Ik vond haar meer sjaggerijnig kijken eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Maartel het volgende:
Fok!
In de gek te houden![]()
Jezus wat stond Ms Grace daar een partij arrogant te kijken op de achtergrond.
Kan ook. 't kon iig vriendelijker.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar meer sjaggerijnig kijken eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de afgelopen jaren anders niet zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
We gaan weer zo hard verliezen dit jaar
Waarom moeten er altijd van deze obscure non- artiesten meedoen met een of andere ''originele'' act.
Je moet gewoon mainstream popshit maken, dan win je.
Mainstream popshit, daar komen alle Oostbloklanden mee straksquote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
We gaan weer zo hard verliezen dit jaar
Waarom moeten er altijd van deze obscure non- artiesten meedoen met een of andere ''originele'' act.
Je moet gewoon mainstream popshit maken, dan win je.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mainstream popshit, daar komen alle Oostbloklanden mee straks
In het westen verdienen pop-artiesten er ook geld mee.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mainstream popshit, daar komen alle Oostbloklanden mee straks
quote:Remco Mail [26990]
Thu 1 Mar 2012 16:07:53
She's from Turkish origine, maybe we can get our twelve points BACK from Turkye?
We gaan zo ongelofelijk hard naar de finalequote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Te cute!
Net wat een buitenlander op esctoday zei 'Ik zie straks die hele grote zaal in Baku al meeklappen'.
Zo staat haar gezicht het makkelijkst.. al vanaf de tijd dat ze de soundmixshow won staat haar gezicht en karakter standaard op standje vervelend arrogant.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar meer sjaggerijnig kijken eigenlijk.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef totebel het volgende:
[..]
Zo staat haar gezicht het makkelijkst.. al vanaf de tijd dat ze de soundmixshow won staat haar gezicht en karakter standaard op standje vervelend arrogant.
Ze heeft nog steeds niet door dat, ondanks dat ze echt goed kan zinggen, een arrogant rotkarakter je succes in de weg staat. Anders had ze het niet via een opgebakken hit van een ander na bijna 20 jaar hoeven hebben.
Die soundmixshow is intussen ook al enige jaren her. Ik vind het gewoon een vervelend mens (en haar divagedrag schijnt haar ook genekt te hebben toen zij meedeed... kan me er iig wel iets bij voorstellen).
Er is alleen een klein, doch niet onbelangrijk detial, die doen in de regel niet mee aan het ESF en gaan voor een heel andere doelgroepquote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het westen verdienen pop-artiesten er ook geld mee.
gewoon 3x chocolatte zeggen en het is er weer uit.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Het liedje is te irritant, het zit alweer in mijn kop
Hatsee! Echte mannen durven dat gewoon toe te geven!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een steeds leuker liedje worden eigenlijk
Hmmm...nou nee!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Ik vind dit liedje gewoon leuker dan Vrede en Hemel en Aarde![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gewoon 3x chocolatte zeggen en het is er weer uit.
Ach ja, een impersonator zijn kan OOK een carriere zijn, toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef Tezz het volgende:
Oh wat is Glennis toch camera-geil zeg. En die tribute to Witney? Denkt ze weer mee te kunnen liften op andermans succes? Pff...
Ik ookquote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Ik vind dit liedje gewoon leuker dan Vrede en Hemel en Aarde![]()
Ja helemaal waar. Ik hoop het voor haar. Ik hoop dat ze snel rijk wordt en van de rente kan gaan leven zonder nog te hoeven werken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:23 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach ja, een impersonator zijn kan OOK een carriere zijn, toch?
Die zou ik toch gewoon keihard doenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]Met het beeld van Raffa erbij zeker ja
Dit is ook wel mijn stijl muziek... lekker alternatiefquote:Op zondag 4 maart 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dat is puur omdat dit sowieso mijn smaak muziek wel is.
Als dit geen songfestivalnummer was geweest had ik het ook vaak geluisterd op youtube enzo.
Misschien dat ze dan wat beters zingt.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zou ik toch gewoon keihard doen
Precies... gisteren zijn er alleen al 3 liedjes gekozen waar Pearl al niet tegenop kon met haar balladquote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Haha zo leuk dat ze FOK forum noemde
en ik hoop dat Joan vooral niet luistert naar het commentaar van Carlo en Irene op de tooi. Als het aan Carlo had gelegen, had Joan geen eens gewonnen.. maar zaten we weer aan eenheidsworst Pearl vast
Shalalie kwam inderdaad meer door die actie van die ouwe Abraham dan door de kwaliteit van het liedje...quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef ato het volgende:
Toch is idd nooit zoveel te doen geweest om een Nederlandse inzending in een week tijd, vooral in positieve zin.
Dan hoeven wij niet meer tegen die sjaggerijnige kop aan te kijken en de, in plat amsterdams, verbale diarree te luisteren bedoel je?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja helemaal waar. Ik hoop het voor haar. Ik hoop dat ze snel rijk wordt en van de rente kan gaan leven zonder nog te hoeven werken.
Nou... ik kan het best wel, maar of ze ervan gaat zingen...quote:Op zondag 4 maart 2012 19:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan wat beters zingt.
Tja, maar in hoeverre gaat haar dat stemmen opleveren? Andere landen zullen niet heel veel van haar buiten t podium meekrijgen neem ik aan..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef ato het volgende:
Wat vooral in haar voordeel is dat ze zo leuk is..
Ze heeft die uitstraling ook op het podium zelf heel erg... net zoals Lena dat bijvoorbeeld ook had 2 jaar geledenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, maar in hoeverre gaat haar dat stemmen opleveren? Andere landen zullen niet heel veel van haar buiten t podium meekrijgen neem ik aan..
Toch welquote:Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, maar in hoeverre gaat haar dat stemmen opleveren? Andere landen zullen niet heel veel van haar buiten t podium meekrijgen neem ik aan..
Linda W. ging daar echt al heen alsof ze al gewonnen had ja... om daar vervolgens op het moment supreme vals te gaan staan zingen... dan ben je wel wegquote:Op zondag 4 maart 2012 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch welWant ze zit er al anderhalf-twee weken van te voren. En allemaal landenfeestjes en persconferenties. Heel veel buitenlandse commentatoren zeiden bijvoorbeeld bij Linda Wagenmakers, voordat ze ging zingen, dat ze zich zo onhebbelijk had gedragen.
Als ze nou zeggen dat Joan zo adorable en bescheiden is, dan komt dat wel goedOp de buitenlandse forums vinden ze haar allemaal schattig en mooi.
Ik moet wel zeggen dat haar Impossible Dream wel echt een topliedje was. En ze bracht het uitstekend. Maar interviews geven zou haar verboden moeten worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Dan hoeven wij niet meer tegen die sjaggerijnige kop aan te kijken en de, in plat amsterdams, verbale diarree te luisteren bedoel je?
Laten we daarvan maken: uberhaupt haar mond open doen voor iets anders dan zingen.. denken raad ik haar trouwens ook niet aan (en ja, dat liedje had idd wel verdiend om verder te komen dan de halve finale, maar ik ben toch echt bang dat haar gedrag haar toen de kop heeft gekost)quote:Op zondag 4 maart 2012 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat haar Impossible Dream wel echt een topliedje was. En ze bracht het uitstekend. Maar interviews geven zou haar verboden moeten worden.
ook, maar omgang met de pers is minstens even belangrijk.. en de 3J's hadden lang niet zo'n rotreputatie als Glennis hoor (en zij blijft hem eer aan doen, je zou toch denken dat een mens wat leert).quote:Op zondag 4 maart 2012 19:40 schreef ato het volgende:
Ach ja die Linda en de 3 J's hadden toch ook geen fijne reputatie?
Ik heb juist het idee dat het meespeelt hoe je over komt, men gaat meer over je spreken etc.
Laten we gewoon focussen op onze Joan!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Laten we daarvan maken: uberhaupt haar mond open doen voor iets anders dan zingen.. denken raad ik haar trouwens ook niet aan (en ja, dat liedje had idd wel verdiend om verder te komen dan de halve finale, maar ik ben toch echt bang dat haar gedrag haar toen de kop heeft gekost)
Hehe idd, ik heb gewoon een goed gevoel over Joan. We hebben in elk geval meer kans om de finale te halen dan we in jaren gehad hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Laten we gewoon focussen op onze Joan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Met een dikkenaar Glennis)
We worden nu al bejubbeld, dus dat klopt niet helemaalquote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Natalie het volgende:
Vreselijk. Ook dit jaar wordt Nederland weer uitgelachen op het Eurovisie songfestival... Je zou denken dat ze er van leren.
Ja ik zag het net! Hartstikke leuk! Alleen een beetje te ver fietsen voor mij haha (vanuit Brabant). Ik kijk de halve finale alleen helaas. Maar de finale met 20 vrienden, kladblokjes op schoot, vlaggetjes, bitterballen en hopelijk een tooi!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben nog:
We gaan met zijn allen de halve finale kijken op 24 mei in een heel leuk kroegje.
Wie wil komen is van harte welkom!We zijn al met ca. 35 FOK!kers!
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 - Genoeg Henk voor iedereen! #3
Het Songfestival is er toch om een beetje uitgelachen te worden? Je ziet ook niemand echt doorbreken in het internationale circuit als men met zon liedje wint.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Natalie het volgende:
Vreselijk. Ook dit jaar wordt Nederland weer uitgelachen op het Eurovisie songfestival... Je zou denken dat ze er van leren.
Dat gaat reuze meevallenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Natalie het volgende:
Die fluitkettel is Belinda van Opera Familia, die meededen aan Hollands got talentquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef miep63 het volgende:
Ik hoorde zonet bij life 4 you dat liedje van LA the Voices. Met dat liedje had gordon en z'n groep naar het ESF willen gaan. Gelukkig dat 't niet door was gegaan. Dit was echt te erg voor woorden, vooral die fluitketel op de achtergrond.
Niet geslaagd, maar dan heb ik hun persiflages ook nooit leuk gevonden.quote:
Elke formatie met Gordon er in zou na 2009 preventief geruimd moeten worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef miep63 het volgende:
Ik hoorde zonet bij life 4 you dat liedje van LA the Voices. Met dat liedje had gordon en z'n groep naar het ESF willen gaan. Gelukkig dat 't niet door was gegaan. Dit was echt te erg voor woorden, vooral die fluitketel op de achtergrond.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze gaat wel You and Me zingen. Dat scheelt...
Ik had gedacht dat ze die niet mocht zongen, aangezien het niet op 3FM mocht
jazeker wel alleen ze had even zin in een ander liedje. Bekijk het filmpje maar eens goed.quote:
Ja, ook na 12 jaar en tienduizenden users is FOK! nog niet tot nauwelijks bekend buiten FOK! Hoe kan dat toch?quote:
Na dit weekend in elk geval weer bij iets meer mensenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ook na 12 jaar en tienduizenden users is FOK! nog niet tot nauwelijks bekend buiten FOK! Hoe kan dat toch?
Ik schaam me voor m'n FOK! lidmaatschap omdat de meeste mensen die het wel kennen het meteen associëren met de vunzige onzinberichten van Djeez op de frontpage. Dus je praat er niet publiek over dat je op zo'n site komt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ook na 12 jaar en tienduizenden users is FOK! nog niet tot nauwelijks bekend buiten FOK! Hoe kan dat toch?
Als dat bij mij gebeurt (nog nooit voorgekomen btw) dan zeg ik gewoon: FPquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n FOK! lidmaatschap omdat de meeste mensen die het wel kennen het meteen associëren met de vunzige onzinberichten van Djeez op de frontpage. Dus je praat er niet publiek over dat je op zo'n site komt.
Eerst zien, dan geloven. Laten we zeggen dat ik er na al die jaren geen positief beeld meer bij heb.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat reuze meevallen
Op de buitenlandse eurovisieforums zijn ze voornamelijk lovend, voor het eerst sinds jaren!
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Laten we zeggen dat ik er na al die jaren geen positief beeld meer bij heb.
Jij kent mensen die de berichten van Djeez lezen? Ew!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n FOK! lidmaatschap omdat de meeste mensen die het wel kennen het meteen associëren met de vunzige onzinberichten van Djeez op de frontpage. Dus je praat er niet publiek over dat je op zo'n site komt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef Cee het volgende:
Beetje laat maar ik wilde nog een dikke grote hulde geven aan de speurneuzen hier.![]()
Trouwens gisteren op 3fm bij de Mega Top 50 draaiden ze Joan. En de DJ gaf aan dat ze werd verdacht van plagiaat maar 'fans op het internet' zijn achter de hoax gekomen. Waar Joan heel blij mee was. En toen las hij een stukje uit het berichtje van Joan aan Greys voor dat hier was gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |