Ja, ook na 12 jaar en tienduizenden users is FOK! nog niet tot nauwelijks bekend buiten FOK! Hoe kan dat toch?quote:
Na dit weekend in elk geval weer bij iets meer mensenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ook na 12 jaar en tienduizenden users is FOK! nog niet tot nauwelijks bekend buiten FOK! Hoe kan dat toch?
Ik schaam me voor m'n FOK! lidmaatschap omdat de meeste mensen die het wel kennen het meteen associëren met de vunzige onzinberichten van Djeez op de frontpage. Dus je praat er niet publiek over dat je op zo'n site komt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ook na 12 jaar en tienduizenden users is FOK! nog niet tot nauwelijks bekend buiten FOK! Hoe kan dat toch?
Als dat bij mij gebeurt (nog nooit voorgekomen btw) dan zeg ik gewoon: FPquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n FOK! lidmaatschap omdat de meeste mensen die het wel kennen het meteen associëren met de vunzige onzinberichten van Djeez op de frontpage. Dus je praat er niet publiek over dat je op zo'n site komt.
Eerst zien, dan geloven. Laten we zeggen dat ik er na al die jaren geen positief beeld meer bij heb.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat reuze meevallen
Op de buitenlandse eurovisieforums zijn ze voornamelijk lovend, voor het eerst sinds jaren!
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Laten we zeggen dat ik er na al die jaren geen positief beeld meer bij heb.
Jij kent mensen die de berichten van Djeez lezen? Ew!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n FOK! lidmaatschap omdat de meeste mensen die het wel kennen het meteen associëren met de vunzige onzinberichten van Djeez op de frontpage. Dus je praat er niet publiek over dat je op zo'n site komt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef Cee het volgende:
Beetje laat maar ik wilde nog een dikke grote hulde geven aan de speurneuzen hier.![]()
Trouwens gisteren op 3fm bij de Mega Top 50 draaiden ze Joan. En de DJ gaf aan dat ze werd verdacht van plagiaat maar 'fans op het internet' zijn achter de hoax gekomen. Waar Joan heel blij mee was. En toen las hij een stukje uit het berichtje van Joan aan Greys voor dat hier was gepost.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een steeds leuker liedje worden eigenlijk
twitter:hole1988 twitterde op zondag 04-03-2012 om 21:23:02Joan op 3 in de MegaTop 50 #3FM #NSF #SongFestival #ESC -
reageer retweet
Ik denk dat dat door de waardeloze prestaties van de afgelopen jaren komt... als je ziet dat Zweden en Rusland bovenaan staan terwijl daar de inzending nog niet eens van bekend isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef MisterO het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Joan bij de wedkantoren niet opvalt tussen alle ballads en dance nr's...
Ze bungelt nog steeds onderaan bij bijna alle wedkantoren:
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/winner
Mja, als je de top3 van de Zweedse finale ziet, dan snap ik wel waarom ze bovenaan staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat door de waardeloze prestaties van de afgelopen jaren komt... als je ziet dat Zweden en Rusland bovenaan staan terwijl daar de inzending nog niet eens van bekend is
bedankt.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef hole1988 het volgende:
Interviewtje van Joan gistermiddag.twitter:hole1988 twitterde op zondag 04-03-2012 om 21:23:02Joan op 3 in de MegaTop 50 #3FM #NSF #SongFestival #ESC - [ link | afbeelding ] reageer retweet
Troost je met de gedachte dat een land als België, nog voor de keuze gemaakt te hebben, al lager staat dan Nederlandquote:Op zondag 4 maart 2012 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja, als je de top3 van de Zweedse finale ziet, dan snap ik wel waarom ze bovenaan staan.
Ik denk dat het ook komt door de ongunstige halve finale loting. We zitten bij zoveel Oost-Europese landen... ik ga duimen, maar meestal hebben de wedkantoren 9/10 gelijk.
En bij Rusland gaat die Dima Bilan of hoe heet ie ook weer proberen geloof ik...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat door de waardeloze prestaties van de afgelopen jaren komt... als je ziet dat Zweden en Rusland bovenaan staan terwijl daar de inzending nog niet eens van bekend is
Echt... alweer Dimaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En bij Rusland gaat die Dima Bilan of hoe heet ie ook weer proberen geloof ik...
Die dus al eens gewonnen heeft.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, nu samen met een van de TATU chicks:
http://www.songfestivalwe(...)g-in-russische-race/
Jeetje... ik zag je UI maar zij zou ook niet misstaan als muppetquote:
Ik was juist dezelfde post aan het maken.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |