Zou in ieder geval een beetje flauw zijn als ze de ontmaskering door niet-journalisten niet erkennen. Tenzij ze dit hebben gefilmd en afgerond voordat de hoax werd ontdekt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd ja
Maar we hebben ons portie aandacht al wel gehad eigenlijk, daar was ik al heel tevreden mee.
Maar benieuwd wat ze zeggen
Ja dat vraag ik me dus ook af, of het programma al klaar was voordat we het op vrijdagavond ontdekten. Maar dat denk ik niet, want dat bericht brachten ze pas die vrijdag naar buiten.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou in ieder geval een beetje flauw zijn als ze de ontmaskering door niet-journalisten niet erkennen. Tenzij ze dit hebben gefilmd en afgerond voordat de hoax werd ontdekt.
Ik wist dat ik het ergens gelezen had.quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Huh het staat in ELFquote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Huh? Het staat in ELF..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Topic uit ELF, ik zie hem niet meer in de index staan dus wellicht dat je geen toegang hebt tot het archief?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Het giet voor mij niet oan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Topic uit ELF, ik zie hem niet meer in de index staan dus wellicht dat je geen toegang hebt tot het archief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |