Die van Ajax worden allemaal erin geprutstquote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kut goal van Feyenoord
Niemand doet iets
quote:
Dacht dat je wilde aangeven dat er een bitch fight wasquote:
Ronda Rousey. Rug als een vent..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jammer. Was een lekker wijf zo te zien.
http://forum.fok.nl/topic/1785476/1/25#108695847 Gister nacht welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dacht dat je wilde aangeven dat er een bitch fight was
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ronda Rousey. Rug als een vent..
Maar het ging niet om haar kop, het ging over die eleboog /armdie brak
Tieten van die achterstequote:
Ja klopt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Ajax - Roda niet opstaan, maar volgens eredivisielive.nl staat Siem de Jong linksback? WTF? Hoe zit dat?
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1622206quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Ajax - Roda niet opstaan, maar volgens eredivisielive.nl staat Siem de Jong linksback? WTF? Hoe zit dat?
Ze zullen wel 3-4-3 spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe doet hij het?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
quote:
QFT, mag in de standaard OP bij elk VBL topic.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
die vertongen, wat een mongool is dat toch he
Hoezo, zeer goed gespeeld van Guidetti.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Guidetti lul... Doe dan gewoon schieten man
Ik train zelf ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze je zou willen rapen met een voorbind dildo.. dan gaat jou dat niet lukken om haar te stoppen.
Eredivisie speler ja?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze je zou willen rapen met een voorbind dildo.. dan gaat jou dat niet lukken om haar te stoppen.
Ik verwarde SuperG met Elamadi (of hoe dat dan ook schrijft)quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, zeer goed gespeeld van Guidetti.
Gast heb je mijn rug al eens gezien?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ja... en dan nog niet eens op een medespeler gericht.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
Vlaar heeft ongeveer 2 minuten nodig om een bal weg te trappen.
Dat was toch die mongool die maar bleef roepen dat Ajax "wel ff makkelijk zou winnen" van Feyenoord?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
QFT, mag in de standaard OP bij elk VBL topic.
Nee maar ik denk niet dat jij een Olympische medaille in Judo hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast heb je mijn rug al eens gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat de Twitterwiel niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat was toch die mongool die maar bleef roepen dat Ajax "wel ff makkelijk zou winnen" van Feyenoord?
En dan als toetje vanavond Sjek van Gelderquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de 83ste minuut met op de achtergrond een leeglopende ArenA zou ook mooi zijn
gewoon zoals altijdquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat jij een Olympische medaille in Judo hebtNee dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar zo snel mogelijk, dan wil unibet mij veel meer geven voor mijn livebetsquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de 83ste minuut met op de achtergrond een leeglopende ArenA zou ook mooi zijn
Die zei het volgens mij niet op tv, die belg deed dat wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |