Hoe kan schoppen onbewust gaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het onbewust was. Boeke oordeelde anders, wat ik ook goed snap.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zou je moeten doen, vermakelijker dan Feyenoord
Nee het was inderdaad geen natrappen en het hoort ook totaal niet bij het gedrag van Douglas. Sorry.quote:
U mad?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ach, hou wel beetje van zelfmarteling, kan je beter genieten van de andere dingenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Klopt. Die trapt ook na. Ook rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
En toch vind ik dat het rechterbeen van Toivonen ook een onnatuurlijke beweging maakt.
FC Groningen 6-0 Feyenoordquote:
Bijvoorbeeld door richting de bal te trappen en de tegenstander te raken (was niet zo in dit geval).quote:
Je bent weer eens lekker irritant bezig.. waarom steeds andere clubs erbij halen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
FC Groningen 6-0 Feyenoord
Feyenoord 1-0 FC Groningen
Kan hier wel mee levenAls je daar op doelt
Groningen op 12 puntjes achterstand kan ik ook wel mee leven.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
FC Groningen 6-0 Feyenoord
Feyenoord 1-0 FC Groningen
Kan hier wel mee levenAls je daar op doelt
Sinds wanneer is VI een club?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent weer eens lekker irritant bezig.. waarom steeds andere clubs erbij halen?
Dat is sowieso de trend in VBLquote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent weer eens lekker irritant bezig.. waarom steeds andere clubs erbij halen?
Werd toch echt te laatquote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is sowieso de trend in VBL![]()
Oh A4L je hebt wat gemist gister nachtbij die chick fight!
[Centraal] MMA topic #135 Tate vs Rousey (filmpje inside)quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Werd toch echt te laat![]()
Wat heb ik gemist?
Ja en nu?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Toto69 het volgende:
Even terugkomende op vorig topic, zijn er nog veel mensen hier die Manuel Sanchez Torres nog kennen dan? Hij was van voor mijn tijd (redelijk ver zelfs)
Alleen van de verhalen, en hij was nog wel eens op de tribune bij onsquote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Toto69 het volgende:
Even terugkomende op vorig topic, zijn er nog veel mensen hier die Manuel Sanchez Torres nog kennen dan? Hij was van voor mijn tijd (redelijk ver zelfs)
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Centraal] MMA topic #135 Tate vs Rousey (filmpje inside)
Een zieke botbreuk
[ afbeelding ]
Ah oke, jammer dat zijn zoon het niet redt naar het betaalde voetbal. Daar doel ik namelijk enigszins op, zijn zoon kan ook 'heel aardig' voetballen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen van de verhalen, en hij was nog wel eens op de tribune bij ons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |