zo werkt dat niet, jij hebt al een deel in de reeks aangemaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kikkeren het volgende:
open maar eigen topic dan wordt deze wel verwijderd
Daar was ik mee bezig maar je was me voor.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kikkeren het volgende:
open maar eigen topic dan wordt deze wel verwijderd
Kan in de TT nog komen te staan: "Zie je die plomp daar?!"?quote:
mwehquote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan in de TT nog komen te staan: "Zie je die plomp daar?!"?
Nog heel even offtopic:quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zo werkt dat niet, jij hebt al een deel in de reeks aangemaakt
charment. de opvolger van chanant?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef sp3c het volgende:
ik was ook bezig maar mijn internet hield ermee
maar glowmouse zijn oplossing is eigenlijk charmenter
ik ben speciaalquote:
Copycat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De volgende keer gooi ik je in de plomp oid?
Ja, ze zien je inderdaad aankomen.
Noem nog eens wat!
off topic.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen zoals die 'hoogleraar' zijn de ellende van nederland
Dat hij niet links is waarschijnlijk. maar goed, die hoogleraar, die man is rechtsquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Mylene het volgende:
Wat is er dan eigenlijk rechts aan Powned dan wel Rutger?
Nee, een grafmongool.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
maar goed, die hoogleraar, die man is rechts
Nou nee, de Raad voor de Journalistiek noemt het 'overvallen van personen met draaiende camera en openstaand microfoon' nou juist ontoelaatbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee niet perse. maar dat is de vrijheid die we in nederland kennen bij journalistiek.
ook dat, maar ook erg conservatief rechts.quote:
Ik vind hem vooral buitencategorie. Maar hij is iig niet progressief en al helemaal niet links. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
ook dat, maar ook erg conservatief rechts.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, deze man lijkt op een oud buurman van me die inderdaad pedofiel bleek te zijn.
De kwaliteit van de argumenten stijgt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
Deze kerel is van mening dat er geen journalisten op het binnenhof aanwezig horen te zijn![]()
![]()
![]()
Trouwens, deze man lijkt op een oud buurman van me die inderdaad pedofiel bleek te zijn.
en geen camera's!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
Deze kerel is van mening dat er geen journalisten op het binnenhof aanwezig horen te zijn![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan eis ik wel dat Jack van Gelder verslag doetquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
en geen camera's!
wel radio
maar dat het een beetje een mafkees is lijkt me sowieso evident
het meest geniale is nog wel dat het een stukje van zijn vrouw was, en dat het nu om hem draait. egocentrische zakquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
en geen camera's!
wel radio
maar dat het een beetje een mafkees is lijkt me sowieso evident
Nee, hoor, dat stukje was volgens mij gewoon van hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het meest geniale is nog wel dat het een stukje van zijn vrouw was, en dat het nu om hem draait. egocentrische zak
lol!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, maar dan eis ik wel dat Jack van Gelder verslag doet
Dat is een indruk die zich ook bij mij heeft opgedrongen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat stukje was volgens mij gewoon van hem.Hij heeft het geschreven onder het pseudoniem Naema Tahir.
Het was al vaker gezegd. Maar ik vond het wel leuk om het hier zo te zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is een indruk die zich ook bij mij heeft opgedrongen.
Mwah, als ik zo ga kijken naar diverse columns en stukjes uit de boeken van haar kijk is dat wel haar schrijfstijl. Het sluit aan bij zijn denkwereld, dat wel, maar dat is volgens mij niet bepaald uitzonderlijk voor echtlieden, dat zij hetzelfde gedachtegoed aanhangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat stukje was volgens mij gewoon van hem.Hij heeft het geschreven onder het pseudoniem Naema Tahir.
Hahaha, inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
![]()
![]()
Je bedoelt:quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op woorden reageer je niet met vuisten. Hoe moeilijk is dat nu?
Maar danwel een rechtse grafmongoolquote:
Dit soort dommerikjes dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter dan die linkse sukkels hier in dit topic die niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.
En terecht. Bij iedere maatschappelijke misstand het eigenrechtertjespelen propageren, en dan gaan huilen als je zelf eens aan je jasje getrokken wordt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Kikkeren het volgende:
Ik denk het niet. Pownews is opvallend stil over deze "kwestie".
Dat lijkt hij mij ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind dat Kinneging iig een agressief kereltje is
Welk strafbaar feit heeft hij aantoonbaar gepleegd dat hij straf verdient?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Cher- het volgende:
eigenlijk hoop ik dat hij een goede straf krijgt or whatever
Vind ik een zeer te verdedigen standpunt. Niet dat dat altijd goed gaat, maar ik zie ook wel wat in dat standpunt. Echter: wanneer is het echt geweld? Zou bij een incident dat types die hinderlijk voor je deur staan altijd de politie geroepen moeten worden. Hebben we dan niet heel veel meer agenten nodig? Is het niet handiger als de agenten hun tijd besteden om echte boeven te vangen in plaats van hinderlijke types te verwijderen. Als je het zelf kan oplossen met lichte dwang, dan is daar ook wat voor te zeggen. Echt geweld heb ik niet gezien door de professor. Wel wat dreiging, maar niets veel dreigender dan een onverwachte draaiende camera voor je snufferd.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
Het geweldsmonopolie ligt bij de overheid.
Geen sprake van wat en wat werd niet gevraagd?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
Maar, in deze situatie was daar geen sprake van. Het werd geen enkele keer gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |