Is ongewijzigd. Opnames zijn al geweest en er zijn al beelden op tv langsgekomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:23 schreef Woelli het volgende:
Blijft de jury ongewijzigd? Is toch nergens nog bevestigd?
quote:RTL 8 herhaalt Got Talent op kindvriendelijker tijdstip
RTL 8 gaat het programma Holland’s Got Talent elke week herhalen op een kindvriendelijker uitzendmoment. Naast de uitzending op RTL 4 elke vrijdagavond tussen half negen en half elf, wordt het programma elke zaterdag om vijf uur ‘s middags nogmaals uitgezonden. Dat heeft RTL laten weten. Met de herhaling op RTL 8, tevens de thuiszender van RTL Telekids, lijkt RTL te mikken op een jonger kijkerspubliek. De vrouwenzender gaat alle tien de afleveringen heruitzenden.
Bron
Geil.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:47 schreef Karina het volgende:
Voor degenen die vrijdagavond niet kunnen kijken, het wordt zaterdagmiddag herhaald
[..]
Verlagen gaat ook lastig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geil.
Dat wordt weer postcount verhogen.![]()
Postgemiddelde bedoel ik dus.quote:
Dat staat er nietquote:
Als een bom?quote:
Wij zijn livequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar in de TT staat 'Live'. Maar dat lijkt me stug want het is al opgenomen.
en aan het schoppenquote:
Ik zie het wel gebumpt wordenquote:
Daar hebben we er blijkbaar genoeg van in Nederland. Holland Got Simpele Zielen had het ook genoemd kunnen worden,.quote:
Maar dan voelden de Complexe Zielen zich buitengeslotenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben we er blijkbaar genoeg van in Nederland. Holland Got Simpele Zielen had het ook genoemd kunnen worden,.
Benny?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
Het is... Het is... Het is... Benny, wat voor dag is het?
Hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef D. het volgende:
Ah, hier is het Dan-sop topic?
Iemand een linkje naar de 'gewone' SC?
Misschien draai je weer bij als je ziet hoe hij met moeite zijn lach inhoudt als Gordon weer eens keihard begint te lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks meer met Dan sinds hij tijdens VOH(II) ging mauwen over talent via Twitter, laat die knul lekker ouwehoeren over danspasjes, maar niet zang
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef Karina het volgende:
Wijn en M&M's ingeslagen, die chips was geen succes, teveel geknoei.
Alrighty!quote:
Fabiennequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom er net pas achter dat the voice kids afgelopen isWie had er gewonnen?
Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier
HGT 2012 Live #1 - vanaf 30 maart op RTL4
Ah, was te verwachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fabienne
http://www.rtl.nl/%28/act(...)_voice_kids_2012.xml
Eeeeeeeeeeejquote:
Adoptiespel?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
AH, mijn favoriete serie met meesteracteurs loopt uit
ik ben in blijde verwachting van HGTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Niet zo haten op GTST BabeWatcherDat is mijn half uurtje hersenloze tv per dag
Dat is het huis Anubis alquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
AH, mijn favoriete serie met meesteracteurs loopt uit
HGT is B-keuze vergeleken met TVKquote:
Ik was ze net aan het opnemen voor War of the Worlds 2012.quote:
Dat nog proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Niet zo haten mensen, ik probeer ervan te genieten!
Oh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
HGT is B-keuze vergeleken met TVK
De kijkcijfers moeten omhoog. Dus even 10 minuten uit laten lopen !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Echt superirritant dat ze NOOIT op tijd beginnen...
Ik zit ondertussen nog heel ff op SBS6. Dat is ook niet heel veel beter ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Niet zo haten mensen, ik probeer ervan te genieten!
DWHN begint altijd te vroegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Jawel Rob is tof, man man man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen nog heel ff op SBS6. Dat is ook niet heel veel beter ofzo
das toch nie normaalquote:
Ohw ja, dat is ook vandaagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
En dat betekent dat de grabbers ook 10 minuten later komen...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
Dus geen slankie meer kopen, dan kan GTST niet meer mogelijk zijn.
TIEN!quote:
Ah daar ben jequote:
Ik zou er homo om worden om hem te meeten.quote:
Me 2quote:
Dus weer een tsunami-alert in Japan ja?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hemel en Aarde moeten bewegen om op tijd te zijn
Jazeker...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus weer een tsunami-alert in Japan ja?
Awwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hemel en Aarde moeten bewegen om op tijd te zijn
Voor de nieuwe wonderbra?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Die dochter was laatst nog bij Life4You
Ze vroegen hem wat er op een bepaalde pizza zou moeten zitten. Hij wist het nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter dan Jaap, die doet het gewoon andersom
Pizzabakkende zangerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter dan Jaap, die doet het gewoon andersom
FOK's GOT TALENT!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zouden wij als TAL-groep gewoon mee moeten doen met iets, gewoon met 20 man daar op het podium iets onzinnigs gaan doen
Ja maar die zijn nooit 'hier'quote:
Commentaar leveren op de jury.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zouden wij als TAL-groep gewoon mee moeten doen met iets, gewoon met 20 man daar op het podium iets onzinnigs gaan doen
Hoezo, wij hebben toch vast ook wel talentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn nooit 'hier'Gewoon de die-hards uit TAL
ik speel een heleboel instrumenten. Ik zal met mijn voeten gitaar gaan spelen en gelijktijdig met mijn handen pianoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Adblocker aan?quote:
Komt door D. met zijn offtopic.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kan het qua snelheid een tandje lager?_O- Topic is zo niet bij te houden
Ah, dan fluiten wij op je enkels omstebeurtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik speel een heleboel instrumenten. Ik zal met mijn voeten gitaar gaan spelen en gelijktijdig met mijn handen piano
Ik heb al moeite met 1quote:
O dat heb ik ook wel eens, is dan na een paar minuten weer over.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
venster verschijnt wel, maar zonder de gequote tekst
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze er nou muziek van LA the Voices onder gezet?
En een piemol!quote:
IE?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
venster verschijnt wel, maar zonder de gequote tekst
Nu al nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Dit is toch niet leuk genoeg om als finale bijvoorbeeld naar te kijken...
Van 25 cm!quote:
Hij leest meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Dit is niet echt heel moeilijk... Met 6 of zo DAT is pas moeilijk.
Oeh, plaatje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn interessanter dan jongleren met 3 kegels.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:46 schreef MoiMoi85 het volgende:
Wel aardig, maar niet boeiend genoeg. Je zou hier maar een hele show naar moeten kijken.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Jongleren met drie draaiende kettingzagen, dat moet ie doen!
Of met 3 dildo's. Dat is vast wel zijn ding.quote:
Dat is pas spannendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Jongleren met drie draaiende kettingzagen, dat moet ie doen!
Nee, ik ben 12, benny weet!quote:
Zalando.nl. Afgeprijsd van 60 euro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |