quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een steeds leuker liedje worden eigenlijk
twitter:hole1988 twitterde op zondag 04-03-2012 om 21:23:02Joan op 3 in de MegaTop 50 #3FM #NSF #SongFestival #ESC -
reageer retweet
Ik denk dat dat door de waardeloze prestaties van de afgelopen jaren komt... als je ziet dat Zweden en Rusland bovenaan staan terwijl daar de inzending nog niet eens van bekend isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef MisterO het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Joan bij de wedkantoren niet opvalt tussen alle ballads en dance nr's...
Ze bungelt nog steeds onderaan bij bijna alle wedkantoren:
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/winner
Mja, als je de top3 van de Zweedse finale ziet, dan snap ik wel waarom ze bovenaan staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat door de waardeloze prestaties van de afgelopen jaren komt... als je ziet dat Zweden en Rusland bovenaan staan terwijl daar de inzending nog niet eens van bekend is
bedankt.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef hole1988 het volgende:
Interviewtje van Joan gistermiddag.twitter:hole1988 twitterde op zondag 04-03-2012 om 21:23:02Joan op 3 in de MegaTop 50 #3FM #NSF #SongFestival #ESC - [ link | afbeelding ] reageer retweet
Troost je met de gedachte dat een land als België, nog voor de keuze gemaakt te hebben, al lager staat dan Nederlandquote:Op zondag 4 maart 2012 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja, als je de top3 van de Zweedse finale ziet, dan snap ik wel waarom ze bovenaan staan.
Ik denk dat het ook komt door de ongunstige halve finale loting. We zitten bij zoveel Oost-Europese landen... ik ga duimen, maar meestal hebben de wedkantoren 9/10 gelijk.
En bij Rusland gaat die Dima Bilan of hoe heet ie ook weer proberen geloof ik...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat door de waardeloze prestaties van de afgelopen jaren komt... als je ziet dat Zweden en Rusland bovenaan staan terwijl daar de inzending nog niet eens van bekend is
Echt... alweer Dimaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En bij Rusland gaat die Dima Bilan of hoe heet ie ook weer proberen geloof ik...
Die dus al eens gewonnen heeft.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, nu samen met een van de TATU chicks:
http://www.songfestivalwe(...)g-in-russische-race/
Jeetje... ik zag je UI maar zij zou ook niet misstaan als muppetquote:
Ik was juist dezelfde post aan het maken.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk zomaar dat Joan hoge ogen gaat gooien met haar liedje. Ik ga het steeds leuker vinden en vind het ook echt een Songfestivalliedje.
Van de week bij DWDD lieten ze jullie ook zien, juichend en meedansendquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver![]()
Mijn vader fluit You and Me de hele tijd en aangezien hij nu ook nog steeds No Limits van 2 Unlimited fluit, moet ik het vast nog wel ff aanhoren
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de week bij DWDD lieten ze jullie ook zien, juichend en meedansend. Was zo leuk! FOK! Leuk ook die rood/wit/blauwe jurkjes
Het blijft gewoon in je hoofd zitten.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Mijn wederhelft verzocht mij vandaag ook al vriendelijk om het niet meer te neurieën
Ja, bij Carlo en Irene vanmiddagquote:Op zondag 4 maart 2012 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las iets van Joan die het openbaar over Fok! had?
Nu nog wel, over 15 jaar vast niet meerquote:Op zondag 4 maart 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar da's in het geval van Joan d'r liedje leuk, toch?
[..]Bedankt! Die hebben we vorig jaar gekocht toen we naar Düsseldorf gingen, naar de halve finale met de 3Js.
Carlo heeft vast eea gehoord over de Fok!ESF Knokploegquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, bij Carlo en Irene vanmiddag
Joan: "De mensen van FOK! forum hebben alles voor me uitgezocht!!"
Carlo: "FOK! forum??"
Joan: "Ja, FOK! forum".
Carlo: "Hmmmmz, dat klinkt als iets waar je geen ruzie mee moet krijgen".
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
What... the... fuck.quote:
Dat mag uiteraard want smaken verschillen gelukkig nou eenmaalquote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef Toverheks het volgende:
Goedenavond, mag ik hier zeggen dat ik het een baggerliedje vind maar dat ik Joan wel heel veel succes gun
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef Toverheks het volgende:
Goedenavond, mag ik hier zeggen dat ik het een baggerliedje vind maar dat ik Joan wel heel veel succes gun
FANNquote:
jaaaaaaaa,,,, maar ik ga nu alles uit mijn AT flikkerenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN![]()
![]()
![]()
![]()
mijn songfestivalliefje weet je nog met zijn 2e hahaha
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a1d0b3be-2bde-474b-a613-246ceb6b8f70quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
de meeste mensen die naar Life 4 You kijken weten ws niet eens wat fokforum en rambam is.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
wat liefquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik het optreden van Joan daar zo zie raak ik er steeds meer van overtuigd dat die clip van het jongetje en het meisje wel eens de sleutel naar groot succes zou kunnen zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef BobW het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a1d0b3be-2bde-474b-a613-246ceb6b8f70
Op 2:50
Ja echt he? Als ze met haar armpjes over elkaar arrogant in de weg staat en door Rudolph opzij geduwd wordt... ze had vast niet door dat ze in beeld wasquote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef roos85 het volgende:
Joan bij Life4you terugkijken, die kop van Glennis Grace
Dat mag hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 23:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als ik het optreden van Joan daar zo zie raak ik er steeds meer van overtuigd dat die clip van het jongetje en het meisje wel eens de sleutel naar groot succes zou kunnen zijn.
Ik betwijfel alleen sterk of het toegestaan is om filmpjes te tonen op het ESF...
Dan doen ze het maar via een blue screen in dat bokkiewokkielandquote:Op zondag 4 maart 2012 23:52 schreef Steve het volgende:
Dan moet er wel zo'n scherm zijn waar dat kan...
Dat komt er wel hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 23:52 schreef Steve het volgende:
Dan moet er wel zo'n scherm zijn waar dat kan...
Dat heb ik haar van de week al via de FB chat geantwoordquote:Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten we Joan even tippen dat dat filmpje gewoon groot op de Ledschermen moet en dat Ome John dat mooi kan regelen
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op zondag 4 maart 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik haar van de week al via de FB chat geantwoord
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Nou ja ik keek laatst Je t'adore even, toen had je van die rare trapdingen. Als je daar een projectie op moet doen zal het niet echt duidelijk zijn lijkt me...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt er wel hoor![]()
Ik zal Sietse Bakker even vragen of dat een voorwaarde is voor het organiserende land, maar het lijkt me wel
I know, maar bewegende beelden zijn wel wat anders dan een echt filmpje. Aangezien ik dat nog nooit heb gezien zou het me niet verbazen als dat niet is toegestaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Er zijn bewegende beelden van een zandkunstenaar op het LEDscherm geweest, bewegende beelden van de Jedward Boys enzo.
Heb het Sietse net gevraagd via de FB chat. Zodra ik antwoord heb plak ik het hierquote:Op maandag 5 maart 2012 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja ik keek laatst Je t'adore even, toen had je van die rare trapdingen. Als je daar een projectie op moet doen zal het niet echt duidelijk zijn lijkt me...
Nou inderdaad, dat was echt wel een grappig momentquote:Op zondag 4 maart 2012 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt he? Als ze met haar armpjes over elkaar arrogant in de weg staat en door Rudolph opzij geduwd wordt... ze had vast niet door dat ze in beeld was
Ik ben zelf net zo nieuwsgierig naar dat antwoordquote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef Steve het volgende:
.
Greys ik vind het zo heerlijk dat je overal meteen achteraan gaat voor antwoorden..
Ik weet zeker dat je er super geschikt voor zou zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 00:06 schreef Greys het volgende:
Hahaha I wish!
Ik zoek nog wel een andere baan, dus als je meeleest, Sietse....
Ze hebben er een compleet nieuw gebouw voor gebouwd voor het ESF, dat Crystal Center ofzoiets, daar zit ECHT wel een LED scherm in iddquote:Op maandag 5 maart 2012 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Azerbaijan wil 100% zeker dik gaan uitpakken... dus die zullen ongetwijfeld een ledscherm hebben denk ik
Denk inderdaad dat ze er alles aan gaan doen om een zo goed mogelijk visitekaartje af te geven aan europa. Geen halve maatregelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Azerbaijan wil 100% zeker dik gaan uitpakken... dus die zullen ongetwijfeld een ledscherm hebben denk ik
ik ben even terug gaan kijken, en inderdaad, grappig momentquote:Op zondag 4 maart 2012 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt he? Als ze met haar armpjes over elkaar arrogant in de weg staat en door Rudolph opzij geduwd wordt... ze had vast niet door dat ze in beeld was
Was dat niet meer een soort 'graphic'?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef APK het volgende:
Finland had vorig jaar toch ook gewoon een eigen filmpje?
Ook dat was niet een echt filmpje. Ik bedoel daarmee een daadwerkelijke opname met videoapparatuur. Geen animatie.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef APK het volgende:
Finland had vorig jaar toch ook gewoon een eigen filmpje?
Helaas is dat wel de werkelijkheid ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
We gaan weer zo hard verliezen dit jaar
Waarom moeten er altijd van deze obscure non- artiesten meedoen met een of andere ''originele'' act.
Je moet gewoon mainstream popshit maken, dan win je.
Als het dan toch niet meer uitmaakt omdat het Oostblok alle punten naar elkaar toespeelt, hoe kan het dan dat in de laatste paar jaar o.a. Duitsland, Finland en Noorwegen hebben gewonnen?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Helaas is dat wel de werkelijkheid ja.
Echte talentvolle muzikanten zouden in mijn ogen ook wel eens mee mogen doen maar helaas maakt het niet uit met wat we komen aangezien het oostblok alle punten naar elkaar toespelen. Als ik het voor het zeggen had had ik niet meer meegedaan aan deze poppenkast.
Heb ik ook last van kan het Zesde Zintuig ook niet bekijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Dat RTL gemist geeft bij mij ALTIJD een foutcodeGeen idee waar dat aan ligt.
Ik las dat meerdere mensen er last van hebben, al een hele tijd.
Ik heb het eerlijk gezegd al jaren niet meer gekeken omdat ik zoiezo vond dat Nederland maar slappe artiesten er heen stuurde op die Grace na dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het dan toch niet meer uitmaakt omdat het Oostblok alle punten naar elkaar toespeelt, hoe kan het dan dat in de laatste paar jaar o.a. Duitsland, Finland en Noorwegen hebben gewonnen?En dat de gitaarjongen van België heel veel punten kreeg vorig jaar?
Ik ben het voor een groot deel met je eens hoor, het blijft altijd wel een deel vriendjespolitiek. Maar sinds de vakjury is het al een stuk beterEn altijd kwamen bv Armenië en Turkije door de halve finales door vriendenstemmen, maar vorig jaar ineens allebei niet.
Dat was eerder juist bewijs van de vriendjespolitiek, zij het niet van buurlanden maar van 'expats'.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het dan toch niet meer uitmaakt omdat het Oostblok alle punten naar elkaar toespeelt, hoe kan het dan dat in de laatste paar jaar o.a. Duitsland, Finland en Noorwegen hebben gewonnen?En dat de gitaarjongen van België heel veel punten kreeg vorig jaar?
Ik ben het voor een groot deel met je eens hoor, het blijft altijd wel een deel vriendjespolitiek. Maar sinds de vakjury is het al een stuk beterEn altijd kwamen bv Armenië en Turkije door de halve finales door vriendenstemmen, maar vorig jaar ineens allebei niet.
Ik vond ze idd de 3 jaar ervoor prima inzendingen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar Turkije had vorig jaar ook gewoon een flutinzending. Zelfs de vakjury had het nummer slecht beoordeeld, als ik mij niet vergis. De voorgaande jaren kreeg de Turkse inzending ook van de jury meestal gewoon een goede beoordeling.
Vindt het nummer van Turkije dit jaar eigenlijk slecht, maar het hangt van de performance en zang af. Geen makkelijk lied om te zingen lijkt me.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar Turkije had vorig jaar ook gewoon een flutinzending. Zelfs de vakjury had het nummer slecht beoordeeld, als ik mij niet vergis. De voorgaande jaren kreeg de Turkse inzending ook van de jury meestal gewoon een goede beoordeling.
Zo gaat het er ongeveer uitzien:quote:Op maandag 5 maart 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben er een compleet nieuw gebouw voor gebouwd voor het ESF, dat Crystal Center ofzoiets, daar zit ECHT wel een LED scherm in idd![]()
Maar heb ook even gevraagd of echte filmpjes idd wel mogen. Volgens mij wel. Dat met die zandkunstenaar was dat ook...
Jullie hebben haar op facebook; is ze vrijgezel?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor ontwikkelingen in Bakoe hebben we ook:
ESC 2012 Baku: locatie, website e.d.
Dan kan het hier weer over Joan gaan.
Had je maar bij het online interview moeten zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie hebben haar op facebook; is ze vrijgezel?
En een cover door Ellen ten Dammequote:Op maandag 5 maart 2012 09:26 schreef Pino112 het volgende:
Fok-forum weer genoemd op 3FM, Giel belde even met Joan.
Reactie van Giel: 'Ah, de vrienden van Fok'![]()
Whahaha!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver![]()
Mijn vader fluit You and Me de hele tijd en aangezien hij nu ook nog steeds No Limits van 2 Unlimited fluit, moet ik het vast nog wel ff aanhoren
Heb ik ook, ja. Ik ben volgens mij echt sinds jaren een keer een beetje enthousiast.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is ook voor het eerst sinds jaren dat ik echt vanaf het begin al een goed gevoel heb. Vorig jaar vond ik het liedje van de 3JS niet eens zo slecht, maar gelijk bij het Nationaal Songfestival had ik al zoiets van: dit gaat never nooit opvallen. Ik had al zo'n voorgevoel dat het niets zou worden. Dat heb ik nu helemaal niet.
Iets te ver voor me, helaas. Wel een leuk initiatief!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik spam hem nog een keer hoorKomen jullie ook?
De kans om met vele FOK!kers samen naar Joan te kijken op het Eurovisie!!
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 - Genoeg Henk voor iedereen! #3
Oei, dus dat is nog helemaal niet zo zeker dat die jeugdfilmpjes wel mogen...quote:Hoi Miranda!
Even kort, want ik ben nu in Bakoe: LED-schermen zijn niet verplicht. Een delegatie mag, als er LED beschikbaar is, ideeën aanleveren, maar het is aan onze producers om te bepalen of die ook opvolging krijgen. Uiteindelijk willen we een diverse show aanbieden, en dat kan niet als iedereen wit licht wil, bijvoorbeeld.
Groet!
Sietse Bakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |