Ik vond hem de laatste tijd juist weer wat beterder spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
Hoe lang mag Wijnaldum eigenlijk in de basis blijven staan? Die speelt echt al weken zo niet maanden dramatisch.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Eindhoven__.html
telegraaf komt weer lekker stokenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
Juiste berichtgeving is stoken?quote:
Regel #1 in het PSV-topic. Kritiek van buitenaf is altijd trollen of stoken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Juiste berichtgeving is stoken?
Komop man![]()
![]()
Drama de laatste tijd juist. Vandaag ook weer nadrukkelijk betrokken bij de 0-1 en 0-2. Lijkt wel of hij gewoon weigert mee terug te verdedigen. Daarnaast heb je er aanvallend ook weinig aan want hij mist gewoon te veel kansen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste tijd juist weer wat beterder spelen
Oh ok.Dit wist ik nog niet. Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Regel #1 in het PSV-topic. Kritiek van buitenaf is altijd trollen of stoken.
Zoals ik al eerder zei: het was eigenlijk een kwestie van tijd dat dit een keer ging gebeuren. We krijgen zó makkelijk lullige doelpunten tegen....quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik had nooit kunnen denken dat PSV zó door het ijs zou zakken als vanmiddag. Ondanks dat geen enkele club in de eredivisie echt overtuigd is (constant) en PSV in principe (ranglijst) nog alle kans heeft om kampioen te worden zie ik het niet meer gebeuren. Fredje is te soft gebleken voor dit team, waarbij het verstandig voor psv zou zijn als ze er een trainer neer zetten die streng is voor deze groep.
Dus de Telegraaf is waarheid voor jou?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Juiste berichtgeving is stoken?
Komop man![]()
![]()
http://www.ed.nl/regio/ei(...)na-PSV-FC-Twente.ecequote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus de Telegraaf is waarheid voor jou?
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus de Telegraaf is waarheid voor jou?
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als het niet onrustig in EHV zou zijn na zo'n wedstrijd.
Die van Willy en René zal niet mals zijn, dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Einthovuh het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van de broertjes Kerkhof morgen en Harry v Raaij op 040tv
True. De Kerkhof broertjes zijn sowieso al geen fan van Rutten dus die zullen morgen wel weer hun gal spuwen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die van Willy en René zal niet mals zijn, dat kan ik je nu al vertellen.
Die van Harry vind ik een beetje lastig te voorspellen.
Kwaliteit achterin. Maar toch vind ik ook dat Fredje de jongens niet meer kan motiveren om voor elkaar door het vuurt te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Dit wat PSV vandaag liet zien was natuurlijk klote. De verdediging om te janken en de instelling al helemaal.
Zou het echt leggen aan Fredje of toch de kwaliteit achterin?
quote:Pluspuntjes zag Rutten toch nog wel. ,,Onze aanvoerder, Ola Toivonen, ging voorop in de strijd. Ook Dries Mertens was wel aan dek.
Sterker nog; het beleid van Rutten kent geen motivering.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kwaliteit achterin. Maar toch vind ik ook dat Fredje de jongens niet meer kan motiveren om voor elkaar door het vuurt te gaan.
Engelaar, Marcelo zijn niet door Rutten aangekocht?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef gniffie het volgende:
Om al die faal aankopen de afgelopen jaren heeft Rutten niet gevraagd lijkt mij
Ik snap nog steeds niet wat Marcelo nu precies deed bij die 1-5 van Fer, hij staat eerst in de looplijn van Fer maar stapt dan ineens opzij en gaat er vervolgens achteraan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Dit wat PSV vandaag liet zien was natuurlijk klote. De verdediging om te janken en de instelling al helemaal.
Allebei.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd hetzelfde liedje in Eindhovenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
Marcelo is uitvoerig heel wat jaren gescout. Engelaar is wel aangekocht door Rutten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar, Marcelo zijn niet door Rutten aangekocht?
Nou ja, niemand, maar dan ook niemand zal ooit goede verdedigers van Manolev en Marcelo kunnen maken. En de tijd terugdraaien zodat Bouma weer een acceptabel niveau behaalt (groots is hij sowieso nooit geweest) is ook onmogelijk. In die zin ligt het dus niet aan Rutten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Toivonen werkte zich idd kapot en deed dat niet onverdienstelijk.quote:
Degene die Marcelo gescout hebben moeten we maar zo snel mogelijk buiten vegenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
Marcelo is uitvoerig heel wat jaren gescout. Engelaar is wel aangekocht door Rutten.
Al die onsamenhangende faalzooi die dit jaar is gehaald is door Brands en de geldschieters gehaald, niet door Rutten.
Ramptoerisme.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig dat Feyenoorders/Ajacieden hier het meest actief zijn.
Ja en het was toch zo'n geweldig talent. De nieuwe Alex zeiden ze. Wel, we zien het nu.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Degene die Marcelo gescout hebben moeten we maar zo snel mogelijk buiten vegen
Dat is toch altijd zo als een club een wanprestatie heeft geleverd. Waarom verbaasd dit je zo ?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig dat Feyenoorders/Ajacieden hier het meest actief zijn.
Ik dacht te veel vanuit mezelf.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo als een club een wanprestatie heeft geleverd. Waarom verbaasd dit je zo ?
Dan ben jij een uniek persoon,quote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht te veel vanuit mezelf.
Ik heb volgens mij in totaal maar 10 berichten achtergelaten in Ajax en Feyenoord topic, dus vond het best raar.
Lol. 35.000 man loopt gelaten naar huis. Een groepje van wat, maximaal 20 man zoekt problemen op en het is onrustig in Eindhoven. Wat een kwaliteitsbladquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
Is niet helemaal waar. Dat was nog een behoorlijke groep voor PSV begrippen. Ik gok snel een man of 60, maar dat is wel het minimale aantal. Ik denk tussen de 70 en 80 schuimbekkende cappuchonnetjes voorbij te hebben zien komen, maar of ze het allemaal tot de hoofdingang hebben gehaald, dat betwijfel ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lol. 35.000 man loopt gelaten naar huis. Een groepje van wat, maximaal 20 man zoekt problemen op en het is onrustig in Eindhoven. Wat een kwaliteitsblad![]()
Hij had al eind van het vorige seizoen weg moeten zijn..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Rutten meteen weg of toch pas na dit seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |