Ja zoiets zocht ik, ik heb van mijn nicht een heeeeeeeeleboel leggings gekregen, maar vind het net iets te koud. En dan heb ik weer spijkerbroekjes die ik te ruw vind. Maar dit is een idee idd! Bedanktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah zo ja, ja ik vond het ook fijn om wat zachter spul te hebben. Maar mijn mini ging in de zomer bewegen dus toen hebben we vooral leggings enzo gebruikt eigenlijk.
Voor nu zou ik nog een joggingbroek nemen qua temperatuur, hoewel een legging met een maillot eronder ook prima kan.
Deze zijn van Zara:
6,95
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grijs en blauw zijn redelijk veilig qua combineren. Ik zou niet zien hoe je daarmee de mist in kunt gaan
En H&M heeft deze voor 4,95 maar er is nu een aanbieding met 3 basics voor een tientje geloof ik, ik weet alleen niet of dat voor die dingen ook geldt.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2013043%2066%200098%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2007000%2066%200100%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2076750%2008%200099%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ja zoiets zocht ik, ik heb van mijn nicht een heeeeeeeeleboel leggings gekregen, maar vind het net iets te koud. En dan heb ik weer spijkerbroekjes die ik te ruw vind. Maar dit is een idee idd! Bedankt
Ja, wibra heb ik al gekeken, maar veel dingen zijn daar gewoon niet goedkoper dan de h&m, en dan koop ik het toch liever daar (tenzij het heel leuk spul is natuurlijk).
Maillots waren bij mijn Wibra-vestiging in de aanbieding trouwens damesIk weet niet of dat dan ook bij alle wibra's is?
Oh, zou je voor Lente ook zo'n broekje mee willen nemen? Maat 92.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moet iets terug brengen dus ja
ze hebben geen 92 daarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, zou je voor Lente ook zo'n broekje mee willen nemen? Maat 92.
Zat die maat goed bij Lietje? Of moet ze daar nog echt in gaan groeien deze zomer?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze hebben geen 92 daar![]()
ze hebben maat 2-3 jaar en dat is maat 98 cm ongeveer. DML heeft voor oudste een maat 3-4 jaar meegenomen en dat zou 104 moeten zijn. De maten zijn een beetje typisch daar. Mijn grote is 89 of 90 cm ongeveer.
Oh! Dat wist ik trouwens, ik ben ooit in Barcelona in een Primark geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze hebben geen 92 daar![]()
ze hebben maat 2-3 jaar en dat is maat 98 cm ongeveer. DML heeft voor oudste een maat 3-4 jaar meegenomen en dat zou 104 moeten zijn. De maten zijn een beetje typisch daar. Mijn grote is 89 of 90 cm ongeveer.
Nou die ja. Ik moet iets van mij zelf ruilen dus ik vind het geen probleem om te kijken voor iemand. Maakt het mijn tripje zelfs nog net iets nuttiger dan iets van een paar euro gaan ruilen maar ik pas het echt nietquote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef Keshet het volgende:
DML, naar welke Primark ga jij? Als 't moet wil ik wel even bij die in Rotterdam kijken hoor!
Ná de schoolvakanties. The horror.![]()
Oh, Reilan, ik wil ook best voor jou kijken hoor!![]()
Net toevallig Kyllian zn collectie van vorig jaar bekeken en die heeft ook maat 5-6 jaar van de Primarkquote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël draagt shirtjes maat 5-6 van de primark, omdat ik ze anders te kort vindBroeken heb ik daar voor haar eigenlijk nog niet gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |