Dit vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom krijgt Frank de Boer zoveel krediet? Als Marco van Basten of Martin Jol zulke slechte resultaten hadden behaald, waren ze allang ontslagen geweest.
Omdat ie vorig seizoen kampioen is geworden na halverwege het seizoen te zijn ingestapt?
Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom krijgt Frank de Boer zoveel krediet? Als Marco van Basten of Martin Jol zulke slechte resultaten hadden behaald, waren ze allang ontslagen geweest.
Omdat ie vorig seizoen kampioen is geworden na halverwege het seizoen te zijn ingestapt?
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat het al gebleken is dat het geen zin heeft om wéér een trainer te ontslaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Jo de Jong?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zoiets ja. En dan zo'n kut-goal van J. de Jong.
Malki kan ook nog scoren hequote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ajax zal wel weer gelijk maken zoals altijd.
Waarom heeft Feyenoord altijd van die randdebielen als fans? PSV heeft er tenminste nog normale tussen zitten, soms.quote:
Denk het wel. En omdat hij een echte Ajacied is.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Vermeer keept nog steeds?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax speelt een stuk beter dan Roda, alleen staat die mongool er in die graag balletjes aan de tegenstander geeft.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord altijd van die randdebielen als fans? PSV heeft er tenminste nog normale tussen zitten, soms.
Daar ging het toch helemaal niet om, het ging er om dat het in ieder geval niet compleet onverdiend zou zijn.
Omdat ie vorig seizoen inderdaad na heel veel jaar kampioen is geworden en dit seizoen sinds het begin wordt geteisterd met een blessuregolf. Of wil je dat hem ook aanrekenen ?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom krijgt Frank de Boer zoveel krediet? Als Marco van Basten of Martin Jol zulke slechte resultaten hadden behaald, waren ze allang ontslagen geweest. En om eerlijk te zijn, zelfs Jol en Van Basten hadden betere cijfers dan De Boer op dit moment.
Thanksquote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord altijd van die randdebielen als fans? PSV heeft er tenminste nog normale tussen zitten, soms.
Daar ging het toch helemaal niet om, het ging er om dat het in ieder geval niet compleet onverdiend zou zijn.
Na 11 jaar kwamen jullie er achter dat het toch niet werkte neequote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Omdat ie vorig seizoen inderdaad na heel veel jaar kampioen is geworden en dit seizoen sinds het begin wordt geteisterd met een blessuregolf. Of wil je dat hem ook aanrekenen ?
Ieder jaar andere trainer, nee dat gaat werken
13thstreamquote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Fuck, wat was de naam van dat sopcast kanaal ook al weer.
13th streamquote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Fuck, wat was de naam van dat sopcast kanaal ook al weer.
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nauwelijksquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is al de 2e keer dat ik je help aan een stream, nou moet je toch echt PSV laten winnen.
Even quoten.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mocht PSV winnen dan lag het aan mij.
Boeiendquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zou Frank de Boer moeten onstlaan en Villas Boas halen, je hoeft geen contract uit te kopen...alleen tekengeld en salariseisen.
Via welke spelers van Roda?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef S0nic het volgende:
Er zijn nog 45 minuten, Imbecilio maakt vast hattrick jeweet.
Wat doet Rutten nog bij ons dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben het wel eens met dat je niet elke keer moet ontslaan wat Ajax lang deed, maar de Boer heeft wel veel te veel krediet.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kut goal van Feyenoord
Niemand doet iets
Het is niet voor niets zijn laatste seizoenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat doet Rutten nog bij ons dan?
Maar wie moet je nemen dan als De Boer weg is. Ik denk dat ze het daarom het nog steeds niet gedaan hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben het wel eens met dat je niet elke keer moet ontslaan wat Ajax lang deed, maar de Boer heeft wel veel te veel krediet.
Er is geen geld om hem te ontslaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat PSV zo dom is om hem te houden kan ik ook niks aan doenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Das de verdienste van Jordy Xaviquote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niemand doet iets
Die van Ajax worden allemaal erin geprutstquote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niemand doet iets
quote:
Dacht dat je wilde aangeven dat er een bitch fight wasquote:
Ronda Rousey. Rug als een vent..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jammer. Was een lekker wijf zo te zien.
http://forum.fok.nl/topic/1785476/1/25#108695847 Gister nacht welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dacht dat je wilde aangeven dat er een bitch fight was
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ronda Rousey. Rug als een vent..
Maar het ging niet om haar kop, het ging over die eleboog /armdie brak
Tieten van die achterstequote:
Ja klopt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Ajax - Roda niet opstaan, maar volgens eredivisielive.nl staat Siem de Jong linksback? WTF? Hoe zit dat?
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1622206quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Ajax - Roda niet opstaan, maar volgens eredivisielive.nl staat Siem de Jong linksback? WTF? Hoe zit dat?
Ze zullen wel 3-4-3 spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe doet hij het?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
quote:
QFT, mag in de standaard OP bij elk VBL topic.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
die vertongen, wat een mongool is dat toch he
Hoezo, zeer goed gespeeld van Guidetti.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Guidetti lul... Doe dan gewoon schieten man
Ik train zelf ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze je zou willen rapen met een voorbind dildo.. dan gaat jou dat niet lukken om haar te stoppen.
Eredivisie speler ja?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze je zou willen rapen met een voorbind dildo.. dan gaat jou dat niet lukken om haar te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |