Mwa, vind het toch aardig nep. Hij zal het vast menen hoor, maar waarom moet hij het zo duidelijk voor de camera doen, waarom niet lekker in je directiehokje blijven?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Lijkt misschien raar, maar hij is door de dolle heen en zo trots als een pauw net zoals de Twente supporters.. hij doet het niet zo zeer om de aandacht, maar gewoon puur omdat zijn liefde voor FC Twente net zo diep zit als bij de supporters.
Laat die man toch...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwa, vind het toch aardig nep. Hij zal het vast menen hoor, maar waarom moet hij het zo duidelijk voor de camera doen, waarom niet lekker in je directiehokje blijven?
mag jij vinden, ik ben hartstikke blij met een gozer als Joop.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwa, vind het toch aardig nep. Hij zal het vast menen hoor, maar waarom moet hij het zo duidelijk voor de camera doen, waarom niet lekker in je directiehokje blijven?
We worden kampioen dus dat recht hebben we.quote:
Wel jammer dat hij als eerste kwam... Liever wat later, zodat het goed is ingezakt en hij goed doorheeft hoe erg PSV eigenlijk is vernedert...quote:
Aardige man ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
mag jij vinden, ik ben hartstikke blij met een gozer als Joop.
Sowieso meer dan die dikke naamgenoot bij Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel km Janssen heeft afgelegd.
Dat zeker. Maar dat heb ik vandaag ook al gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Sowieso meer dan die dikke naamgenoot bij Ajax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |