Hopelijk geen dweil die ze zelf eerder heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Dat ene kind is aan het soppen op Simon. Wendy is een dweil aan het halen..
Alleen de sing-off nogquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
10 uur, ik begin in te kakken, hoeveel battles nog?
Dat zal je leren?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Simonwat een baas, hij weet wel hoe hij met meisjes moet omgaan
Dit waren de laatste. Nu de sing-offquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
10 uur, ik begin in te kakken, hoeveel battles nog?
Misschien omdat zij het jongst is en dus telt dat ook wat zwaarder dat ze iets kan, geen idee..quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
Er heeft een struisvogel op het shirt van Wendy gescheten.
Duurt lang.quote:
quote:
Goed punt.quote:
nomnomnom.quote:
Graag Bente en Channah doorquote:
Alles met dat Spice-accentquote:
quote:
Hij probeert het zonder accent te zingen maar dat mislukt, hij had gewoon "plat" moeten zingen.quote:
Ik zal het proberen te laten, zo zonde om een natte Spice te hebben op de bank met de broek aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Als jij nog 1 keer spice roept pies ik in m'n broek
Jessie J nobody's perfectquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef Coelho het volgende:
Hoe heet het origineel van dat meisje met gitaar.
Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat Spicequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te laten, zo zonde om een natte Spice te hebben op de bank met de broek aan.
Dit is Spice-reclamequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat Spice
Spice-platinum niet kennenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat Spice
Ik zit inmiddels aan de eettafel, ben toe aan een breakquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te laten, zo zonde om een natte Spice te hebben op de bank met de broek aan.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Babette Labaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii
Hoezo?quote:
Ik gok op een witte plakkerige ladingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
De Spice Girls krijgen ze wel een andere lading.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
De Spice Girls krijgen ze wel een andere lading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |