Volgens elk boekje is dit gewoon rood, maar Van Hulten heeft er geen zin in vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Komt w.m.b te roekeloos in. Gestrekt been ook nog.
Maar vandaag niet! 2x Matavz.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax lijkt PSV wel, aanvallend.. veel kansen maar niks afmaken en dan punten verspelen.
Gaat toch weg man... roodquote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Volgens elk boekje is dit gewoon rood, maar Van Hulten heeft er geen zin in vandaag
En over 5/10 jaar misschien blind zijn door brakke techniek? Ik denk dat ze wat voorzichtiger zijn met hun oogjes...quote:
Maar als pro zijnde zou ik ze ook laseren.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh nouja, dan heb ik het verkeerd opgeslagen ooit.
Ik trek m'n woorden al in jongens!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En over 5/10 jaar misschien blind zijn door brakke techniek? Ik denk dat ze wat voorzichtiger zijn met hun oogjes...
geeft weigert?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
Cabral geeft weigert de hand van Guidetti?
quote:
Het verschil is best groot. als ze nu ook eens die kansen gaan benutten..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef kornuitbuffel het volgende:
Feyenoord vrij saaie wedstrijd.
Feyenoord is wel beter dan Groningen.
Geeft of weigert?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
Cabral geeft weigert de hand van Guidetti?
No worries, maar laseren is imo nog geen serieuze optie. Techniek is te jong om te kunnen spreken over lange-termijn effecten. En die konden nog wel eens heeeeeel negatief zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik trek m'n woorden al in jongens!Had het blijkbaar niet bij het rechte eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |