TIEN!quote:
Ah daar ben jequote:
Ik zou er homo om worden om hem te meeten.quote:
Me 2quote:
Dus weer een tsunami-alert in Japan ja?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hemel en Aarde moeten bewegen om op tijd te zijn
Jazeker...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus weer een tsunami-alert in Japan ja?
Awwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hemel en Aarde moeten bewegen om op tijd te zijn
Voor de nieuwe wonderbra?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Die dochter was laatst nog bij Life4You
Ze vroegen hem wat er op een bepaalde pizza zou moeten zitten. Hij wist het nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter dan Jaap, die doet het gewoon andersom
Pizzabakkende zangerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter dan Jaap, die doet het gewoon andersom
FOK's GOT TALENT!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zouden wij als TAL-groep gewoon mee moeten doen met iets, gewoon met 20 man daar op het podium iets onzinnigs gaan doen
Ja maar die zijn nooit 'hier'quote:
Commentaar leveren op de jury.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zouden wij als TAL-groep gewoon mee moeten doen met iets, gewoon met 20 man daar op het podium iets onzinnigs gaan doen
Hoezo, wij hebben toch vast ook wel talentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn nooit 'hier'Gewoon de die-hards uit TAL
ik speel een heleboel instrumenten. Ik zal met mijn voeten gitaar gaan spelen en gelijktijdig met mijn handen pianoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Adblocker aan?quote:
Komt door D. met zijn offtopic.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kan het qua snelheid een tandje lager?_O- Topic is zo niet bij te houden
Ah, dan fluiten wij op je enkels omstebeurtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik speel een heleboel instrumenten. Ik zal met mijn voeten gitaar gaan spelen en gelijktijdig met mijn handen piano
Ik heb al moeite met 1quote:
O dat heb ik ook wel eens, is dan na een paar minuten weer over.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
venster verschijnt wel, maar zonder de gequote tekst
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze er nou muziek van LA the Voices onder gezet?
En een piemol!quote:
IE?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
venster verschijnt wel, maar zonder de gequote tekst
Nu al nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Dit is toch niet leuk genoeg om als finale bijvoorbeeld naar te kijken...
Van 25 cm!quote:
Hij leest meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Dit is niet echt heel moeilijk... Met 6 of zo DAT is pas moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |