en clichés. Dit wil ik als supporter niet lezen als officieel statement.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Statement: PSV vraagt de supporters om begrip
3 wedstrijden uit de moeilijke serie:quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Allemaal leuk om te zeggen dat het nog maar 10 wedstrijden zijn en dat er niks aan de hand is, maar laat het gvd nu maar eens zien dan
Precies, weer allemaal een grote bek van : "Misschien komen we hier wel beter uit".quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 wedstrijden uit de moeilijke serie:
Groningen 3-0 verloren
Feyenoord 3-2 gewonnen, schraal/net.
Twente verloren 2-6.
'Nu is elke wedstrijd een finale' ..
Nee we zijn nog niet kansloos, maar er komen nog moeilijke wedstrijd en je hebt nu al 6 punten gemorst.. Achja, nooit opgeven!
Heerenveen zal sowieso geprikkeld zijn na die 1-5quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Met die slakkenverdediging kom je ook lekker ver. Ik weet zeker dat Heerenveen al weet wat hun tactiek zal worden, Lekker achterover hangen, op de counter loeren. Zo kwetsbaar is het PSV.
En ik weet zeker dat Heerenveen minstens 1x gaat scoren.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heerenveen zal sowieso geprikkeld zijn na die 1-5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |