QFTquote:
En Cocu die het afmaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Dit zou toch mooi zijn:
'Rutten neemt ontslag'
Ik blijf erbij dat het niet bewust was, maar ik snap de scheids zekerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Hele terechte rode kaart. Toch wel goed gezien.
natrappen niet bewust?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet bewust was, maar ik snap de scheids zeker
Was getekend, Johan Derksenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwa, vind het toch aardig nep. Hij zal het vast menen hoor, maar waarom moet hij het zo duidelijk voor de camera doen, waarom niet lekker in je directiehokje blijven?
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Terechte rode kaart. Wat een misselijke schoft die Douglas
Zeker wel bewust. Hij maakt gewoon een trappende beweging, probeerde echt niet te landen op die manier.quote:
Kom op man, dit gebeurt binnen een halve seconde. No way dat hij tijd heeft om dit bewust te doen.quote:
Kijk het nog maar eens op normale snelheid. natrappen/onnatuurlijke schoppende beweging.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kom op man, dit gebeurt binnen een halve seconde. No way dat hij tijd heeft om dit bewust te doen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT!! Ik heb het totaal verkeerd gezien.
Rood was terecht.
Weet niet, kijk nooit VI dus geen idee, is ook niet belangrijk verder.quote:
Wie beweegt onbewust zijn been zo? dat is gewoon een trap. Tenzij je motorisch gestoord bent maar ik neem aan dat Dougles dat niet is.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kom op man, dit gebeurt binnen een halve seconde. No way dat hij tijd heeft om dit bewust te doen.
Zou je moeten doen, vermakelijker dan Feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weet niet, kijk nooit VI dus geen idee, is ook niet belangrijk verder.
Ik blijf erbij dat het onbewust was. Boeke oordeelde anders, wat ik ook goed snap.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk het nog maar eens op normale snelheid. natrappen/onnatuurlijke schoppende beweging.
4 wedstrijdjes schorsing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |