Ik vond ze idd de 3 jaar ervoor prima inzendingen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar Turkije had vorig jaar ook gewoon een flutinzending. Zelfs de vakjury had het nummer slecht beoordeeld, als ik mij niet vergis. De voorgaande jaren kreeg de Turkse inzending ook van de jury meestal gewoon een goede beoordeling.
Vindt het nummer van Turkije dit jaar eigenlijk slecht, maar het hangt van de performance en zang af. Geen makkelijk lied om te zingen lijkt me.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar Turkije had vorig jaar ook gewoon een flutinzending. Zelfs de vakjury had het nummer slecht beoordeeld, als ik mij niet vergis. De voorgaande jaren kreeg de Turkse inzending ook van de jury meestal gewoon een goede beoordeling.
Zo gaat het er ongeveer uitzien:quote:Op maandag 5 maart 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben er een compleet nieuw gebouw voor gebouwd voor het ESF, dat Crystal Center ofzoiets, daar zit ECHT wel een LED scherm in idd![]()
Maar heb ook even gevraagd of echte filmpjes idd wel mogen. Volgens mij wel. Dat met die zandkunstenaar was dat ook...
Jullie hebben haar op facebook; is ze vrijgezel?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor ontwikkelingen in Bakoe hebben we ook:
ESC 2012 Baku: locatie, website e.d.
Dan kan het hier weer over Joan gaan.
Had je maar bij het online interview moeten zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie hebben haar op facebook; is ze vrijgezel?
En een cover door Ellen ten Dammequote:Op maandag 5 maart 2012 09:26 schreef Pino112 het volgende:
Fok-forum weer genoemd op 3FM, Giel belde even met Joan.
Reactie van Giel: 'Ah, de vrienden van Fok'![]()
Whahaha!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver![]()
Mijn vader fluit You and Me de hele tijd en aangezien hij nu ook nog steeds No Limits van 2 Unlimited fluit, moet ik het vast nog wel ff aanhoren
Heb ik ook, ja. Ik ben volgens mij echt sinds jaren een keer een beetje enthousiast.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is ook voor het eerst sinds jaren dat ik echt vanaf het begin al een goed gevoel heb. Vorig jaar vond ik het liedje van de 3JS niet eens zo slecht, maar gelijk bij het Nationaal Songfestival had ik al zoiets van: dit gaat never nooit opvallen. Ik had al zo'n voorgevoel dat het niets zou worden. Dat heb ik nu helemaal niet.
Iets te ver voor me, helaas. Wel een leuk initiatief!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik spam hem nog een keer hoorKomen jullie ook?
De kans om met vele FOK!kers samen naar Joan te kijken op het Eurovisie!!
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 - Genoeg Henk voor iedereen! #3
Oei, dus dat is nog helemaal niet zo zeker dat die jeugdfilmpjes wel mogen...quote:Hoi Miranda!
Even kort, want ik ben nu in Bakoe: LED-schermen zijn niet verplicht. Een delegatie mag, als er LED beschikbaar is, ideeën aanleveren, maar het is aan onze producers om te bepalen of die ook opvolging krijgen. Uiteindelijk willen we een diverse show aanbieden, en dat kan niet als iedereen wit licht wil, bijvoorbeeld.
Groet!
Sietse Bakker
Heb je hem nu al gevraagd of ie nog een PA nodig heeft?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, dus dat is nog helemaal niet zo zeker dat die jeugdfilmpjes wel mogen...
Neequote:Op maandag 5 maart 2012 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je hem nu al gevraagd of ie nog een PA nodig heeft?
Typischquote:Op maandag 5 maart 2012 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we jaren lang geen gebruik gemaakt van de achtergrond, zul je net zien dat als we wél iets willen het ineens niet kan
Bij dit liedje is rustig aandoen misschien beter, maar over het algemeen ben ik voor actie op het podium. Camp it up!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Henno het volgende:
Iedereen moet eigenlijk gewoon op hun plek blijven staan op dat podium, ik heb me enorm geërgerd aan dat gehuppel om haar heen. Volgens mij k, omt het veel beter over als het meer als band gepresenteerd wordt i.p.v. zo'n hele blije choreografie op de achtergrond.
(als er überhaupt al zoveel op het podium moet staan, alleen met haar gitaar zou het ook al beter overkomen dan tijdens de act op het nationale festival)
OMG, zeg me dat dat niet die met dat donkere haar van Tatu is. Wie is zij en wat heeft zij met dat lekker ding gedaan?quote:
Aan de ene kant ben ik voor de tooi: het valt op en als het achtergrondfilmpje duidelijker wordt getoond, is ook gelijk de link met het liedje duidelijk. Bovendien wil Joan het zelf graag en ik ben er een grote voorstander van om de artiest zelf te laten beslissen (zij moet er zelf uiteindelijk gaan staan, dus moet ze zich goed voelen bij de act).quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ondertussen misschien meer voor het feit dat Joan wat mooie veren in haar lokken moet steken ipv zo'n hele tooi... dat is net iets stijlvoller en toch opvallend zonder een WTF-moment voor kijkers te genereren
Laatste Link na een week komt het officieel online op YouTubequote:Op maandag 5 maart 2012 10:05 schreef Greys het volgende:
Bij Sieneke deden ze toch vaker een cover van het songfestivalnummer, bij Giel?
Zouden ze dat nu ook weer gaan doen? Ik heb het niet gehoord, zal even op Youtube blijven kijken vandaag of de Ellen cover er op komt!
twitter:3FMVideo twitterde op maandag 05-03-2012 om 16:49:38optredens @tendamme bit.ly/zsHJVO bit.ly/zUbhcY bit.ly/xV9hNJ (Cover @JoanFranka) #Giel #3FM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |