Iedereen is beledigdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
oh zo stil opeens.
name it had leuke dingetjes in de winkel gister.
wit tule zomerrokje <3
leuke prijs ook, shoeby heeft de mooiste.. maar staat niet op de site.quote:
hier voor je babyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Iedereen is beledigd![]()
Leuk dat name-it broekje!
Doen we om je te sparenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:39 schreef danic het volgende:
Ik heb net echt een domme vraag gesteld hè? Iedereen negeert het![]()
Die vind ik stukken minder idd. Ik vind die verfrommelde naad niet mooi en de boorden aan de onderkant te opzichtig. Een beetje een 'ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet broekje'. Bovendien vallen H&M-broeken niet mooi bij Lente d'r billen, ze heeft er een hangkont in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
deze is minder he?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0460_022R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.15]&set=key[width],value[3082]&set=key[height],value[3604]&set=key[x],value[368]&set=key[y],value[1181]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die heb ik vast gehad in de winkel. Eentje met witte of blauwe stippen dacht ik. Heb 'm teruggehangen, zat idd weinig model in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef Morretje het volgende:
Ik had vandaag m'n bestelling binnen van H&M, met 1 van de jurkjes voor ¤4,95, maar ik vind em niet leuk vallenWel leuk waren een roze ribbroekje met kniestukken, en een blauw jurkje met blommen
wacht maar tot je ze 1x in de wasmachine gooitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef Morretje het volgende:
Ik had vandaag m'n bestelling binnen van H&M, met 1 van de jurkjes voor ¤4,95, maar ik vind em niet leuk vallenWel leuk waren een roze ribbroekje met kniestukken, en een blauw jurkje met blommen
haha, dat had ik nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:26 schreef Morretje het volgende:
Ik heb hier de rode met witte stippen, maar het is echt een hobbezak.. Zo jammer want ik vind de printjes wel leuk.
Mrien, de stof is redelijk gezien de prijs. Ik denk wel dat ie gauw een verwassen uiterlijk krijgt.
Dit had ik niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ik moet geloof ik afkloppen dat ik in al die jaren maar 2x een probleempje gehad heb. 1x gat in een broek en 1x verkeerde maat van iets.
Ik moet iets terug brengen dus jaquote:Op zondag 4 maart 2012 14:04 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil m ook!
Iemand die toevallig binnenkort langs de Primark gaat? De dichtsbijzijnde is hier 120 km vandaan.
Is 74 nog te groot ja? Ik vond het al zo klein lijken eigenlijk maar Puck is grootquote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef mignonne het volgende:
dit is t shortje voor mn kleine dat DML kocht
het vangt de kleur niet helemaal, ik vind het superleuk en ik zie haar al helemaal in de zomer met zo'n hemdje erop ofzo <3 we hebben een schattig hemdje uit Thailand gekregen van iemand met een olifantje erop. Heel wijd dus ik moet er nog een beetje aan pielen om het te verstellen maar superleuk <3
[ afbeelding ]
Oei, die bovenste is wel tof zeg!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef mrien het volgende:
Als ik nog geen jas voor Jelle had![]()
[ afbeelding ]
Of deze![]()
[ afbeelding ]
Nu ff bij H&M kijken
Idd, bewegingsvrijheid en wrijving tijdens het kruipen. Wijdere spijkerbroekjes trek ik nog wel aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef mignonne het volgende:
Waarom vind je dat geen goed idee? Het is juist wel een beetje bescherming voor de knietjes. Of bedoel je qua bewegingsvrijheid ofzo?
Ze hebben bij bijvoorbeeld H&M en Zara ook mooi joggingbroekjes. Dat zijn niet van die floddermodellen. En dan in zwart of donkerblauw ofzo, das ook redelijk failproof toch?
nee joh! niet nodigquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is 74 nog te groot ja? Ik vond het al zo klein lijken eigenlijk maar Puck is groot![]()
Maar past het volgend jaar wel dan? Ik kan hem ook ruilen? Ik moet voor mezelf toch ook terug met iets.
ah zo ja, ja ik vond het ook fijn om wat zachter spul te hebben. Maar mijn mini ging in de zomer bewegen dus toen hebben we vooral leggings enzo gebruikt eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Idd, bewegingsvrijheid en wrijving tijdens het kruipen. Wijdere spijkerbroekjes trek ik nog wel aan.
Hmm, ga ff kijken, thanks
Ja zoiets zocht ik, ik heb van mijn nicht een heeeeeeeeleboel leggings gekregen, maar vind het net iets te koud. En dan heb ik weer spijkerbroekjes die ik te ruw vind. Maar dit is een idee idd! Bedanktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah zo ja, ja ik vond het ook fijn om wat zachter spul te hebben. Maar mijn mini ging in de zomer bewegen dus toen hebben we vooral leggings enzo gebruikt eigenlijk.
Voor nu zou ik nog een joggingbroek nemen qua temperatuur, hoewel een legging met een maillot eronder ook prima kan.
Deze zijn van Zara:
6,95
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grijs en blauw zijn redelijk veilig qua combineren. Ik zou niet zien hoe je daarmee de mist in kunt gaan
En H&M heeft deze voor 4,95 maar er is nu een aanbieding met 3 basics voor een tientje geloof ik, ik weet alleen niet of dat voor die dingen ook geldt.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2013043%2066%200098%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2007000%2066%200100%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2076750%2008%200099%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ja zoiets zocht ik, ik heb van mijn nicht een heeeeeeeeleboel leggings gekregen, maar vind het net iets te koud. En dan heb ik weer spijkerbroekjes die ik te ruw vind. Maar dit is een idee idd! Bedankt
Ja, wibra heb ik al gekeken, maar veel dingen zijn daar gewoon niet goedkoper dan de h&m, en dan koop ik het toch liever daar (tenzij het heel leuk spul is natuurlijk).
Maillots waren bij mijn Wibra-vestiging in de aanbieding trouwens damesIk weet niet of dat dan ook bij alle wibra's is?
Oh, zou je voor Lente ook zo'n broekje mee willen nemen? Maat 92.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moet iets terug brengen dus ja
ze hebben geen 92 daarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, zou je voor Lente ook zo'n broekje mee willen nemen? Maat 92.
Zat die maat goed bij Lietje? Of moet ze daar nog echt in gaan groeien deze zomer?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze hebben geen 92 daar![]()
ze hebben maat 2-3 jaar en dat is maat 98 cm ongeveer. DML heeft voor oudste een maat 3-4 jaar meegenomen en dat zou 104 moeten zijn. De maten zijn een beetje typisch daar. Mijn grote is 89 of 90 cm ongeveer.
Oh! Dat wist ik trouwens, ik ben ooit in Barcelona in een Primark geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze hebben geen 92 daar![]()
ze hebben maat 2-3 jaar en dat is maat 98 cm ongeveer. DML heeft voor oudste een maat 3-4 jaar meegenomen en dat zou 104 moeten zijn. De maten zijn een beetje typisch daar. Mijn grote is 89 of 90 cm ongeveer.
Nou die ja. Ik moet iets van mij zelf ruilen dus ik vind het geen probleem om te kijken voor iemand. Maakt het mijn tripje zelfs nog net iets nuttiger dan iets van een paar euro gaan ruilen maar ik pas het echt nietquote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef Keshet het volgende:
DML, naar welke Primark ga jij? Als 't moet wil ik wel even bij die in Rotterdam kijken hoor!
Ná de schoolvakanties. The horror.![]()
Oh, Reilan, ik wil ook best voor jou kijken hoor!![]()
Net toevallig Kyllian zn collectie van vorig jaar bekeken en die heeft ook maat 5-6 jaar van de Primarkquote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël draagt shirtjes maat 5-6 van de primark, omdat ik ze anders te kort vindBroeken heb ik daar voor haar eigenlijk nog niet gekocht
Is goedquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, die pyjama begint al wel strak te zitten.
Dan maar 2/3 jr doen idd.
DML, lief dat je m mee wilt nemen! Als je nou iets anders voor Lente ziet waarvan je denkt dat ik het wel leuk zal vinden, zoals die broeken die Sc noemde, mag je dat ook meenemen, hoor. Als het nog maar in een envelop past.
Ik zal dit topic er bij houden op mijn foon als ik gaquote:
Oké, een binnenbeenlengte. Aan het meten daarvan heb ik me nog nooit gewaagd. Morgen eens kijken. Thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef mignonne het volgende:
ssserpente ik heb even gemeten, maar 3-4 jaar heeft een binnenbeenlengte van 38 cm of 37.5.
Maar hij hoort wel ietsje te poffen dus je zou het denk ik kunnen vergelijken met een normale broek 35/36 cm.
Misschien kun je t nameten met een broek die Lente goed past?
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oké, een binnenbeenlengte. Aan het meten daarvan heb ik me nog nooit gewaagd. Morgen eens kijken. Thanks!
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal dit topic er bij houden op mijn foon als ik ga
Wickie ik wil best wat meenemen voor je maar dat broekje dat A. aanheeft is pas vanaf 98cm. Ik weet niet hoe lang Mette nu is.
Thanks again!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef mignonne het volgende:
ik heb even een broek uit de was gevist die mn grote perfect past, een H&M maat 92 en die is 33.5 binnenbeenlengte.
Dat primark broekje in maat 3-4 jaar is dus grofweg 2 a 3 cm langer dan H&M maat 92. Zo.
Idem! Ik vond de jongensbroeken daar vorige maand ook 3x niks (maar dat was wel in Engelse Primark)quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Meimeltje het volgende:
Het broekje van Amélie is wel erg leuk!
Geloof dat ik de jongensbroeken dan gewoon niets vind.
+ 1 en ik heb zowel de groene als de beigequote:Op zondag 4 maart 2012 23:32 schreef mignonne het volgende:
ja!
oh leuk!!
dat was mn lievelingsbroek voor oudsteik kan niet wachten tot jongste erin past
Eigenlijk staat 't 'r helemaal niet zo mooi, vind ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke buit ssserpente, dat blauw staat lente ook altijd mooi he, ik heb hier ook een meiske wat daar wel goed mee wegkomt...
Ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef moussy het volgende:
Primark, ik MOET er ook een keer heen, voor mn grote!
superleuk!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit is hem. Het heeft dus pijpjes aan de onderkant en er zit een wit hemdje bij.
[ afbeelding ]
heeeeel leuk; maar heb geen ccquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef octopussy het volgende:
Boden heeft 3 dagen lang 25% korting op alle kinderkleding![]()
Misschien leuk om een gezamenlijke bestelling te doen?
Ik welquote:
oe ik kijk ook ff straks!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik weldus ik iets voor je mee moet bestellen dan hoor ik het wel.
BJ, welk van die jasjes had jij nou voor Evie?
Ik wil vanavond rond een uur of 23 gaan bestellen want ik denk dat het best wel eens hard kan gaan met de voorraad bij Boden.
Fijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
DML je pakket is binnen and i <3 it! dankjewel, Elin claimde je kaart en wil hem niet teruggeven
Nee mijn bestelling is verschoven, dus nog niet onderweg. Ik had de jas een maat groter besteld (122 ipv 116) omdat ik hm in de winkel op t oog al klein vond vallen. Had ik erbij gezegd dacht ik? Hopelijk had hij niet nog groter moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh Meimel, heb je de jas al binnen?
Ik,heb m vandaag binnen gekregen. Hij valt echt klein...moet.m een maat groter hebben...heb maat 98. Floris vond m erf.mooi, wilde.m niet meer uitMaar hij gaat er de zomer niet mee.redden
Ja geen ideequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee mijn bestelling is verschoven, dus nog niet onderweg. Ik had de jas een maat groter besteld (122 ipv 116) omdat ik hm in de winkel op t oog al klein vond vallen. Had ik erbij gezegd dacht ik? Hopelijk had hij niet nog groter moeten zijn.
Kun je hm wel weer voor een leuk prijsje krijgen?
Dat is die van de H&M ja. En hij is niet zo heel erg dik hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef danic het volgende:
Oh Tally, die is van de H&M toch?
Ik heb hem ook gezien en vind em heel gaaf! Heb hem alleen niet gekocht omdat het volgens mij een winterjas is en die nu wel aardig voorbij is denk ik.
Ja echt heel klein voor.h&m idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Meimeltje het volgende:
Pessie ik ben het geloof ik helemaal met je eens! Die bovenste staat wel erg leuk!
Son, voor de H&M valt het echt klein he! Ik zal het hier pas over 1,5 weten hoe hij valt. Denk dat het wel goed moet zijn, Kyllian groeit natuurlijk wat minder snel. Voor die 5,- ga ik het ook niet terug brengen, ooit past Dyon het anders wel
oooooohdie olifantquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zojuist besteld bij Boden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maat 80?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef wickie het volgende:
Spijkerbroekjes van H&M, maat 86.. Zijn ze Mette te groot![]()
![]()
En in maat 74 zijn die dingen er volgens mij niet. Ik kan ze alleen vinden vanaf maat 86.
Nu moet ik weer verder zoeken naar spijkerbroeken voor die mup. Wat een onderneming om fijne goede spijkerbroeken voor haar te vinden.
Oh Mus wat een leuke shirtjes![]()
Ik heb het laatst nog verkondigd dat ik in juni in Dublin ga shoppen bij de Penneysquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:39 schreef Kleurdoos het volgende:
jeumig wat stom, kom er pas net achter dat Primark, Penneys is ! (ik woonde dus in Ierland/verliefd op penneys) Ik heb hier dus nog nooit een primark gezienIkwillooooohook
O nouja ik lees ook oostindischquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog verkondigd dat ik in juni in Dublin ga shoppen bij de Penneys![]()
Ik zal dan mijn ogen open houden voor Lexjes goed?
Ik mag alleen handbagage meenemen dus dat wordt nog een uitdagingquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
O nouja ik lees ook oostindisch
Ik heb toen elke keer als ik naar NL vloog, een koffer vol penneysmeuk meegenomen
Die zijn leuk zeg!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zojuist besteld bij Boden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ze zien hangen, ik vond ze echt gaaf voor die prijs.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef Aventura het volgende:
Deze net bij Zeeman gehaaldGeen goede foto, maar het is een gevoerd dun zomerjasje, een beetje glimmend. 7,99 euro! Ze hebben nu sws veel leuke dingen, zoals voor meisjes luierbroekjes met ruches. Te schattig.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook voor Dyonquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag bij Hema weer nieuwe sneakertjes met klittenband gekocht voor Senna, maar niet de bloemetjes versie voor meisjes, maar de blauw wit geruite, die ze voor jongetjes bestemd hebben. Vond ze zo leuk!
quote:
Die linker is effen wit met wat gaatjes onderin, dat vind ik vrij saai. Kan best leuk zijn voor een keer hoor, maar niet echt mijn ding. Ik ben meer van de roezels en bloemetjesprint. En die rechts ervan, grotendeels blauw, nou heb ik het na 3 jongens wel wat gehad met blauw, dus voor een meisje zou ik effen blauw (of grotendeels effen blauw) al snel te saai vinden. Maar een ander kan het natuurlijk helemaal hét vinden hequote:
Nah, wat stom! Vast omdat hij zo'n lieve zachte uitstraling heeft, en inderdaad; volgens mij denken sommige (vooral oudere) mensen dat jongetjes geen (half)lang haar kunnen hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de kapper want het hangt in zijn ogen en iedereen zegt meisje tegen hemTerwijl hij dan een blauw jasje, blauwe broek en blauwe schoenen draagt
![]()
Gekocht!quote:
Gaan die ''grotere kinderen'' maten bij de Hema niet pas vanaf maat 23?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gekocht!
Alleen véél te groot. Ik had verwacht dat ze nu onderhand wel in maat 23 zou passen, maar daar kan ik nog ruim twee vingers achter steken.
Morgen ruilen voor een 22 dan maar weer. Die maat heeft ze nu al bijna een jaar.
Geen idee. Maar ik heb een maat 22 zien liggen iig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gaan die ''grotere kinderen'' maten bij de Hema niet pas vanaf maat 23?
Meen ik me te herinneren
ah vanaf maat 22 zie ik onlinequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een maat 22 zien liggen iig.
Die sjaal heb ik gezien, Meimel. Leuk!
Geeft niks hoor. Ik heb jou ook nog niet betaald, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ssserpente, ik ga morgen het setje op de bus doen. Sorry het is er bij ingeschoten
Gewoon hier hard roepen en dan willen er wel mee bestellen en de verzendkosten delenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:42 schreef bitterend het volgende:
10 pond verzendkosten bij GAPik zag zulke leuke dingen in de sale
oeh!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:15 schreef Marrije het volgende:
In het zuidwesten van Zweden dml, ze komen langs als mn dochtertje geboren wordt. Als ik daar ben dan is het echt shop till i drop, niet alleen in de Lindex hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Indiskaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeh!
kun je misschien als je ooit nog es gaat voor mij langsindiska?
Shooo, jij mag hier helemaal niet langskomen, jij hebt geen shopexcuus.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Indiska![]()
![]()
Ik dook echt elk filiaal dat we tegenkwamen in
.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Shooo, jij mag hier helemaal niet langskomen, jij hebt geen shopexcuus.![]()
ik zat er net naar te kijken in de folder online! wat hebben ze leuk spulquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef SacreCoeur het volgende:
ik was gister even in de Zeeman & zag wat leuke basics voor meisjes.
jongens kijk ik niet naar![]()
maar ik vond vooral de gekleurde 3/4 broekjes mooi van kleur en het was strech waar door ze heel mooi vallen. Niet zo koos kontloos als bij andere winkels. enzzzzzz uhmm als ik wat cheapo basics heb ga ik lekker aanvullen met No Tomatoes.
It was I. Maar ze komt erin óm inmiddels. Past niks meer bij in dr koffer.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:39 schreef Poezebeest het volgende:
Wellicht het compleet verkeerde topic, maar wie was ook alweer diegene met een moeder die naar het buitenland gaat en kinderkleren zocht om mee te nemen? Ik heb een hele stapel kleertjes die weg kunnen nl.
Fijn dat ze al zoveel heeft, dan ga ik op zoek naar een ander goed doel!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
It was I. Maar ze komt erin óm inmiddels. Past niks meer bij in dr koffer.
Wel lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 3, leuk op een stoere baggy jeans-short of zo'n piratenbroek
printje:
met veertjes-print
:)
Ik vind de lengte goed! alleen bij ons past 68 amper...haar hoofd past gewoon niet lekker door hun shirts! terwijl ze bij de H&M nog 62 aan heeftquote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef Reilain het volgende:
Oh en hoe vallen die 3kwart broekjes van zeeman qua lengte?? Had die van de H&M eens gepast bij Oona maar dat was echt veeeeeeeeeeeeeul te groot! (3kwart moest het zijn maar ze kwamen tot haar enkels met maat 86)
Hmz, dan moet ik ook maar eens wat anders opzoeken....ik heb ook nog het eea liggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:22 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Fijn dat ze al zoveel heeft, dan ga ik op zoek naar een ander goed doel!
jaquote:
die wil ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef Fannetje het volgende:
Wil iemand toevallig nog iets bestellen bij Lindex?
Ik wil alleen deze:
[ afbeelding ]
Maar ja, dan betaal je ¤7 verzendkosten
Die had ik in 80 maar ze zijn te klein dus nog 1x de 86 en dan is hij te groot om in zulke pakjes te proppen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die wil ik ook![]()
ik heb die nu ook voor Liene in 74, maar dan met wolkjes en streepjes, en die zijn zooooo fijn! en knuffelig..
ik moet eerst ff wachten op mijn loon.... dure maand enzo...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die had ik in 80 maar ze zijn te klein dus nog 1x de 86 en dan is hij te groot om in zulke pakjes te proppen.
Fan en ik waren het er over eens dat ik zou gaan bestellen dus een pmtje graag als men mee wilt doen met Lindex
Oh dat schiet mijn cc wel voor hoor. Ik heb dringend pyjama's nodig voor mijn kindquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik moet eerst ff wachten op mijn loon.... dure maand enzo...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dat schiet mijn cc wel voor hoor. Ik heb dringend pyjama's nodig voor mijn kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |