zo werkt dat niet, jij hebt al een deel in de reeks aangemaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kikkeren het volgende:
open maar eigen topic dan wordt deze wel verwijderd
Daar was ik mee bezig maar je was me voor.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kikkeren het volgende:
open maar eigen topic dan wordt deze wel verwijderd
Kan in de TT nog komen te staan: "Zie je die plomp daar?!"?quote:
mwehquote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan in de TT nog komen te staan: "Zie je die plomp daar?!"?
Nog heel even offtopic:quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zo werkt dat niet, jij hebt al een deel in de reeks aangemaakt
charment. de opvolger van chanant?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef sp3c het volgende:
ik was ook bezig maar mijn internet hield ermee
maar glowmouse zijn oplossing is eigenlijk charmenter
ik ben speciaalquote:
Copycat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De volgende keer gooi ik je in de plomp oid?
Ja, ze zien je inderdaad aankomen.
Noem nog eens wat!
off topic.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen zoals die 'hoogleraar' zijn de ellende van nederland
Dat hij niet links is waarschijnlijk. maar goed, die hoogleraar, die man is rechtsquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Mylene het volgende:
Wat is er dan eigenlijk rechts aan Powned dan wel Rutger?
Nee, een grafmongool.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
maar goed, die hoogleraar, die man is rechts
Nou nee, de Raad voor de Journalistiek noemt het 'overvallen van personen met draaiende camera en openstaand microfoon' nou juist ontoelaatbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee niet perse. maar dat is de vrijheid die we in nederland kennen bij journalistiek.
ook dat, maar ook erg conservatief rechts.quote:
Ik vind hem vooral buitencategorie. Maar hij is iig niet progressief en al helemaal niet links. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
ook dat, maar ook erg conservatief rechts.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, deze man lijkt op een oud buurman van me die inderdaad pedofiel bleek te zijn.
De kwaliteit van de argumenten stijgt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
Deze kerel is van mening dat er geen journalisten op het binnenhof aanwezig horen te zijn![]()
![]()
![]()
Trouwens, deze man lijkt op een oud buurman van me die inderdaad pedofiel bleek te zijn.
en geen camera's!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
Deze kerel is van mening dat er geen journalisten op het binnenhof aanwezig horen te zijn![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan eis ik wel dat Jack van Gelder verslag doetquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
en geen camera's!
wel radio
maar dat het een beetje een mafkees is lijkt me sowieso evident
het meest geniale is nog wel dat het een stukje van zijn vrouw was, en dat het nu om hem draait. egocentrische zakquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
en geen camera's!
wel radio
maar dat het een beetje een mafkees is lijkt me sowieso evident
Nee, hoor, dat stukje was volgens mij gewoon van hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het meest geniale is nog wel dat het een stukje van zijn vrouw was, en dat het nu om hem draait. egocentrische zak
lol!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, maar dan eis ik wel dat Jack van Gelder verslag doet
Dat is een indruk die zich ook bij mij heeft opgedrongen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat stukje was volgens mij gewoon van hem.Hij heeft het geschreven onder het pseudoniem Naema Tahir.
Het was al vaker gezegd. Maar ik vond het wel leuk om het hier zo te zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is een indruk die zich ook bij mij heeft opgedrongen.
Mwah, als ik zo ga kijken naar diverse columns en stukjes uit de boeken van haar kijk is dat wel haar schrijfstijl. Het sluit aan bij zijn denkwereld, dat wel, maar dat is volgens mij niet bepaald uitzonderlijk voor echtlieden, dat zij hetzelfde gedachtegoed aanhangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat stukje was volgens mij gewoon van hem.Hij heeft het geschreven onder het pseudoniem Naema Tahir.
Hahaha, inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef raptorix het volgende:
![]()
![]()
Je bedoelt:quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op woorden reageer je niet met vuisten. Hoe moeilijk is dat nu?
Maar danwel een rechtse grafmongoolquote:
Dit soort dommerikjes dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter dan die linkse sukkels hier in dit topic die niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.
En terecht. Bij iedere maatschappelijke misstand het eigenrechtertjespelen propageren, en dan gaan huilen als je zelf eens aan je jasje getrokken wordt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Kikkeren het volgende:
Ik denk het niet. Pownews is opvallend stil over deze "kwestie".
Dat lijkt hij mij ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind dat Kinneging iig een agressief kereltje is
Welk strafbaar feit heeft hij aantoonbaar gepleegd dat hij straf verdient?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Cher- het volgende:
eigenlijk hoop ik dat hij een goede straf krijgt or whatever
Vind ik een zeer te verdedigen standpunt. Niet dat dat altijd goed gaat, maar ik zie ook wel wat in dat standpunt. Echter: wanneer is het echt geweld? Zou bij een incident dat types die hinderlijk voor je deur staan altijd de politie geroepen moeten worden. Hebben we dan niet heel veel meer agenten nodig? Is het niet handiger als de agenten hun tijd besteden om echte boeven te vangen in plaats van hinderlijke types te verwijderen. Als je het zelf kan oplossen met lichte dwang, dan is daar ook wat voor te zeggen. Echt geweld heb ik niet gezien door de professor. Wel wat dreiging, maar niets veel dreigender dan een onverwachte draaiende camera voor je snufferd.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
Het geweldsmonopolie ligt bij de overheid.
Geen sprake van wat en wat werd niet gevraagd?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
Maar, in deze situatie was daar geen sprake van. Het werd geen enkele keer gevraagd.
Nee, want dan had ik dat wel geschreven...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef Doc het volgende:
Je bedoelt:
Op woorden reageer je ook niet door onverwachts bij iemand thuis langs te komen met een camera en de dreiging dat je dat gaat uitzenden.
Die is wel heel sterk! Ben benieuwd of ze dit of weten af te schudden.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Rutger begint al een persiflage te worden:
0,0. Zeker als de deur dichtdoen heel simpel is.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Doc het volgende:
En als iemand zich hinderlijk voor je voordeur ophoudt en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken: hoeveel agressie is dan veroorloofd?
Er is niet gevraagd om weg te gaan en ze zijn niet blijven hangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Doc het volgende:
Geen sprake van wat en wat werd niet gevraagd?
Haahaha, echt briljant!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Rutger begint al een persiflage te worden:
Jammer - want het zou correcter zijn. Ik heb namelijk helemaal niemand met vuisten bezig gezien en alleen woorden waren het natuurlijk ook niet; daar zat een camera bij en dat maakt het net wat heftiger.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik dat wel geschreven...
Ik heb het ook niet over "alles" wat Rutger doet: ik heb het over wat Rutger specifiek in deze situatie doet, namelijk ongevraagd met een camera bij iemand thuis langs komen omdat hij de woorden van iemand in en column opmerkelijk vind.quote:Op
zondag 4 maart 2012 23:19 schreef DS4 het volgende:
Maar ik heb nu al vaak genoeg aangegeven dat ik ook niet alles wat rutger doet even lief, leuk en aardig vind. Dat maakt alleen het gedrag van die kale malloot niet goed.
Dat doe je ook wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
0,0. Zeker als de deur dichtdoen heel simpel is.
Ik denk dat je het filmpje iets nauwkeuriger moet kijken...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is niet gevraagd om weg te gaan en ze zijn niet blijven hangen.
Kinneging heeft zich keurig gedragen, hij had het insect ook van het trapje kunnen trappen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Jammer - want het zou correcter zijn. Ik heb namelijk helemaal niemand met vuisten bezig gezien en alleen woorden waren het natuurlijk ook niet; daar zat een camera bij en dat maakt het net wat heftiger.
[..]
Ik heb het ook niet over "alles" wat Rutger doet: ik heb het over wat Rutger specifiek in deze situatie doet, namelijk ongevraagd met een camera bij iemand thuis langs komen omdat hij de woorden van iemand in en column opmerkelijk vind.
Het gedrag van "die malloot" is duidelijk maken dat-ie niet van een camera gediend is, en als daar niet naar geluisterd wordt, de camera het filmen onmogelijk maken en duidelijk maken dat die lui niet ongevraagd langs moeten komen. Dit doet hij op een dreigende toon - maar dat is in mijn optiek niet heel veel meer bedreigend dan een draaiende camera onverwachts voor je snuffferd.
Uiteraard had die man veel handiger kunnen reageren, maar hoe hij gereageerd had was niet strafbaar en niet echt buitenroportioneel daar waar het hinderlijke ongewenst types voor je voordeur betreft.
Appels - perenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:32 schreef Doc het volgende:
Dat doe je ook wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?
Iemand twee keer wurgen noem je keurig gedrag?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:48 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Kinneging heeft zich keurig gedragen, hij had het insect ook van het trapje kunnen trappen.
Dat is niet bewezen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iemand twee keer wurgen noem je keurig gedrag?
Sorry hoor, maar als een voormalig gewichtheffer van 115 kilo je twee keer wurgt loop je niet meer weg. Dan voert men je af per ambulance.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)r_weg_van_binn.html#quote:1 op 3 wil Rutger wel van Binnenhof
32 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat Pownews-verslaggever Rutger Castricum niet meer in politiek Den Haag mag komen. Dat blijkt uit een poll van Maurice de Hond.
Vraag me af hoeveel mensen vinden dat het stemmen op de PVV maar verboden moet wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 07:28 schreef yyyentle het volgende:
De Joodse lobby (Wilders- aanhang) heeft zich inmiddels ook uitgesproken over het weren van journalisten als Rutger Castricum.
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)r_weg_van_binn.html#
En daar komt de slachtofferreflex weer. Suf gehuil.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen vinden dat het stemmen op de PVV maar verboden moet worden
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:49 schreef Ulx het volgende:
Wacht eerst nou maar tot het hele rechercheteam het onderzoek naar deze moordaanslag heeft afgerond, en dan tot het OM een zware straf voor de hordes schuimbekkende hoogleraren geeist en de criminele organisaties erachter heeft gepoogd te verbieden en de rechter de schuldigen tot zware dwangarbeid in een werkkamp in Noord-Brabant heeft veroordeeld.
Wurgen kun je het niet noemen, een knuffel past beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
frappant in dit geheel is dat onze anabole hooggeleerde slachter van de Nederlandse media een PVV adviseur isquote:Op maandag 5 maart 2012 07:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen vinden dat het stemmen op de PVV maar verboden moet worden
Wurgen? Waar haal je dat vandaan? Dan had toch wel die caermaman iets geroepen als "He, laat hem los man' of iets dergelijks? Ik heb nergens paniek gehoord van Rutger of zijn cameraman.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:01 schreef Re het volgende:
[..]
frappant in dit geheel is dat onze anabole hooggeleerde slachter van de Nederlandse media een PVV adviseur is
Inderdaad, geen paniek. Slechts: ja ik snap het! Oke, we doen het niet meer.. Ja ik snap het! Met een trillende stem omdat hij bijna in tranen uitbarstte.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wurgen? Waar haal je dat vandaan? Dan had toch wel die caermaman iets geroepen als "He, laat hem los man' of iets dergelijks? Ik heb nergens paniek gehoord van Rutger of zijn cameraman.
Ik vond Rutger eigenlijk wel liev toen hij zo bang klonk. Ik had hem bijna geadopteerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Inderdaad, geen paniek. Slechts: ja ik snap het! Oke, we doen het niet meer.. Ja ik snap het! Met een trillende stem omdat hij bijna in tranen uitbarstte.
Echt hé. Wat een schatje! Met zijn lieve rode wangetjes en bange oogjes. Zo onschuldig en guitig tegelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond Rutger eigenlijk wel liev toen hij zo bang klonk. Ik had hem bijna geadopteerd.
Yep. De man is erg rechts. Wat ook het excessieve geweld verklaart. Een links persoon had misschien aan de sjaal van meneer Castricum getrokken, maar zo'n groep rechtse figuren hakken er gelijk maar hersenloos op los met honkbalknuppels, fietskettingen en boksbeugels. De resultaten kun je in de vorige 2500 posts in deze reeks lezen.quote:
Het is dat het zijn eigen deur was, anders had hij door de brievenbus gepist.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. De man is erg rechts. Wat ook het excessieve geweld verklaart. Een links persoon had misschien aan de sjaal van meneer Castricum getrokken, maar zo'n groep rechtse figuren hakken er gelijk maar hersenloos op los met honkbalknuppels, fietskettingen en boksbeugels. De resultaten kun je in de vorige 2500 posts in deze reeks lezen.
Ja, PVV mensen die door brievenbussen pissen ken ik behoorlijk goed. Dat kan Doc beamen.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is dat het zijn eigen deur was, anders had hij door de brievenbus gepist.
en niet minder frappant is het gegeven dat zijn vrouw verwijst naar joodse bemiddelingsbureau's met betrekking tot bemoeienis bij partnerkeus.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:01 schreef Re het volgende:
[..]
frappant in dit geheel is dat onze anabole hooggeleerde slachter van de Nederlandse media een PVV adviseur is
Duidelijk dan. Die Castricum is dus een antisemiet, en zo zijn alle Powned aanhangers. Geen uitzonderingen mogelijk, want nuanceren is zó Job Cohen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:13 schreef yyyentle het volgende:
[..]
en niet minder frappant is het gegeven dat zijn vrouw verwijst naar joodse bemiddelingsbureau's met betrekking tot bemoeienis bij partnerkeus.
http://www.jewishdatingandmarriage.com/
http://tvblik.nl/moraalri(...)m-en-mariska-overman
Dit is ironisch bedoeld toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. De man is erg rechts. Wat ook het excessieve geweld verklaart. Een links persoon had misschien aan de sjaal van meneer Castricum getrokken, maar zo'n groep rechtse figuren hakken er gelijk maar hersenloos op los met honkbalknuppels, fietskettingen en boksbeugels. De resultaten kun je in de vorige 2500 posts in deze reeks lezen.
Dan snap ik je post niet echt. Ten eerste heeft rechts weinig te maken met geweld. Rechts heeft vooral te maken met een voorkeur voor een kleine overheid. Links mensen zijn net zo gewelddadig als rechtse mensen (denk aan mensen die geweld plegen ten behoeve van dier en milieu).quote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
Nee. Of wil je beweren dat er al 2500 posts over niks wordt doorgewauweld?
Het lijkt me een goed idee dat Reporters Without Borders en Privacy International bij dit onderzoek worden betrokken. En de OECD, de EU en de VN zullen ongetwijfeld ook wel iets te zeggen hebben.,quote:Op maandag 5 maart 2012 11:10 schreef sorcees het volgende:
Ik zit te wachten op een parlemantair onderzoek in zake de beschadigde persvrijheid vs verstoorde privacy.
Welkom (terug) op Fokquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
JAquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
Hoe dat zo? Maar leuk.quote:
Nou nee, niet echt. Zowel die jongere als Castricum+Cameraman vallen onder de noemer "personen die zich voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet willen vertrekken". En niet alleen nu, maar vaker bij anderen.quote:
Inderdaad. Ik geef mensen groot gelijk als ze ingrijpen. Wabt wat doet de politie. Volgens mij doen die niets. Je hebt wijken waar mensen compleet worden geterroriseerd waar de politie niet ingrijpt. Waarom zouden ze dan iets doen als er een journalist voor je deur staat.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Zowel die jongere als Castricum+Cameraman vallen onder de noemer "personen die zich voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet willen vertrekken". En niet alleen nu, maar vaker bij anderen.
Zodoende blijven de vragen: Je doet dus alleen maar de deur dicht wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?
Begrijp ik nu goed dat jij thans beweert dat Kinneging de deur dicht heeft gedaan en dat Rutger keer op keer terug kwam?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Doc het volgende:
Zodoende blijven de vragen: Je doet dus alleen maar de deur dicht wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?
de vergelijking met Jehova getuigen lijkt me beterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Zowel die jongere als Castricum+Cameraman vallen onder de noemer "personen die zich voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet willen vertrekken". En niet alleen nu, maar vaker bij anderen.
Nee, dat schrijft hij niet. Hij betwijfelt of het zin zou hebben gehad als Kinneging de deur dicht zou hebben gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat jij thans beweert dat Kinneging de deur dicht heeft gedaan en dat Rutger keer op keer terug kwam?
Of is het nu toch appels met peren vergelijken? Want het is echt van tweeën één.
Voordat Kinneging handtastelijk wordt, is er geen enkel verzoek geweest aan Rutger of cameraman om te vertrekken. Later, als Rutger duidelijk bang is en weg wil, wil Kinneging zelfs niet dat ze vertrekken.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat je het filmpje iets nauwkeuriger moet kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |