Is goedquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, die pyjama begint al wel strak te zitten.
Dan maar 2/3 jr doen idd.
DML, lief dat je m mee wilt nemen! Als je nou iets anders voor Lente ziet waarvan je denkt dat ik het wel leuk zal vinden, zoals die broeken die Sc noemde, mag je dat ook meenemen, hoor. Als het nog maar in een envelop past.
Ik zal dit topic er bij houden op mijn foon als ik gaquote:
Oké, een binnenbeenlengte. Aan het meten daarvan heb ik me nog nooit gewaagd. Morgen eens kijken. Thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef mignonne het volgende:
ssserpente ik heb even gemeten, maar 3-4 jaar heeft een binnenbeenlengte van 38 cm of 37.5.
Maar hij hoort wel ietsje te poffen dus je zou het denk ik kunnen vergelijken met een normale broek 35/36 cm.
Misschien kun je t nameten met een broek die Lente goed past?
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oké, een binnenbeenlengte. Aan het meten daarvan heb ik me nog nooit gewaagd. Morgen eens kijken. Thanks!
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal dit topic er bij houden op mijn foon als ik ga
Wickie ik wil best wat meenemen voor je maar dat broekje dat A. aanheeft is pas vanaf 98cm. Ik weet niet hoe lang Mette nu is.
Thanks again!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef mignonne het volgende:
ik heb even een broek uit de was gevist die mn grote perfect past, een H&M maat 92 en die is 33.5 binnenbeenlengte.
Dat primark broekje in maat 3-4 jaar is dus grofweg 2 a 3 cm langer dan H&M maat 92. Zo.
Idem! Ik vond de jongensbroeken daar vorige maand ook 3x niks (maar dat was wel in Engelse Primark)quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Meimeltje het volgende:
Het broekje van Amélie is wel erg leuk!
Geloof dat ik de jongensbroeken dan gewoon niets vind.
+ 1 en ik heb zowel de groene als de beigequote:Op zondag 4 maart 2012 23:32 schreef mignonne het volgende:
ja!
oh leuk!!
dat was mn lievelingsbroek voor oudsteik kan niet wachten tot jongste erin past
Eigenlijk staat 't 'r helemaal niet zo mooi, vind ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke buit ssserpente, dat blauw staat lente ook altijd mooi he, ik heb hier ook een meiske wat daar wel goed mee wegkomt...
Ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef moussy het volgende:
Primark, ik MOET er ook een keer heen, voor mn grote!
superleuk!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit is hem. Het heeft dus pijpjes aan de onderkant en er zit een wit hemdje bij.
[ afbeelding ]
heeeeel leuk; maar heb geen ccquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef octopussy het volgende:
Boden heeft 3 dagen lang 25% korting op alle kinderkleding![]()
Misschien leuk om een gezamenlijke bestelling te doen?
Ik welquote:
oe ik kijk ook ff straks!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik weldus ik iets voor je mee moet bestellen dan hoor ik het wel.
BJ, welk van die jasjes had jij nou voor Evie?
Ik wil vanavond rond een uur of 23 gaan bestellen want ik denk dat het best wel eens hard kan gaan met de voorraad bij Boden.
Fijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
DML je pakket is binnen and i <3 it! dankjewel, Elin claimde je kaart en wil hem niet teruggeven
Nee mijn bestelling is verschoven, dus nog niet onderweg. Ik had de jas een maat groter besteld (122 ipv 116) omdat ik hm in de winkel op t oog al klein vond vallen. Had ik erbij gezegd dacht ik? Hopelijk had hij niet nog groter moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh Meimel, heb je de jas al binnen?
Ik,heb m vandaag binnen gekregen. Hij valt echt klein...moet.m een maat groter hebben...heb maat 98. Floris vond m erf.mooi, wilde.m niet meer uitMaar hij gaat er de zomer niet mee.redden
Ja geen ideequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee mijn bestelling is verschoven, dus nog niet onderweg. Ik had de jas een maat groter besteld (122 ipv 116) omdat ik hm in de winkel op t oog al klein vond vallen. Had ik erbij gezegd dacht ik? Hopelijk had hij niet nog groter moeten zijn.
Kun je hm wel weer voor een leuk prijsje krijgen?
Dat is die van de H&M ja. En hij is niet zo heel erg dik hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef danic het volgende:
Oh Tally, die is van de H&M toch?
Ik heb hem ook gezien en vind em heel gaaf! Heb hem alleen niet gekocht omdat het volgens mij een winterjas is en die nu wel aardig voorbij is denk ik.
Ja echt heel klein voor.h&m idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Meimeltje het volgende:
Pessie ik ben het geloof ik helemaal met je eens! Die bovenste staat wel erg leuk!
Son, voor de H&M valt het echt klein he! Ik zal het hier pas over 1,5 weten hoe hij valt. Denk dat het wel goed moet zijn, Kyllian groeit natuurlijk wat minder snel. Voor die 5,- ga ik het ook niet terug brengen, ooit past Dyon het anders wel
oooooohdie olifantquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zojuist besteld bij Boden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maat 80?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef wickie het volgende:
Spijkerbroekjes van H&M, maat 86.. Zijn ze Mette te groot![]()
![]()
En in maat 74 zijn die dingen er volgens mij niet. Ik kan ze alleen vinden vanaf maat 86.
Nu moet ik weer verder zoeken naar spijkerbroeken voor die mup. Wat een onderneming om fijne goede spijkerbroeken voor haar te vinden.
Oh Mus wat een leuke shirtjes![]()
Ik heb het laatst nog verkondigd dat ik in juni in Dublin ga shoppen bij de Penneysquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:39 schreef Kleurdoos het volgende:
jeumig wat stom, kom er pas net achter dat Primark, Penneys is ! (ik woonde dus in Ierland/verliefd op penneys) Ik heb hier dus nog nooit een primark gezienIkwillooooohook
O nouja ik lees ook oostindischquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog verkondigd dat ik in juni in Dublin ga shoppen bij de Penneys![]()
Ik zal dan mijn ogen open houden voor Lexjes goed?
Ik mag alleen handbagage meenemen dus dat wordt nog een uitdagingquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
O nouja ik lees ook oostindisch
Ik heb toen elke keer als ik naar NL vloog, een koffer vol penneysmeuk meegenomen
Die zijn leuk zeg!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zojuist besteld bij Boden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ze zien hangen, ik vond ze echt gaaf voor die prijs.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef Aventura het volgende:
Deze net bij Zeeman gehaaldGeen goede foto, maar het is een gevoerd dun zomerjasje, een beetje glimmend. 7,99 euro! Ze hebben nu sws veel leuke dingen, zoals voor meisjes luierbroekjes met ruches. Te schattig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |