Mwa, vind het toch aardig nep. Hij zal het vast menen hoor, maar waarom moet hij het zo duidelijk voor de camera doen, waarom niet lekker in je directiehokje blijven?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Lijkt misschien raar, maar hij is door de dolle heen en zo trots als een pauw net zoals de Twente supporters.. hij doet het niet zo zeer om de aandacht, maar gewoon puur omdat zijn liefde voor FC Twente net zo diep zit als bij de supporters.
Laat die man toch...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwa, vind het toch aardig nep. Hij zal het vast menen hoor, maar waarom moet hij het zo duidelijk voor de camera doen, waarom niet lekker in je directiehokje blijven?
mag jij vinden, ik ben hartstikke blij met een gozer als Joop.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwa, vind het toch aardig nep. Hij zal het vast menen hoor, maar waarom moet hij het zo duidelijk voor de camera doen, waarom niet lekker in je directiehokje blijven?
We worden kampioen dus dat recht hebben we.quote:
Wel jammer dat hij als eerste kwam... Liever wat later, zodat het goed is ingezakt en hij goed doorheeft hoe erg PSV eigenlijk is vernedert...quote:
Aardige man ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
mag jij vinden, ik ben hartstikke blij met een gozer als Joop.
Sowieso meer dan die dikke naamgenoot bij Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel km Janssen heeft afgelegd.
Dat zeker. Maar dat heb ik vandaag ook al gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Sowieso meer dan die dikke naamgenoot bij Ajax
QFTquote:
En Cocu die het afmaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Dit zou toch mooi zijn:
'Rutten neemt ontslag'
Ik blijf erbij dat het niet bewust was, maar ik snap de scheids zekerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Hele terechte rode kaart. Toch wel goed gezien.
natrappen niet bewust?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet bewust was, maar ik snap de scheids zeker
Was getekend, Johan Derksenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Terechte rode kaart. Wat een misselijke schoft die Douglas
Zeker wel bewust. Hij maakt gewoon een trappende beweging, probeerde echt niet te landen op die manier.quote:
Kom op man, dit gebeurt binnen een halve seconde. No way dat hij tijd heeft om dit bewust te doen.quote:
Kijk het nog maar eens op normale snelheid. natrappen/onnatuurlijke schoppende beweging.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kom op man, dit gebeurt binnen een halve seconde. No way dat hij tijd heeft om dit bewust te doen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT!! Ik heb het totaal verkeerd gezien.
Rood was terecht.
Weet niet, kijk nooit VI dus geen idee, is ook niet belangrijk verder.quote:
Wie beweegt onbewust zijn been zo? dat is gewoon een trap. Tenzij je motorisch gestoord bent maar ik neem aan dat Dougles dat niet is.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kom op man, dit gebeurt binnen een halve seconde. No way dat hij tijd heeft om dit bewust te doen.
Zou je moeten doen, vermakelijker dan Feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weet niet, kijk nooit VI dus geen idee, is ook niet belangrijk verder.
Ik blijf erbij dat het onbewust was. Boeke oordeelde anders, wat ik ook goed snap.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk het nog maar eens op normale snelheid. natrappen/onnatuurlijke schoppende beweging.
4 wedstrijdjes schorsing.
Hoe kan schoppen onbewust gaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het onbewust was. Boeke oordeelde anders, wat ik ook goed snap.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zou je moeten doen, vermakelijker dan Feyenoord
Nee het was inderdaad geen natrappen en het hoort ook totaal niet bij het gedrag van Douglas. Sorry.quote:
U mad?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ach, hou wel beetje van zelfmarteling, kan je beter genieten van de andere dingenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Klopt. Die trapt ook na. Ook rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
En toch vind ik dat het rechterbeen van Toivonen ook een onnatuurlijke beweging maakt.
FC Groningen 6-0 Feyenoordquote:
Bijvoorbeeld door richting de bal te trappen en de tegenstander te raken (was niet zo in dit geval).quote:
Je bent weer eens lekker irritant bezig.. waarom steeds andere clubs erbij halen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
FC Groningen 6-0 Feyenoord
Feyenoord 1-0 FC Groningen
Kan hier wel mee levenAls je daar op doelt
Groningen op 12 puntjes achterstand kan ik ook wel mee leven.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
FC Groningen 6-0 Feyenoord
Feyenoord 1-0 FC Groningen
Kan hier wel mee levenAls je daar op doelt
Sinds wanneer is VI een club?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent weer eens lekker irritant bezig.. waarom steeds andere clubs erbij halen?
Dat is sowieso de trend in VBLquote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent weer eens lekker irritant bezig.. waarom steeds andere clubs erbij halen?
Werd toch echt te laatquote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is sowieso de trend in VBL![]()
Oh A4L je hebt wat gemist gister nachtbij die chick fight!
[Centraal] MMA topic #135 Tate vs Rousey (filmpje inside)quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Werd toch echt te laat![]()
Wat heb ik gemist?
Ja en nu?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Toto69 het volgende:
Even terugkomende op vorig topic, zijn er nog veel mensen hier die Manuel Sanchez Torres nog kennen dan? Hij was van voor mijn tijd (redelijk ver zelfs)
Alleen van de verhalen, en hij was nog wel eens op de tribune bij onsquote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Toto69 het volgende:
Even terugkomende op vorig topic, zijn er nog veel mensen hier die Manuel Sanchez Torres nog kennen dan? Hij was van voor mijn tijd (redelijk ver zelfs)
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Centraal] MMA topic #135 Tate vs Rousey (filmpje inside)
Een zieke botbreuk
[ afbeelding ]
Ah oke, jammer dat zijn zoon het niet redt naar het betaalde voetbal. Daar doel ik namelijk enigszins op, zijn zoon kan ook 'heel aardig' voetballen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen van de verhalen, en hij was nog wel eens op de tribune bij ons
Dat scharniertje hoort niet die kant op de gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei toch, MMA is niks voor mij.
Nog iets te vroeg denk ik, maar zou best kunnen dat PSV wel aardig uit de race is nu. Dan blijven Twente en AZ als echte strijders over.quote:
ze worden toch kampioen man, ze hebben immers vorige week gewonnenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat scharniertje hoort niet die kant op de gaan
Ze zeiden toch "niet de traagste"?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Dit vind ik ook altijd domme opmerkingen, dat ze traag zijn, sowieso zijn ze niet snel maar ze rennen wel heel veel in de 2e helft om nog te proberen te scoren.. dan strooi je met energie. Makkelijk scoren
Dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef RvLaak het volgende:
EL moet oprotten met de andere wedstrijden, ik wil Mertens zien
Huil niet zo man. 2-6 lijkt mij genoeg afgestraft.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef Cara het volgende:
Dat zo'n Pieters dan weer weg mag komen met het duwen van de scheids, man man man
Ik ook niet maar ik refereerde het aan de andere comments over Hutch en Marcelo e.d. dus dat klopte niet, leek me dus sarcasitsch.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Noem me Sheldon, maar ik haalde dat er niet uit
Stukken leuker als zijn broer.quote:
quote:
Hopen dat ze hem er zo aan herinnerenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
Veel prettiger dan die kwal van een Mertens. Die praat alsof ie net alle problemen in de wereld heeft opgelost.
Wat deed hij toen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede jongen he
Jammer dat ze altijd zijn gedrag van vorig seizoen erbij moeten halen.
Heb je genoten DJ?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede jongen he
Jammer dat ze altijd zijn gedrag van vorig seizoen erbij moeten halen.
Ik stem voor de kop van Toivonen bij JJvGquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
Kan iemand een leuk gifje die de wedstrijd typeert?
Hahahahahatwitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-03-2012 om 18:44:23Er is trammelant bij het #Philips Stadion. Supporters #PSV willen hoofdingang binnen, politie mept terug, meldt collega De Koning. reageer retweet
iemand daar een stream van?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:55 schreef Ties02 het volgende:
Hahahahahatwitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-03-2012 om 18:44:23Er is trammelant bij het #Philips Stadion. Supporters #PSV willen hoofdingang binnen, politie mept terug, meldt collega De Koning. reageer retweet
paar weken terug waren er ook rellen en de verkeerscamera's werden gestreamedquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want iemand staat buiten met een webcam te streamen
Beter gaan ze naar het stadhuis.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:55 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Kut supporters.. dat ze zich maar gaan gedragen.
Hoezo? Douglas krijgt nu ook een schorsing om niets?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huil niet zo man. 2-6 lijkt mij genoeg afgestraft.
Was gewoon natrappenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoezo? Douglas krijgt nu ook een schorsing om niets?
Om niets? Kijk eens terug.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoezo? Douglas krijgt nu ook een schorsing om niets?
Twee leuke gasten waren dat altijd, vond ze altijd sympathiek.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ola en Paddy kwamen vroeger altijd bij ons bananen eten, nu speelt hij de sterren van de hemel. Geweldige jongen.
You sound surprised?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:03 schreef RvLaak het volgende:
Rutten: "wij hebben hun heel erg in het zadel geholpen"... Niets over het feit dat Twente PSV gewoon volledig wegspeelt... Hoezo zelfbedrog
Hij praat onzin. '' Het gaat altijd om de eerste 2 doelpunten '' :s :s..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:03 schreef RvLaak het volgende:
Rutten: "wij hebben hun heel erg in het zadel geholpen"... Niets over het feit dat Twente PSV gewoon volledig wegspeelt... Hoezo zelfbedrog
Als je gewoon ballen hebt zeg je gewoon we hebben verschrikkelijk slecht verdedigd, Twente was goed, maakte alles perfect af. Klaar, ik neem ontslag want ik ben een flapdrol van een coach (in het algemeen). Vaarwel.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik ook. Geen idee waarom, maar ben het wel.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:
"Toppers kun je verliezen"... Nee Rutten... Toppers kan jij niet winnen. Subtiel verschil
Afgezien van het ontslag, volledig eens. Rutten moet van mij voorlopig nog ff blijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je gewoon ballen hebt zeg je gewoon we hebben verschrikkelijk slecht verdedigd, Twente was goed, maakte alles perfect af. Klaar, ik neem ontslag want ik ben een flapdrol van een coach (in het algemeen). Vaarwel.
Met 0-1 kan het een keer gebeuren ja, niet na 45 minuten op 0-4 achter, Fred.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:
"Toppers kun je verliezen"... Nee Rutten... Toppers kan jij niet winnen. Subtiel verschil
Kampioenskar stelen en verkopen?quote:
En zegt 'we did something stupid' doelend op Douglas, ook bij de negatieve dingen in de wij vorm spreken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef RvLaak het volgende:
Valt me trouwens op dat McLaren geen woord rept over het in en in slechte optreden van de scheids... Erg netjes.
Topventquote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef RvLaak het volgende:
Valt me trouwens op dat McLaren geen woord rept over het in en in slechte optreden van de scheids... Erg netjes.
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:47 schreef Nober het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op teletekst keek en dat er stond PSV 0-5 FC Twente. True story en ik was niet eens verbaasd, mijn voorspelling is als volgt; het wordt 4-2 of 1-3.
Dan ga je nog niet zo lang. Ajax won toch een keer met 0-5 ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een drama dit. Ik ben seizoenskaarthouder bij PSV en heb dit nog nooit van m'n leven gezien..
Toen zat ik er ook, maar dit was nog tien keer erger...0-4 bij rust...ongelofelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je nog niet zo lang. Ajax won toch een keer met 0-5 ofzo?
Wat een hemels genotquote:Op zondag 4 maart 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen zat ik er ook, maar dit was nog tien keer erger...0-4 bij rust...ongelofelijk.
We zullen het wss nooit wetenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een hemels genot
Benieuwd wat er bij Mertens "we worden kampioen" zijn hoofd doorgaat
Ik zal vanavond even PSV TV kijkenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen het wss nooit weten, hij heeft niet voor de camera's van EL gestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |