Hij mag 'm niet met de handen pakken hequote:Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
LOOLLLLLLLLLLLL OOIJER..
En wat doet Vermeer dan weerlijkt wel een zeehond.
Hij is straks wel weg voor 40mil ofzo.quote:
I knowquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij mag 'm niet met de handen pakken he
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is straks wel weg voor 40mil ofzo.
En terecht.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heatwave zal er straks genoeg over te vertellen hebben
70 minimaal, het is wel een ajax speler héquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dan met brilquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Bakkal.Welke profspeler speelt er nu met lenzen in.
80quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze mogen 'm hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er mis met lenzenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Bakkal.Welke profspeler speelt er nu met lenzen in.
Ik snap het ook niet, maar is wel zo.quote:
Je hebt het over Groningen neem ik aan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef iBenny het volgende:
Die bal gaat er vanmiddag ook gewoon niet in. Zo wel, dan is het ook niet verdiend
nee, Ajax.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef Quisho het volgende:
[..]
Je hebt het over Groningen neem ik aan?
Gewoon zonder of je ogen laten laseren. Elke bal die je kopt of troep die je in je ogen krijgt is een risico.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax, kom op SCCCCCOOOOOOORRRRREEEEEEENNNNNN
Is idd rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef detulp050 het volgende:
Dat is toch gewoon rood man, achterlijke mongool van een Schaken
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om te sporten werkt dat toch niet of heb ik dat nu altijd verkeerd gehoord?
Lijkt me ook niet handig, maar meeste doen het volgens mij gewoon.. maar een normale bril werkt ook niet. Laseren is een betere optie ja. Al vind ik dat echt dood engquote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus profvoetballers moeten perfect zich hebben? Ik denk dat 50% van de voetballers dan een andere baan moet zoeken.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouw.. Dan is ie dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien niet, mijn vrouw heeft ook beide ogen en kan ook geen diepte inschatten
Niks prutser Ooijer. Paar minuten trapte Ooijer die bal op Vermeer juist om deze situatiesquote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ooijer en Vermeer, stel fucking prutsers
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, kut.quote:
Play-offs jaquote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het blijft zoals het is, staat Ajax dan zesde?
Daarmee haal je zelfs de Europa League niet, ofwel? Play-offs EL?
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het blijft zoals het is, staat Ajax dan zesde?
Daarmee haal je zelfs de Europa League niet, ofwel? Play-offs EL?
Tegen rood aan? Dan had Fernandez ook geen rood moeten hebben zeker?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duel om de bal. Maar idd tegen rood aan. :p
Hoe vaak krijg je troep in je ogen?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, kut.Maar elke keer als je kopt of troep in je ogen krijgt heb je toch kans dat zo'n ding verschuift of enorm gaat irriteren?
nee joh, valt mee :pquote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, kut.Maar elke keer als je kopt of troep in je ogen krijgt heb je toch kans dat zo'n ding verschuift of enorm gaat irriteren?
Komt w.m.b te roekeloos in. Gestrekt been ook nog.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duel om de bal. Maar idd tegen rood aan. :p
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax lijkt PSV wel, aanvallend.. veel kansen maar niks afmaken en dan punten verspelen.
Daarom is onze bijnaam ook Lucky Feijenoord. Oh wacht....quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
feyenoord weer gelukje hoor, kijk niet maar is altijd zo
Volgens elk boekje is dit gewoon rood, maar Van Hulten heeft er geen zin in vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Komt w.m.b te roekeloos in. Gestrekt been ook nog.
Maar vandaag niet! 2x Matavz.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax lijkt PSV wel, aanvallend.. veel kansen maar niks afmaken en dan punten verspelen.
Gaat toch weg man... roodquote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Volgens elk boekje is dit gewoon rood, maar Van Hulten heeft er geen zin in vandaag
En over 5/10 jaar misschien blind zijn door brakke techniek? Ik denk dat ze wat voorzichtiger zijn met hun oogjes...quote:
Maar als pro zijnde zou ik ze ook laseren.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh nouja, dan heb ik het verkeerd opgeslagen ooit.
Ik trek m'n woorden al in jongens!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En over 5/10 jaar misschien blind zijn door brakke techniek? Ik denk dat ze wat voorzichtiger zijn met hun oogjes...
geeft weigert?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
Cabral geeft weigert de hand van Guidetti?
quote:
Het verschil is best groot. als ze nu ook eens die kansen gaan benutten..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef kornuitbuffel het volgende:
Feyenoord vrij saaie wedstrijd.
Feyenoord is wel beter dan Groningen.
Geeft of weigert?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
Cabral geeft weigert de hand van Guidetti?
No worries, maar laseren is imo nog geen serieuze optie. Techniek is te jong om te kunnen spreken over lange-termijn effecten. En die konden nog wel eens heeeeeel negatief zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik trek m'n woorden al in jongens!Had het blijkbaar niet bij het rechte eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |