Stukken leuker als zijn broer.quote:
quote:
Hopen dat ze hem er zo aan herinnerenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
Veel prettiger dan die kwal van een Mertens. Die praat alsof ie net alle problemen in de wereld heeft opgelost.
Wat deed hij toen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede jongen he
Jammer dat ze altijd zijn gedrag van vorig seizoen erbij moeten halen.
Heb je genoten DJ?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede jongen he
Jammer dat ze altijd zijn gedrag van vorig seizoen erbij moeten halen.
Ik stem voor de kop van Toivonen bij JJvGquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
Kan iemand een leuk gifje die de wedstrijd typeert?
Hahahahahatwitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-03-2012 om 18:44:23Er is trammelant bij het #Philips Stadion. Supporters #PSV willen hoofdingang binnen, politie mept terug, meldt collega De Koning. reageer retweet
iemand daar een stream van?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:55 schreef Ties02 het volgende:
Hahahahahatwitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-03-2012 om 18:44:23Er is trammelant bij het #Philips Stadion. Supporters #PSV willen hoofdingang binnen, politie mept terug, meldt collega De Koning. reageer retweet
paar weken terug waren er ook rellen en de verkeerscamera's werden gestreamedquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want iemand staat buiten met een webcam te streamen
Beter gaan ze naar het stadhuis.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:55 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Kut supporters.. dat ze zich maar gaan gedragen.
Hoezo? Douglas krijgt nu ook een schorsing om niets?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huil niet zo man. 2-6 lijkt mij genoeg afgestraft.
Was gewoon natrappenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoezo? Douglas krijgt nu ook een schorsing om niets?
Om niets? Kijk eens terug.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoezo? Douglas krijgt nu ook een schorsing om niets?
Twee leuke gasten waren dat altijd, vond ze altijd sympathiek.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ola en Paddy kwamen vroeger altijd bij ons bananen eten, nu speelt hij de sterren van de hemel. Geweldige jongen.
You sound surprised?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:03 schreef RvLaak het volgende:
Rutten: "wij hebben hun heel erg in het zadel geholpen"... Niets over het feit dat Twente PSV gewoon volledig wegspeelt... Hoezo zelfbedrog
Hij praat onzin. '' Het gaat altijd om de eerste 2 doelpunten '' :s :s..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:03 schreef RvLaak het volgende:
Rutten: "wij hebben hun heel erg in het zadel geholpen"... Niets over het feit dat Twente PSV gewoon volledig wegspeelt... Hoezo zelfbedrog
Als je gewoon ballen hebt zeg je gewoon we hebben verschrikkelijk slecht verdedigd, Twente was goed, maakte alles perfect af. Klaar, ik neem ontslag want ik ben een flapdrol van een coach (in het algemeen). Vaarwel.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik ook. Geen idee waarom, maar ben het wel.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:
"Toppers kun je verliezen"... Nee Rutten... Toppers kan jij niet winnen. Subtiel verschil
Afgezien van het ontslag, volledig eens. Rutten moet van mij voorlopig nog ff blijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je gewoon ballen hebt zeg je gewoon we hebben verschrikkelijk slecht verdedigd, Twente was goed, maakte alles perfect af. Klaar, ik neem ontslag want ik ben een flapdrol van een coach (in het algemeen). Vaarwel.
Met 0-1 kan het een keer gebeuren ja, niet na 45 minuten op 0-4 achter, Fred.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:
"Toppers kun je verliezen"... Nee Rutten... Toppers kan jij niet winnen. Subtiel verschil
Kampioenskar stelen en verkopen?quote:
En zegt 'we did something stupid' doelend op Douglas, ook bij de negatieve dingen in de wij vorm spreken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef RvLaak het volgende:
Valt me trouwens op dat McLaren geen woord rept over het in en in slechte optreden van de scheids... Erg netjes.
Topventquote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef RvLaak het volgende:
Valt me trouwens op dat McLaren geen woord rept over het in en in slechte optreden van de scheids... Erg netjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |