Ik dacht dat de hint duidelijk was. Kijkcijfers waren toch niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt ik zag een voorstukje, wat afschuwelijk dat programma.
Echt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
zonder meer de leukste battle van vanavond
Kan me herinneren dat er bij de volwassen Voice iemand afgeleid was door zijn elleboog...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
"Ik word een beetje afgeleid door zijn haar."
Oh vandaar, Brunoquote:
Is dat die gast die een granaat mag vangen van me?quote:
Zodat er ook nog piepjonge meisjes bij de finale zitten denk ik, alle leeftijden komen straks tot het einde..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat ze die vorige 3 bij elkaar hebben gezet.... vergeleken bij deze 3 waren die allemaal doorgeweest
Joah!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat die gast die een granaat mag vangen van me?
Met liefdequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het ook alleen van de liedjes bij VOH en talentenjachten...quote:
Waarom heeft hij dat dan nog niet gedaan?quote:
Dat granaatliedje hoorde ik weleens op de radio, dat is ook het enige nummer dat ik van hem ken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het ook alleen van de liedjes bij VOH en talentenjachten...
Ik vond het echt goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef livelink het volgende:
Super toch! En dat zijn 10-jarigen die zo presteren
Nee, da's Fiction Planequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Band van volgens mij de zoon van Sting.
Ik ook, maar ik kan die granaat nu al niet meer horen. Kutnummer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het ook alleen van de liedjes bij VOH en talentenjachten...
zeker, dit was heel goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef livelink het volgende:
Super toch! En dat zijn 10-jarigen die zo presteren
Die met die killer smilequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |