Dit vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom krijgt Frank de Boer zoveel krediet? Als Marco van Basten of Martin Jol zulke slechte resultaten hadden behaald, waren ze allang ontslagen geweest.
Omdat ie vorig seizoen kampioen is geworden na halverwege het seizoen te zijn ingestapt?
Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom krijgt Frank de Boer zoveel krediet? Als Marco van Basten of Martin Jol zulke slechte resultaten hadden behaald, waren ze allang ontslagen geweest.
Omdat ie vorig seizoen kampioen is geworden na halverwege het seizoen te zijn ingestapt?
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat het al gebleken is dat het geen zin heeft om wéér een trainer te ontslaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Jo de Jong?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zoiets ja. En dan zo'n kut-goal van J. de Jong.
Malki kan ook nog scoren hequote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ajax zal wel weer gelijk maken zoals altijd.
Waarom heeft Feyenoord altijd van die randdebielen als fans? PSV heeft er tenminste nog normale tussen zitten, soms.quote:
Denk het wel. En omdat hij een echte Ajacied is.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Vermeer keept nog steeds?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax speelt een stuk beter dan Roda, alleen staat die mongool er in die graag balletjes aan de tegenstander geeft.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord altijd van die randdebielen als fans? PSV heeft er tenminste nog normale tussen zitten, soms.
Daar ging het toch helemaal niet om, het ging er om dat het in ieder geval niet compleet onverdiend zou zijn.
Omdat ie vorig seizoen inderdaad na heel veel jaar kampioen is geworden en dit seizoen sinds het begin wordt geteisterd met een blessuregolf. Of wil je dat hem ook aanrekenen ?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom krijgt Frank de Boer zoveel krediet? Als Marco van Basten of Martin Jol zulke slechte resultaten hadden behaald, waren ze allang ontslagen geweest. En om eerlijk te zijn, zelfs Jol en Van Basten hadden betere cijfers dan De Boer op dit moment.
Thanksquote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord altijd van die randdebielen als fans? PSV heeft er tenminste nog normale tussen zitten, soms.
Daar ging het toch helemaal niet om, het ging er om dat het in ieder geval niet compleet onverdiend zou zijn.
Na 11 jaar kwamen jullie er achter dat het toch niet werkte neequote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Omdat ie vorig seizoen inderdaad na heel veel jaar kampioen is geworden en dit seizoen sinds het begin wordt geteisterd met een blessuregolf. Of wil je dat hem ook aanrekenen ?
Ieder jaar andere trainer, nee dat gaat werken
13thstreamquote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Fuck, wat was de naam van dat sopcast kanaal ook al weer.
13th streamquote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Fuck, wat was de naam van dat sopcast kanaal ook al weer.
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nauwelijksquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is al de 2e keer dat ik je help aan een stream, nou moet je toch echt PSV laten winnen.
Even quoten.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mocht PSV winnen dan lag het aan mij.
Boeiendquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zou Frank de Boer moeten onstlaan en Villas Boas halen, je hoeft geen contract uit te kopen...alleen tekengeld en salariseisen.
Via welke spelers van Roda?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef S0nic het volgende:
Er zijn nog 45 minuten, Imbecilio maakt vast hattrick jeweet.
Wat doet Rutten nog bij ons dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben het wel eens met dat je niet elke keer moet ontslaan wat Ajax lang deed, maar de Boer heeft wel veel te veel krediet.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kut goal van Feyenoord
Niemand doet iets
Het is niet voor niets zijn laatste seizoenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat doet Rutten nog bij ons dan?
Maar wie moet je nemen dan als De Boer weg is. Ik denk dat ze het daarom het nog steeds niet gedaan hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben het wel eens met dat je niet elke keer moet ontslaan wat Ajax lang deed, maar de Boer heeft wel veel te veel krediet.
Er is geen geld om hem te ontslaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat PSV zo dom is om hem te houden kan ik ook niks aan doenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Das de verdienste van Jordy Xaviquote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niemand doet iets
Die van Ajax worden allemaal erin geprutstquote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niemand doet iets
quote:
Dacht dat je wilde aangeven dat er een bitch fight wasquote:
Ronda Rousey. Rug als een vent..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jammer. Was een lekker wijf zo te zien.
http://forum.fok.nl/topic/1785476/1/25#108695847 Gister nacht welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dacht dat je wilde aangeven dat er een bitch fight was
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ronda Rousey. Rug als een vent..
Maar het ging niet om haar kop, het ging over die eleboog /armdie brak
Tieten van die achterstequote:
Ja klopt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Ajax - Roda niet opstaan, maar volgens eredivisielive.nl staat Siem de Jong linksback? WTF? Hoe zit dat?
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1622206quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Ajax - Roda niet opstaan, maar volgens eredivisielive.nl staat Siem de Jong linksback? WTF? Hoe zit dat?
Ze zullen wel 3-4-3 spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe doet hij het?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
quote:
QFT, mag in de standaard OP bij elk VBL topic.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
die vertongen, wat een mongool is dat toch he
Hoezo, zeer goed gespeeld van Guidetti.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Guidetti lul... Doe dan gewoon schieten man
Ik train zelf ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze je zou willen rapen met een voorbind dildo.. dan gaat jou dat niet lukken om haar te stoppen.
Eredivisie speler ja?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze je zou willen rapen met een voorbind dildo.. dan gaat jou dat niet lukken om haar te stoppen.
Ik verwarde SuperG met Elamadi (of hoe dat dan ook schrijft)quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, zeer goed gespeeld van Guidetti.
Gast heb je mijn rug al eens gezien?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ja... en dan nog niet eens op een medespeler gericht.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
Vlaar heeft ongeveer 2 minuten nodig om een bal weg te trappen.
Dat was toch die mongool die maar bleef roepen dat Ajax "wel ff makkelijk zou winnen" van Feyenoord?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
QFT, mag in de standaard OP bij elk VBL topic.
Nee maar ik denk niet dat jij een Olympische medaille in Judo hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast heb je mijn rug al eens gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat de Twitterwiel niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat was toch die mongool die maar bleef roepen dat Ajax "wel ff makkelijk zou winnen" van Feyenoord?
En dan als toetje vanavond Sjek van Gelderquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de 83ste minuut met op de achtergrond een leeglopende ArenA zou ook mooi zijn
gewoon zoals altijdquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat jij een Olympische medaille in Judo hebtNee dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar zo snel mogelijk, dan wil unibet mij veel meer geven voor mijn livebetsquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de 83ste minuut met op de achtergrond een leeglopende ArenA zou ook mooi zijn
Die zei het volgens mij niet op tv, die belg deed dat wel...quote:
Rene zegt het al tijden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Kuhly het volgende:
Gvd dikke pingel man, kutscheids camera beelden ftw........
Wie moest penalty krijgen.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef TwenteFC het volgende:
Aisatti komt er bij, dit gaat gevaarlijk worden voor Roda.
Niet gezien maar geloof er weinig van...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef eight het volgende:
[..]
Niet gezien maar geloof er weinig van...
Het is nl. altijd hetzelfde excuus als ajax achter staat
Nee, dan had ik wel wat anders gezegd... Wens, vader, gedachtequote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax, maar het was waarschijnlijk een leuke poging om te trollen van hem.
Ik roep het al een lange tijd.. ik kan er 1 herinneren die succesvol was in alle wedstrijden die ik heb gezien dat was met een oefen wedstrijd of interland van Spanje.. Torres scoorde toen, kan je na gaan hoelang dat geleden isquote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hele seizoen al korte corners continu, heeft nog nooit wat opgeleverd.......
Waarom zou ik boos zijn als Roda geen pingel kreeg?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel wat anders gezegd... Wens, vader, gedachte
Ik kan aan jouw naam etc niet zien voor wie jij bent. En ik ga het ook niet onthouden van individuele mensenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos zijn als Roda geen pingel kreeg?
Nog makkelijk mogelijk eigenlijk.... Het is ook weer niet alsof Roda zo goed is. Maarja....quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax @ 2.4 nu , wie weet scoren ze nog 2x
Idd. Knal 'm er nu maar gewoon in voordat je weer zo'n kutdoelpunt tegen krijgt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef Merkie het volgende:
Sjongejonge, hoeveel kansen heeft Feyenoord nodig.
Heracles verdiend het echt. Ajax niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles verdiende t gister ook maja
Dan heb je er 11 nodig.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sjongejongejonge, kunnen we niet elke wedstrijd de slechtste speler op de elektrische stoel zetten of zo, misschien dat ze dan wel leren voetballen.
Ik ben voor!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sjongejongejonge, kunnen we niet elke wedstrijd de slechtste speler op de elektrische stoel zetten of zo, misschien dat ze dan wel leren voetballen.
of gewoon je verwachtingspatroon een keer bijstellenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bij elke club is het niiveau even slechtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
of gewoon je verwachtingspatroon een keer bijstellen
het is geen 95/96 meer.
Al was het 2080 zouden ze nog niet zo slecht moeten spelen en thuis van Roda winnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
of gewoon je verwachtingspatroon een keer bijstellen
het is geen 95/96 meer.
Hij mag 'm niet met de handen pakken hequote:Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
LOOLLLLLLLLLLLL OOIJER..
En wat doet Vermeer dan weerlijkt wel een zeehond.
Hij is straks wel weg voor 40mil ofzo.quote:
I knowquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij mag 'm niet met de handen pakken he
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is straks wel weg voor 40mil ofzo.
En terecht.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heatwave zal er straks genoeg over te vertellen hebben
70 minimaal, het is wel een ajax speler héquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dan met brilquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Bakkal.Welke profspeler speelt er nu met lenzen in.
80quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze mogen 'm hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er mis met lenzenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Bakkal.Welke profspeler speelt er nu met lenzen in.
Ik snap het ook niet, maar is wel zo.quote:
Je hebt het over Groningen neem ik aan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef iBenny het volgende:
Die bal gaat er vanmiddag ook gewoon niet in. Zo wel, dan is het ook niet verdiend
nee, Ajax.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef Quisho het volgende:
[..]
Je hebt het over Groningen neem ik aan?
Gewoon zonder of je ogen laten laseren. Elke bal die je kopt of troep die je in je ogen krijgt is een risico.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax, kom op SCCCCCOOOOOOORRRRREEEEEEENNNNNN
Is idd rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef detulp050 het volgende:
Dat is toch gewoon rood man, achterlijke mongool van een Schaken
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om te sporten werkt dat toch niet of heb ik dat nu altijd verkeerd gehoord?
Lijkt me ook niet handig, maar meeste doen het volgens mij gewoon.. maar een normale bril werkt ook niet. Laseren is een betere optie ja. Al vind ik dat echt dood engquote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus profvoetballers moeten perfect zich hebben? Ik denk dat 50% van de voetballers dan een andere baan moet zoeken.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouw.. Dan is ie dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien niet, mijn vrouw heeft ook beide ogen en kan ook geen diepte inschatten
Niks prutser Ooijer. Paar minuten trapte Ooijer die bal op Vermeer juist om deze situatiesquote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ooijer en Vermeer, stel fucking prutsers
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, kut.quote:
Play-offs jaquote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het blijft zoals het is, staat Ajax dan zesde?
Daarmee haal je zelfs de Europa League niet, ofwel? Play-offs EL?
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het blijft zoals het is, staat Ajax dan zesde?
Daarmee haal je zelfs de Europa League niet, ofwel? Play-offs EL?
Tegen rood aan? Dan had Fernandez ook geen rood moeten hebben zeker?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duel om de bal. Maar idd tegen rood aan. :p
Hoe vaak krijg je troep in je ogen?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, kut.Maar elke keer als je kopt of troep in je ogen krijgt heb je toch kans dat zo'n ding verschuift of enorm gaat irriteren?
nee joh, valt mee :pquote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, kut.Maar elke keer als je kopt of troep in je ogen krijgt heb je toch kans dat zo'n ding verschuift of enorm gaat irriteren?
Komt w.m.b te roekeloos in. Gestrekt been ook nog.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duel om de bal. Maar idd tegen rood aan. :p
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax lijkt PSV wel, aanvallend.. veel kansen maar niks afmaken en dan punten verspelen.
Daarom is onze bijnaam ook Lucky Feijenoord. Oh wacht....quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
feyenoord weer gelukje hoor, kijk niet maar is altijd zo
Volgens elk boekje is dit gewoon rood, maar Van Hulten heeft er geen zin in vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Komt w.m.b te roekeloos in. Gestrekt been ook nog.
Maar vandaag niet! 2x Matavz.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax lijkt PSV wel, aanvallend.. veel kansen maar niks afmaken en dan punten verspelen.
Gaat toch weg man... roodquote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Volgens elk boekje is dit gewoon rood, maar Van Hulten heeft er geen zin in vandaag
En over 5/10 jaar misschien blind zijn door brakke techniek? Ik denk dat ze wat voorzichtiger zijn met hun oogjes...quote:
Maar als pro zijnde zou ik ze ook laseren.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh nouja, dan heb ik het verkeerd opgeslagen ooit.
Ik trek m'n woorden al in jongens!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En over 5/10 jaar misschien blind zijn door brakke techniek? Ik denk dat ze wat voorzichtiger zijn met hun oogjes...
geeft weigert?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
Cabral geeft weigert de hand van Guidetti?
quote:
Het verschil is best groot. als ze nu ook eens die kansen gaan benutten..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef kornuitbuffel het volgende:
Feyenoord vrij saaie wedstrijd.
Feyenoord is wel beter dan Groningen.
Geeft of weigert?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
Cabral geeft weigert de hand van Guidetti?
No worries, maar laseren is imo nog geen serieuze optie. Techniek is te jong om te kunnen spreken over lange-termijn effecten. En die konden nog wel eens heeeeeel negatief zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik trek m'n woorden al in jongens!Had het blijkbaar niet bij het rechte eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |