Niet gezien maar geloof er weinig van...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef eight het volgende:
[..]
Niet gezien maar geloof er weinig van...
Het is nl. altijd hetzelfde excuus als ajax achter staat
Nee, dan had ik wel wat anders gezegd... Wens, vader, gedachtequote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax, maar het was waarschijnlijk een leuke poging om te trollen van hem.
Ik roep het al een lange tijd.. ik kan er 1 herinneren die succesvol was in alle wedstrijden die ik heb gezien dat was met een oefen wedstrijd of interland van Spanje.. Torres scoorde toen, kan je na gaan hoelang dat geleden isquote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hele seizoen al korte corners continu, heeft nog nooit wat opgeleverd.......
Waarom zou ik boos zijn als Roda geen pingel kreeg?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel wat anders gezegd... Wens, vader, gedachte
Ik kan aan jouw naam etc niet zien voor wie jij bent. En ik ga het ook niet onthouden van individuele mensenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos zijn als Roda geen pingel kreeg?
Nog makkelijk mogelijk eigenlijk.... Het is ook weer niet alsof Roda zo goed is. Maarja....quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax @ 2.4 nu , wie weet scoren ze nog 2x
Idd. Knal 'm er nu maar gewoon in voordat je weer zo'n kutdoelpunt tegen krijgt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef Merkie het volgende:
Sjongejonge, hoeveel kansen heeft Feyenoord nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |