Ik verwarde SuperG met Elamadi (of hoe dat dan ook schrijft)quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, zeer goed gespeeld van Guidetti.
Gast heb je mijn rug al eens gezien?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze je zou willen rapen met een voorbind dildo.. dan gaat jou dat niet lukken om haar te stoppen.
dit ja... en dan nog niet eens op een medespeler gericht.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
Vlaar heeft ongeveer 2 minuten nodig om een bal weg te trappen.
Dat was toch die mongool die maar bleef roepen dat Ajax "wel ff makkelijk zou winnen" van Feyenoord?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
QFT, mag in de standaard OP bij elk VBL topic.
Nee maar ik denk niet dat jij een Olympische medaille in Judo hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast heb je mijn rug al eens gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat de Twitterwiel niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat was toch die mongool die maar bleef roepen dat Ajax "wel ff makkelijk zou winnen" van Feyenoord?
En dan als toetje vanavond Sjek van Gelderquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de 83ste minuut met op de achtergrond een leeglopende ArenA zou ook mooi zijn
gewoon zoals altijdquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat jij een Olympische medaille in Judo hebtNee dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar zo snel mogelijk, dan wil unibet mij veel meer geven voor mijn livebetsquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de 83ste minuut met op de achtergrond een leeglopende ArenA zou ook mooi zijn
Die zei het volgens mij niet op tv, die belg deed dat wel...quote:
Rene zegt het al tijden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Kuhly het volgende:
Gvd dikke pingel man, kutscheids camera beelden ftw........
Wie moest penalty krijgen.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef TwenteFC het volgende:
Aisatti komt er bij, dit gaat gevaarlijk worden voor Roda.
Niet gezien maar geloof er weinig van...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef eight het volgende:
[..]
Niet gezien maar geloof er weinig van...
Het is nl. altijd hetzelfde excuus als ajax achter staat
Nee, dan had ik wel wat anders gezegd... Wens, vader, gedachtequote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax, maar het was waarschijnlijk een leuke poging om te trollen van hem.
Ik roep het al een lange tijd.. ik kan er 1 herinneren die succesvol was in alle wedstrijden die ik heb gezien dat was met een oefen wedstrijd of interland van Spanje.. Torres scoorde toen, kan je na gaan hoelang dat geleden isquote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hele seizoen al korte corners continu, heeft nog nooit wat opgeleverd.......
Waarom zou ik boos zijn als Roda geen pingel kreeg?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel wat anders gezegd... Wens, vader, gedachte
Ik kan aan jouw naam etc niet zien voor wie jij bent. En ik ga het ook niet onthouden van individuele mensenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos zijn als Roda geen pingel kreeg?
Nog makkelijk mogelijk eigenlijk.... Het is ook weer niet alsof Roda zo goed is. Maarja....quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax @ 2.4 nu , wie weet scoren ze nog 2x
Idd. Knal 'm er nu maar gewoon in voordat je weer zo'n kutdoelpunt tegen krijgt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef Merkie het volgende:
Sjongejonge, hoeveel kansen heeft Feyenoord nodig.
Heracles verdiend het echt. Ajax niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles verdiende t gister ook maja
Dan heb je er 11 nodig.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sjongejongejonge, kunnen we niet elke wedstrijd de slechtste speler op de elektrische stoel zetten of zo, misschien dat ze dan wel leren voetballen.
Ik ben voor!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sjongejongejonge, kunnen we niet elke wedstrijd de slechtste speler op de elektrische stoel zetten of zo, misschien dat ze dan wel leren voetballen.
of gewoon je verwachtingspatroon een keer bijstellenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bij elke club is het niiveau even slechtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
of gewoon je verwachtingspatroon een keer bijstellen
het is geen 95/96 meer.
Al was het 2080 zouden ze nog niet zo slecht moeten spelen en thuis van Roda winnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
of gewoon je verwachtingspatroon een keer bijstellen
het is geen 95/96 meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |