Heb ik ook last van kan het Zesde Zintuig ook niet bekijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Dat RTL gemist geeft bij mij ALTIJD een foutcodeGeen idee waar dat aan ligt.
Ik las dat meerdere mensen er last van hebben, al een hele tijd.
Ik heb het eerlijk gezegd al jaren niet meer gekeken omdat ik zoiezo vond dat Nederland maar slappe artiesten er heen stuurde op die Grace na dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het dan toch niet meer uitmaakt omdat het Oostblok alle punten naar elkaar toespeelt, hoe kan het dan dat in de laatste paar jaar o.a. Duitsland, Finland en Noorwegen hebben gewonnen?En dat de gitaarjongen van België heel veel punten kreeg vorig jaar?
Ik ben het voor een groot deel met je eens hoor, het blijft altijd wel een deel vriendjespolitiek. Maar sinds de vakjury is het al een stuk beterEn altijd kwamen bv Armenië en Turkije door de halve finales door vriendenstemmen, maar vorig jaar ineens allebei niet.
Dat was eerder juist bewijs van de vriendjespolitiek, zij het niet van buurlanden maar van 'expats'.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het dan toch niet meer uitmaakt omdat het Oostblok alle punten naar elkaar toespeelt, hoe kan het dan dat in de laatste paar jaar o.a. Duitsland, Finland en Noorwegen hebben gewonnen?En dat de gitaarjongen van België heel veel punten kreeg vorig jaar?
Ik ben het voor een groot deel met je eens hoor, het blijft altijd wel een deel vriendjespolitiek. Maar sinds de vakjury is het al een stuk beterEn altijd kwamen bv Armenië en Turkije door de halve finales door vriendenstemmen, maar vorig jaar ineens allebei niet.
Ik vond ze idd de 3 jaar ervoor prima inzendingen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar Turkije had vorig jaar ook gewoon een flutinzending. Zelfs de vakjury had het nummer slecht beoordeeld, als ik mij niet vergis. De voorgaande jaren kreeg de Turkse inzending ook van de jury meestal gewoon een goede beoordeling.
Vindt het nummer van Turkije dit jaar eigenlijk slecht, maar het hangt van de performance en zang af. Geen makkelijk lied om te zingen lijkt me.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar Turkije had vorig jaar ook gewoon een flutinzending. Zelfs de vakjury had het nummer slecht beoordeeld, als ik mij niet vergis. De voorgaande jaren kreeg de Turkse inzending ook van de jury meestal gewoon een goede beoordeling.
Zo gaat het er ongeveer uitzien:quote:Op maandag 5 maart 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben er een compleet nieuw gebouw voor gebouwd voor het ESF, dat Crystal Center ofzoiets, daar zit ECHT wel een LED scherm in idd![]()
Maar heb ook even gevraagd of echte filmpjes idd wel mogen. Volgens mij wel. Dat met die zandkunstenaar was dat ook...
Jullie hebben haar op facebook; is ze vrijgezel?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor ontwikkelingen in Bakoe hebben we ook:
ESC 2012 Baku: locatie, website e.d.
Dan kan het hier weer over Joan gaan.
Had je maar bij het online interview moeten zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie hebben haar op facebook; is ze vrijgezel?
En een cover door Ellen ten Dammequote:Op maandag 5 maart 2012 09:26 schreef Pino112 het volgende:
Fok-forum weer genoemd op 3FM, Giel belde even met Joan.
Reactie van Giel: 'Ah, de vrienden van Fok'![]()
Whahaha!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver![]()
Mijn vader fluit You and Me de hele tijd en aangezien hij nu ook nog steeds No Limits van 2 Unlimited fluit, moet ik het vast nog wel ff aanhoren
Heb ik ook, ja. Ik ben volgens mij echt sinds jaren een keer een beetje enthousiast.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is ook voor het eerst sinds jaren dat ik echt vanaf het begin al een goed gevoel heb. Vorig jaar vond ik het liedje van de 3JS niet eens zo slecht, maar gelijk bij het Nationaal Songfestival had ik al zoiets van: dit gaat never nooit opvallen. Ik had al zo'n voorgevoel dat het niets zou worden. Dat heb ik nu helemaal niet.
Iets te ver voor me, helaas. Wel een leuk initiatief!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik spam hem nog een keer hoorKomen jullie ook?
De kans om met vele FOK!kers samen naar Joan te kijken op het Eurovisie!!
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 - Genoeg Henk voor iedereen! #3
Oei, dus dat is nog helemaal niet zo zeker dat die jeugdfilmpjes wel mogen...quote:Hoi Miranda!
Even kort, want ik ben nu in Bakoe: LED-schermen zijn niet verplicht. Een delegatie mag, als er LED beschikbaar is, ideeën aanleveren, maar het is aan onze producers om te bepalen of die ook opvolging krijgen. Uiteindelijk willen we een diverse show aanbieden, en dat kan niet als iedereen wit licht wil, bijvoorbeeld.
Groet!
Sietse Bakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |