zo werkt dat niet, jij hebt al een deel in de reeks aangemaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kikkeren het volgende:
open maar eigen topic dan wordt deze wel verwijderd
Daar was ik mee bezig maar je was me voor.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kikkeren het volgende:
open maar eigen topic dan wordt deze wel verwijderd
Kan in de TT nog komen te staan: "Zie je die plomp daar?!"?quote:
mwehquote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan in de TT nog komen te staan: "Zie je die plomp daar?!"?
Nog heel even offtopic:quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zo werkt dat niet, jij hebt al een deel in de reeks aangemaakt
charment. de opvolger van chanant?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef sp3c het volgende:
ik was ook bezig maar mijn internet hield ermee
maar glowmouse zijn oplossing is eigenlijk charmenter
ik ben speciaalquote:
Copycat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De volgende keer gooi ik je in de plomp oid?
Ja, ze zien je inderdaad aankomen.
Noem nog eens wat!
off topic.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen zoals die 'hoogleraar' zijn de ellende van nederland
Dat hij niet links is waarschijnlijk. maar goed, die hoogleraar, die man is rechtsquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Mylene het volgende:
Wat is er dan eigenlijk rechts aan Powned dan wel Rutger?
Nee, een grafmongool.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
maar goed, die hoogleraar, die man is rechts
Nou nee, de Raad voor de Journalistiek noemt het 'overvallen van personen met draaiende camera en openstaand microfoon' nou juist ontoelaatbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee niet perse. maar dat is de vrijheid die we in nederland kennen bij journalistiek.
ook dat, maar ook erg conservatief rechts.quote:
Ik vind hem vooral buitencategorie. Maar hij is iig niet progressief en al helemaal niet links. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
ook dat, maar ook erg conservatief rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |