Iedereen is beledigdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
oh zo stil opeens.
name it had leuke dingetjes in de winkel gister.
wit tule zomerrokje <3
leuke prijs ook, shoeby heeft de mooiste.. maar staat niet op de site.quote:
hier voor je babyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Iedereen is beledigd![]()
Leuk dat name-it broekje!
Doen we om je te sparenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:39 schreef danic het volgende:
Ik heb net echt een domme vraag gesteld hè? Iedereen negeert het![]()
Die vind ik stukken minder idd. Ik vind die verfrommelde naad niet mooi en de boorden aan de onderkant te opzichtig. Een beetje een 'ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet broekje'. Bovendien vallen H&M-broeken niet mooi bij Lente d'r billen, ze heeft er een hangkont in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
deze is minder he?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0460_022R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.15]&set=key[width],value[3082]&set=key[height],value[3604]&set=key[x],value[368]&set=key[y],value[1181]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die heb ik vast gehad in de winkel. Eentje met witte of blauwe stippen dacht ik. Heb 'm teruggehangen, zat idd weinig model in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef Morretje het volgende:
Ik had vandaag m'n bestelling binnen van H&M, met 1 van de jurkjes voor ¤4,95, maar ik vind em niet leuk vallenWel leuk waren een roze ribbroekje met kniestukken, en een blauw jurkje met blommen
wacht maar tot je ze 1x in de wasmachine gooitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef Morretje het volgende:
Ik had vandaag m'n bestelling binnen van H&M, met 1 van de jurkjes voor ¤4,95, maar ik vind em niet leuk vallenWel leuk waren een roze ribbroekje met kniestukken, en een blauw jurkje met blommen
haha, dat had ik nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:26 schreef Morretje het volgende:
Ik heb hier de rode met witte stippen, maar het is echt een hobbezak.. Zo jammer want ik vind de printjes wel leuk.
Mrien, de stof is redelijk gezien de prijs. Ik denk wel dat ie gauw een verwassen uiterlijk krijgt.
Dit had ik niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ik moet geloof ik afkloppen dat ik in al die jaren maar 2x een probleempje gehad heb. 1x gat in een broek en 1x verkeerde maat van iets.
Ik moet iets terug brengen dus jaquote:Op zondag 4 maart 2012 14:04 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil m ook!
Iemand die toevallig binnenkort langs de Primark gaat? De dichtsbijzijnde is hier 120 km vandaan.
Is 74 nog te groot ja? Ik vond het al zo klein lijken eigenlijk maar Puck is grootquote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef mignonne het volgende:
dit is t shortje voor mn kleine dat DML kocht
het vangt de kleur niet helemaal, ik vind het superleuk en ik zie haar al helemaal in de zomer met zo'n hemdje erop ofzo <3 we hebben een schattig hemdje uit Thailand gekregen van iemand met een olifantje erop. Heel wijd dus ik moet er nog een beetje aan pielen om het te verstellen maar superleuk <3
[ afbeelding ]
Oei, die bovenste is wel tof zeg!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef mrien het volgende:
Als ik nog geen jas voor Jelle had![]()
[ afbeelding ]
Of deze![]()
[ afbeelding ]
Nu ff bij H&M kijken
Idd, bewegingsvrijheid en wrijving tijdens het kruipen. Wijdere spijkerbroekjes trek ik nog wel aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef mignonne het volgende:
Waarom vind je dat geen goed idee? Het is juist wel een beetje bescherming voor de knietjes. Of bedoel je qua bewegingsvrijheid ofzo?
Ze hebben bij bijvoorbeeld H&M en Zara ook mooi joggingbroekjes. Dat zijn niet van die floddermodellen. En dan in zwart of donkerblauw ofzo, das ook redelijk failproof toch?
nee joh! niet nodigquote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is 74 nog te groot ja? Ik vond het al zo klein lijken eigenlijk maar Puck is groot![]()
Maar past het volgend jaar wel dan? Ik kan hem ook ruilen? Ik moet voor mezelf toch ook terug met iets.
ah zo ja, ja ik vond het ook fijn om wat zachter spul te hebben. Maar mijn mini ging in de zomer bewegen dus toen hebben we vooral leggings enzo gebruikt eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Idd, bewegingsvrijheid en wrijving tijdens het kruipen. Wijdere spijkerbroekjes trek ik nog wel aan.
Hmm, ga ff kijken, thanks
Ja zoiets zocht ik, ik heb van mijn nicht een heeeeeeeeleboel leggings gekregen, maar vind het net iets te koud. En dan heb ik weer spijkerbroekjes die ik te ruw vind. Maar dit is een idee idd! Bedanktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah zo ja, ja ik vond het ook fijn om wat zachter spul te hebben. Maar mijn mini ging in de zomer bewegen dus toen hebben we vooral leggings enzo gebruikt eigenlijk.
Voor nu zou ik nog een joggingbroek nemen qua temperatuur, hoewel een legging met een maillot eronder ook prima kan.
Deze zijn van Zara:
6,95
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grijs en blauw zijn redelijk veilig qua combineren. Ik zou niet zien hoe je daarmee de mist in kunt gaan
En H&M heeft deze voor 4,95 maar er is nu een aanbieding met 3 basics voor een tientje geloof ik, ik weet alleen niet of dat voor die dingen ook geldt.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2013043%2066%200098%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2007000%2066%200100%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095638%2076750%2008%200099%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ja zoiets zocht ik, ik heb van mijn nicht een heeeeeeeeleboel leggings gekregen, maar vind het net iets te koud. En dan heb ik weer spijkerbroekjes die ik te ruw vind. Maar dit is een idee idd! Bedankt
Ja, wibra heb ik al gekeken, maar veel dingen zijn daar gewoon niet goedkoper dan de h&m, en dan koop ik het toch liever daar (tenzij het heel leuk spul is natuurlijk).
Maillots waren bij mijn Wibra-vestiging in de aanbieding trouwens damesIk weet niet of dat dan ook bij alle wibra's is?
Oh, zou je voor Lente ook zo'n broekje mee willen nemen? Maat 92.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moet iets terug brengen dus ja
ze hebben geen 92 daarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, zou je voor Lente ook zo'n broekje mee willen nemen? Maat 92.
Zat die maat goed bij Lietje? Of moet ze daar nog echt in gaan groeien deze zomer?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze hebben geen 92 daar![]()
ze hebben maat 2-3 jaar en dat is maat 98 cm ongeveer. DML heeft voor oudste een maat 3-4 jaar meegenomen en dat zou 104 moeten zijn. De maten zijn een beetje typisch daar. Mijn grote is 89 of 90 cm ongeveer.
Oh! Dat wist ik trouwens, ik ben ooit in Barcelona in een Primark geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze hebben geen 92 daar![]()
ze hebben maat 2-3 jaar en dat is maat 98 cm ongeveer. DML heeft voor oudste een maat 3-4 jaar meegenomen en dat zou 104 moeten zijn. De maten zijn een beetje typisch daar. Mijn grote is 89 of 90 cm ongeveer.
Nou die ja. Ik moet iets van mij zelf ruilen dus ik vind het geen probleem om te kijken voor iemand. Maakt het mijn tripje zelfs nog net iets nuttiger dan iets van een paar euro gaan ruilen maar ik pas het echt nietquote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef Keshet het volgende:
DML, naar welke Primark ga jij? Als 't moet wil ik wel even bij die in Rotterdam kijken hoor!
Ná de schoolvakanties. The horror.![]()
Oh, Reilan, ik wil ook best voor jou kijken hoor!![]()
Net toevallig Kyllian zn collectie van vorig jaar bekeken en die heeft ook maat 5-6 jaar van de Primarkquote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël draagt shirtjes maat 5-6 van de primark, omdat ik ze anders te kort vindBroeken heb ik daar voor haar eigenlijk nog niet gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |