Doe niet mal man, Guardiola zal aan het eind van dit seizoen wel oprotten bij Barçaquote:
En brengt Torres met zich mee.quote:
Met Romana als assistent?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zanger Rinus wordt Trainer Rinus en komt bij PSV.
uiteraard kan datquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Zeggen ze?quote:
Rutten betrekt op zichzelf, hij zegt ik ben verantwoordelijk. Op de club kijken ze hem niet anders aan, wel rotsfeer 'maar dat hoort ook, er hoort chagrijn te zijn'.quote:
4e seizoen zonder prijzen zou dat dan toch al worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten betrekt op zichzelf, hij zegt ik ben verantwoordelijk. Op de club kijken ze hem niet anders aan, wel rotsfeer 'maar dat hoort ook, er hoort chagrijn te zijn'.
Brands, Fans emotioneel/geschokt, bang 3e seizoen op rij weer geen prijzen.
Ik ben niet van na 1 klap meteen een beslissing te nemen (mbt ontslag Rutten)
Dat was het zo'n beetje.
Fred klonk nuchter/realistisch
2007/2008 laatste keer kampioen dacht ik ja.. misschien bedoelde ze daarmee geen voorronde CL.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
4e seizoen zonder prijzen zou dat dan toch al worden?
Buitenlandse trainer wil Brands niet. Wil Nederlandstalige.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef Adames het volgende:
Anders zou PSV gewoon Mancini moeten losweken, die zal ook wel eens toe zijn aan een nieuw avontuur.
Begrip voor het niet ontslaan van Rutten zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Statement: PSV vraagt de supporters om begrip
Wat een nietszeggend klotebericht vol vaagheden en clichés. Dit wil ik als supporter niet lezen als officieel statement.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Statement: PSV vraagt de supporters om begrip
3 wedstrijden uit de moeilijke serie:quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Allemaal leuk om te zeggen dat het nog maar 10 wedstrijden zijn en dat er niks aan de hand is, maar laat het gvd nu maar eens zien dan
Precies, weer allemaal een grote bek van : "Misschien komen we hier wel beter uit".quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 wedstrijden uit de moeilijke serie:
Groningen 3-0 verloren
Feyenoord 3-2 gewonnen, schraal/net.
Twente verloren 2-6.
'Nu is elke wedstrijd een finale' ..
Nee we zijn nog niet kansloos, maar er komen nog moeilijke wedstrijd en je hebt nu al 6 punten gemorst.. Achja, nooit opgeven!
Heerenveen zal sowieso geprikkeld zijn na die 1-5quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Met die slakkenverdediging kom je ook lekker ver. Ik weet zeker dat Heerenveen al weet wat hun tactiek zal worden, Lekker achterover hangen, op de counter loeren. Zo kwetsbaar is het PSV.
En ik weet zeker dat Heerenveen minstens 1x gaat scoren.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heerenveen zal sowieso geprikkeld zijn na die 1-5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |