het was voor zijn huis ja. so? het is niet alsof rutger zich door het keukenraam naar binnen had gewerkt en niet weg wilde. hij had gewoon van de camera af te blijven en dreigen is sowieso kansloos.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef lutser.com het volgende:
[..]
het was niet op straat, het was in een portiek.
Context, mijn waarde, context.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
fijn dat jij aan andermans spullen zitten en dreigen als normaal en acceptabel beschouwt. niet mijn normen en waarden though en ook niet die van de wet.
ok context. een hoogleraar fucking rechtsfilosofie die niet voor woorden kiest, niet voor negeren, maar voor handtastelijkheden en dreigementen.quote:
En tijdens het schrijven van een rationale.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef sorcees het volgende:
Wel vermakelijk topic verder, zo voor de zondagmiddag tussen schaatsen en voetbal.
Nog aan het werk?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En tijdens het schrijven van een rationale.
blijkbaar kunnen vrouwen toch geen 2 dingen tegelijk - werken en nadenken lijkt bijzonder lastig te gaan bij schrijfstertje.quote:
Deadline einde morgenochtend. Maar ik vind het bijna goed voor vandaag. Nog een dingetje op papier zetten en dan is het morgenochtend negen uur weer een nieuwe eigen baaswerkdag! .quote:
Ach gosh. Het knulletje is op zijn pikkie getrapt?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
blijkbaar kunnen vrouwen toch geen 2 dingen tegelijk - werken en nadenken lijkt bijzonder lastig te gaan bij schrijfstertje.
Lees je aub in voortaan. Nee geen huisvredebreuk.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
De huiselijke vrede is ernstig verstoord door die stalkerds met camera en microfoon
Maar jij bent een aanhanger van hufterigheid ?
Ja daar waren we al. En Kinneging zelf ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nah die man toch net wat meer. omdat kansloos, en zich heeft laten verleiden tot een reactie. beter had ie gewoon gezegd, nee niet aan mijn huisdeur, doei. deur dicht. klaar.
dat duurde nog langquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar kunnen vrouwen toch geen 2 dingen tegelijk - werken en nadenken lijkt bijzonder lastig te gaan bij schrijfstertje.
ehm.. nee?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach gosh. Het knulletje is op zijn pikkie getrapt?
Zal moeilijk worden bij zo'n kleintje!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach gosh. Het knulletje is op zijn pikkie getrapt?
Vandaar!quote:
ja. waar de conclusie wordt getrokken dat de verspochte linkse hoek haar eigen normen en waarden van vrijheid en integriteit verloochend om goed te kunnen praten wat fout ging.quote:
Doe nou maar rustig aan, het komt wel goed, we zien wel wat de toekomst brengt en wat de consequenties voor Kinneging zijn.quote:
ik wil wel ff langskomen dan mag je voelen?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar!
Oh well, verder laat ik het persoonlijk worden graag aan de Rutger-wannabe's over.
Ze verwacht vast wel een reactie. Maar dat hoeft toch niet onaangekondigd met draaiende camera aan de voordeur?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze kraamt allerlei enge dingen uit op kosten van de belasting betaler en verwacht dat daar geen vragen over komen? [..]
nee niet perse. maar dat is de vrijheid die we in nederland kennen bij journalistiek.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze verwacht vast wel een reactie. Maar dat hoeft toch niet onaangekondigd met draaiende camera aan de voordeur?
journalistiek, kent u de betekenis van dit woord?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee niet perse. maar dat is de vrijheid die we in nederland kennen bij journalistiek.
Laat Rutger gewoon rondlopen op het Binnenhof, laat wie met hem wil praten met hem praten en laat wie niet met hem wil praten hem negeren. Als hij mensen lastigvalt die niet met hem willen praten is er altijd nog politie die surveilleert op het Binnenhof.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef moussie het volgende:
Zo vreemd is het toch niet dat je op het Binnenhof van een politieke verslaggever vragen wil hebben die over de politiek gaan en niet over je seksleven?
beter dan die linkse sukkels hier in dit topic die niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef sorcees het volgende:
[..]
journalistiek, kent u de betekenis van dit woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |