Shooo, jij mag hier helemaal niet langskomen, jij hebt geen shopexcuus.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Indiska![]()
![]()
Ik dook echt elk filiaal dat we tegenkwamen in
.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Shooo, jij mag hier helemaal niet langskomen, jij hebt geen shopexcuus.![]()
ik zat er net naar te kijken in de folder online! wat hebben ze leuk spulquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef SacreCoeur het volgende:
ik was gister even in de Zeeman & zag wat leuke basics voor meisjes.
jongens kijk ik niet naar![]()
maar ik vond vooral de gekleurde 3/4 broekjes mooi van kleur en het was strech waar door ze heel mooi vallen. Niet zo koos kontloos als bij andere winkels. enzzzzzz uhmm als ik wat cheapo basics heb ga ik lekker aanvullen met No Tomatoes.
It was I. Maar ze komt erin óm inmiddels. Past niks meer bij in dr koffer.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:39 schreef Poezebeest het volgende:
Wellicht het compleet verkeerde topic, maar wie was ook alweer diegene met een moeder die naar het buitenland gaat en kinderkleren zocht om mee te nemen? Ik heb een hele stapel kleertjes die weg kunnen nl.
Fijn dat ze al zoveel heeft, dan ga ik op zoek naar een ander goed doel!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
It was I. Maar ze komt erin óm inmiddels. Past niks meer bij in dr koffer.
Wel lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 3, leuk op een stoere baggy jeans-short of zo'n piratenbroek
printje:
met veertjes-print
:)
Ik vind de lengte goed! alleen bij ons past 68 amper...haar hoofd past gewoon niet lekker door hun shirts! terwijl ze bij de H&M nog 62 aan heeftquote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef Reilain het volgende:
Oh en hoe vallen die 3kwart broekjes van zeeman qua lengte?? Had die van de H&M eens gepast bij Oona maar dat was echt veeeeeeeeeeeeeul te groot! (3kwart moest het zijn maar ze kwamen tot haar enkels met maat 86)
Hmz, dan moet ik ook maar eens wat anders opzoeken....ik heb ook nog het eea liggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:22 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Fijn dat ze al zoveel heeft, dan ga ik op zoek naar een ander goed doel!
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |