Heb je hem nu al gevraagd of ie nog een PA nodig heeft?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, dus dat is nog helemaal niet zo zeker dat die jeugdfilmpjes wel mogen...
Neequote:Op maandag 5 maart 2012 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je hem nu al gevraagd of ie nog een PA nodig heeft?
Typischquote:Op maandag 5 maart 2012 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we jaren lang geen gebruik gemaakt van de achtergrond, zul je net zien dat als we wél iets willen het ineens niet kan
Bij dit liedje is rustig aandoen misschien beter, maar over het algemeen ben ik voor actie op het podium. Camp it up!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Henno het volgende:
Iedereen moet eigenlijk gewoon op hun plek blijven staan op dat podium, ik heb me enorm geërgerd aan dat gehuppel om haar heen. Volgens mij k, omt het veel beter over als het meer als band gepresenteerd wordt i.p.v. zo'n hele blije choreografie op de achtergrond.
(als er überhaupt al zoveel op het podium moet staan, alleen met haar gitaar zou het ook al beter overkomen dan tijdens de act op het nationale festival)
OMG, zeg me dat dat niet die met dat donkere haar van Tatu is. Wie is zij en wat heeft zij met dat lekker ding gedaan?quote:
Aan de ene kant ben ik voor de tooi: het valt op en als het achtergrondfilmpje duidelijker wordt getoond, is ook gelijk de link met het liedje duidelijk. Bovendien wil Joan het zelf graag en ik ben er een grote voorstander van om de artiest zelf te laten beslissen (zij moet er zelf uiteindelijk gaan staan, dus moet ze zich goed voelen bij de act).quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ondertussen misschien meer voor het feit dat Joan wat mooie veren in haar lokken moet steken ipv zo'n hele tooi... dat is net iets stijlvoller en toch opvallend zonder een WTF-moment voor kijkers te genereren
Laatste Link na een week komt het officieel online op YouTubequote:Op maandag 5 maart 2012 10:05 schreef Greys het volgende:
Bij Sieneke deden ze toch vaker een cover van het songfestivalnummer, bij Giel?
Zouden ze dat nu ook weer gaan doen? Ik heb het niet gehoord, zal even op Youtube blijven kijken vandaag of de Ellen cover er op komt!
twitter:3FMVideo twitterde op maandag 05-03-2012 om 16:49:38optredens @tendamme bit.ly/zsHJVO bit.ly/zUbhcY bit.ly/xV9hNJ (Cover @JoanFranka) #Giel #3FM reageer retweet
Hehe, ik heb geen problemen met veel reizen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Maar met al dat gereis van hem zou dat sowieso niet kunnen hoor, met Beetle
Maar het idee was leuk
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Fascination het volgende:
Het krijgt een heel seksuele, beklemmende lading.! Beetje raar als je weet waar het liedje over gaat.
nu nog wachten op het programma.quote:RAMBAM achter verzonnen persberichten RAMBAM heeft de afgelopen weken een aantal neppersberichten verstuurd aan diverse nieuwsmedia.
Met het verspreiden van deze zelfbedachte persberichten wil het VARA-programma, onderzoeken hoe zorgvuldig journalisten hun bronnen raadplegen en feiten checken alvorens te publiceren of uit te zenden. Het bericht dat het Songfestival-liedje van Joan Franka erg lijkt op een nummer van een Kroatische artiest was één van die nepberichten, net als het nieuws van afgelopen week dat CDA-kiezers vaker vreemd gaan.
De ruime media-aandacht die al dit nepnieuws kreeg laat volgens de makers zien hoe makkelijk het is om onwaarheden gepubliceerd te krijgen, simpelweg doordat bronnen en feiten niet geverifieerd werden. Met de minste inspanning had men de verschillende (nep) berichten tot RAMBAM kunnen herleiden. Een uur na de eerste berichtgeving over het Songfestivalliedje gebeurde dat alsnog door oplettende bezoekers van het FOK!-forum.
De RAMBAM-aflevering met daarin de verspreiding van de diverse verzonnen persberichten is aanstaande maandag om 21.55 uur te zien bij de VARA op Nederland 3
Ik vind het juist helemaal geen nummer voor Joan alleen zoals Tom Dice dat wel had.quote:Iedereen moet eigenlijk gewoon op hun plek blijven staan op dat podium, ik heb me enorm geërgerd aan dat gehuppel om haar heen. Volgens mij k, omt het veel beter over als het meer als band gepresenteerd wordt i.p.v. zo'n hele blije choreografie op de achtergrond.
(als er überhaupt al zoveel op het podium moet staan, alleen met haar gitaar zou het ook al beter overkomen dan tijdens de act op het nationale festival)
Bij dit liedje is rustig aandoen misschien beter, maar over het algemeen ben ik voor actie op het podium. Camp it up!
Dit is tenenkrommend.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:24 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Die laatste: http://bit.ly/xqGJWY is dus de You and Me cover van Ellen.
BrrrrrrrrrrGeef mij Joan maar.
Bij Shalalie vond ik de versie van Ellen ten Damme beter dan het origineel, nu absoluut niet
Die act had ook geen echte betekenis volgens mij, anders dan gewoon een vrolijke sfeer neerzetten. Op zich zou dat bij Joan ook genoeg zijn. Het probleem bij Nederland is alleen dat een act met vrolijkheid meestal uitdraait op één grote teringzooi een ietwat rommelig geheel waarin weinig lijn te ontdekken is (Esther Hart, Treble, Edsilia).quote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal geen nummer voor Joan alleen zoals Tom Dice dat wel had.
Ik vergelijk het meer met Alexander Rybak die een paar mannen om zich heen had dansen en die op het laatst een hoedje van een statief aftrapten --> ik heb die act nooit begrepen maar het gaf het totale optreden wel iets extra's en vrolijk en getuige de winst is het niet negatief ervaren door de kijkers.
Sowieso is Ellen ten Damme gewoon ongelooflijk kutquote:Op maandag 5 maart 2012 17:24 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Die laatste: http://bit.ly/xqGJWY is dus de You and Me cover van Ellen.
BrrrrrrrrrrGeef mij Joan maar.
Bij Shalalie vond ik de versie van Ellen ten Damme beter dan het origineel, nu absoluut niet
Zou in ieder geval een beetje flauw zijn als ze de ontmaskering door niet-journalisten niet erkennen. Tenzij ze dit hebben gefilmd en afgerond voordat de hoax werd ontdekt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd ja
Maar we hebben ons portie aandacht al wel gehad eigenlijk, daar was ik al heel tevreden mee.
Maar benieuwd wat ze zeggen
Ja dat vraag ik me dus ook af, of het programma al klaar was voordat we het op vrijdagavond ontdekten. Maar dat denk ik niet, want dat bericht brachten ze pas die vrijdag naar buiten.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou in ieder geval een beetje flauw zijn als ze de ontmaskering door niet-journalisten niet erkennen. Tenzij ze dit hebben gefilmd en afgerond voordat de hoax werd ontdekt.
Ik wist dat ik het ergens gelezen had.quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Huh het staat in ELFquote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Huh? Het staat in ELF..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Topic uit ELF, ik zie hem niet meer in de index staan dus wellicht dat je geen toegang hebt tot het archief?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Het giet voor mij niet oan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Topic uit ELF, ik zie hem niet meer in de index staan dus wellicht dat je geen toegang hebt tot het archief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |