oooooohdie olifantquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zojuist besteld bij Boden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maat 80?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef wickie het volgende:
Spijkerbroekjes van H&M, maat 86.. Zijn ze Mette te groot![]()
![]()
En in maat 74 zijn die dingen er volgens mij niet. Ik kan ze alleen vinden vanaf maat 86.
Nu moet ik weer verder zoeken naar spijkerbroeken voor die mup. Wat een onderneming om fijne goede spijkerbroeken voor haar te vinden.
Oh Mus wat een leuke shirtjes![]()
Ik heb het laatst nog verkondigd dat ik in juni in Dublin ga shoppen bij de Penneysquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:39 schreef Kleurdoos het volgende:
jeumig wat stom, kom er pas net achter dat Primark, Penneys is ! (ik woonde dus in Ierland/verliefd op penneys) Ik heb hier dus nog nooit een primark gezienIkwillooooohook
O nouja ik lees ook oostindischquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog verkondigd dat ik in juni in Dublin ga shoppen bij de Penneys![]()
Ik zal dan mijn ogen open houden voor Lexjes goed?
Ik mag alleen handbagage meenemen dus dat wordt nog een uitdagingquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
O nouja ik lees ook oostindisch
Ik heb toen elke keer als ik naar NL vloog, een koffer vol penneysmeuk meegenomen
Die zijn leuk zeg!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zojuist besteld bij Boden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ze zien hangen, ik vond ze echt gaaf voor die prijs.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef Aventura het volgende:
Deze net bij Zeeman gehaaldGeen goede foto, maar het is een gevoerd dun zomerjasje, een beetje glimmend. 7,99 euro! Ze hebben nu sws veel leuke dingen, zoals voor meisjes luierbroekjes met ruches. Te schattig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |