Iedereen is beledigdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
oh zo stil opeens.
name it had leuke dingetjes in de winkel gister.
wit tule zomerrokje <3
leuke prijs ook, shoeby heeft de mooiste.. maar staat niet op de site.quote:
hier voor je babyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Iedereen is beledigd![]()
Leuk dat name-it broekje!
Doen we om je te sparenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:39 schreef danic het volgende:
Ik heb net echt een domme vraag gesteld hè? Iedereen negeert het![]()
Die vind ik stukken minder idd. Ik vind die verfrommelde naad niet mooi en de boorden aan de onderkant te opzichtig. Een beetje een 'ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet broekje'. Bovendien vallen H&M-broeken niet mooi bij Lente d'r billen, ze heeft er een hangkont in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
deze is minder he?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0460_022R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.15]&set=key[width],value[3082]&set=key[height],value[3604]&set=key[x],value[368]&set=key[y],value[1181]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die heb ik vast gehad in de winkel. Eentje met witte of blauwe stippen dacht ik. Heb 'm teruggehangen, zat idd weinig model in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef Morretje het volgende:
Ik had vandaag m'n bestelling binnen van H&M, met 1 van de jurkjes voor ¤4,95, maar ik vind em niet leuk vallenWel leuk waren een roze ribbroekje met kniestukken, en een blauw jurkje met blommen
wacht maar tot je ze 1x in de wasmachine gooitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef Morretje het volgende:
Ik had vandaag m'n bestelling binnen van H&M, met 1 van de jurkjes voor ¤4,95, maar ik vind em niet leuk vallenWel leuk waren een roze ribbroekje met kniestukken, en een blauw jurkje met blommen
haha, dat had ik nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:26 schreef Morretje het volgende:
Ik heb hier de rode met witte stippen, maar het is echt een hobbezak.. Zo jammer want ik vind de printjes wel leuk.
Mrien, de stof is redelijk gezien de prijs. Ik denk wel dat ie gauw een verwassen uiterlijk krijgt.
Dit had ik niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ik moet geloof ik afkloppen dat ik in al die jaren maar 2x een probleempje gehad heb. 1x gat in een broek en 1x verkeerde maat van iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |