Zo staat haar gezicht het makkelijkst.. al vanaf de tijd dat ze de soundmixshow won staat haar gezicht en karakter standaard op standje vervelend arrogant.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar meer sjaggerijnig kijken eigenlijk.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef totebel het volgende:
[..]
Zo staat haar gezicht het makkelijkst.. al vanaf de tijd dat ze de soundmixshow won staat haar gezicht en karakter standaard op standje vervelend arrogant.
Ze heeft nog steeds niet door dat, ondanks dat ze echt goed kan zinggen, een arrogant rotkarakter je succes in de weg staat. Anders had ze het niet via een opgebakken hit van een ander na bijna 20 jaar hoeven hebben.
Die soundmixshow is intussen ook al enige jaren her. Ik vind het gewoon een vervelend mens (en haar divagedrag schijnt haar ook genekt te hebben toen zij meedeed... kan me er iig wel iets bij voorstellen).
Er is alleen een klein, doch niet onbelangrijk detial, die doen in de regel niet mee aan het ESF en gaan voor een heel andere doelgroepquote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het westen verdienen pop-artiesten er ook geld mee.
gewoon 3x chocolatte zeggen en het is er weer uit.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Het liedje is te irritant, het zit alweer in mijn kop
Hatsee! Echte mannen durven dat gewoon toe te geven!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een steeds leuker liedje worden eigenlijk
Hmmm...nou nee!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Ik vind dit liedje gewoon leuker dan Vrede en Hemel en Aarde![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gewoon 3x chocolatte zeggen en het is er weer uit.
Ach ja, een impersonator zijn kan OOK een carriere zijn, toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef Tezz het volgende:
Oh wat is Glennis toch camera-geil zeg. En die tribute to Witney? Denkt ze weer mee te kunnen liften op andermans succes? Pff...
Ik ookquote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Ik vind dit liedje gewoon leuker dan Vrede en Hemel en Aarde![]()
Ja helemaal waar. Ik hoop het voor haar. Ik hoop dat ze snel rijk wordt en van de rente kan gaan leven zonder nog te hoeven werken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:23 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach ja, een impersonator zijn kan OOK een carriere zijn, toch?
Die zou ik toch gewoon keihard doenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]Met het beeld van Raffa erbij zeker ja
Dit is ook wel mijn stijl muziek... lekker alternatiefquote:Op zondag 4 maart 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dat is puur omdat dit sowieso mijn smaak muziek wel is.
Als dit geen songfestivalnummer was geweest had ik het ook vaak geluisterd op youtube enzo.
Misschien dat ze dan wat beters zingt.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zou ik toch gewoon keihard doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |