abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108663407
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef Lot88 het volgende:
Ik moet wel een beetje grinniken om jullie harde ''goed bedoelde'' advies aan benzin. Het feit dat jullie nog steeds denken dat een ''goed'' advies hem wel even aanzet tot het ondernemen van actie. De harde reacties zorgen juist voor een totaal tegenovergesteld effect. Of het advies nu positief of negatief is hij word er sowieso onzeker van.

Benzin moet op een dag wakker worden en ineens het licht zien. Heb zelf ook in zo'n situatie gezeten en ik weet dondersgoed hoe iemand dergelijk advies ervaart. Vooral omdat benzin zelf gevoelig is. Hij moet eerst zelf klaar zijn om uit die comfort zone te stappen, voor hij ook maar iets van jullie advies kan aannemen. Dit heeft helemaal niets te maken met het afslaan van het advies. Het is onvermogen. Begrijp dat eerst voor je hem finaal de grond in stampt.
O+ O+ Lieve post, I like.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:13:40 #102
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108664884
Mensen zoals Benzin die falen hebben teveel zelfmedelijden.

Ze moeten wat harder voor zichzelf zijn.

Rome was niet in 1 dag gebouwd, maar als ze het destijds als onbegonnen werk hadden beschouwd was het er ook nooit van gekomen. Je moet gewoon ergens mee beginnen en jezelf niet zo zielig vinden.

Oftewel: als je normaal gesproken nooit naar een kroeg gaat, moet je gewoon eens gaan. Ook al zit je de hele avond alleen aan de bar een biertje te drinken. Lekker boeiend, het gaat er om dat je het gedaan hebt. En op een dag wordt het normaal. Dan loop je zo een kroeg binnen. Vind jezelf dan niet zielig, maar geniet gewoon van je biertje.

Zodra je dit kunt, ga je eens inhaken op gesprekken van anderen. In beginsel werkt dat misschien niet zo soepel, maar dat boeit wederom niet. Punt is dat je iemand hebt aangesproken en het geprobeerd hebt. Ook hier weer: vind jezelf niet zo zielig omdat je geen gespreksstof hebt enzovoorts, maar sta stil bij het feit dat je nu al in een kroeg zit en mensen aanspreekt.

Voor je het weet loop je zo een kroeg binnen en raak je vanzelf in gesprek met allemaal mensen.

En dan is de stap om vrouwen aan te spreken en te versieren ook veel kleiner geworden.

Het is een kwestie van blijven volhouden, nieuwe dingen proberen en niet steeds jezelf zo zielig vinden.
There is a long line down from heaven.
pi_108665010
quote:
Ik moet wel een beetje grinniken om jullie harde ''goed bedoelde'' advies aan benzin. Het feit dat jullie nog steeds denken dat een ''goed'' advies hem wel even aanzet tot het ondernemen van actie. De harde reacties zorgen juist voor een totaal tegenovergesteld effect. Of het advies nu positief of negatief is hij word er sowieso onzeker van.
Klopt.

quote:
Benzin moet op een dag wakker worden en ineens het licht zien. Heb zelf ook in zo'n situatie gezeten en ik weet dondersgoed hoe iemand dergelijk advies ervaart. Vooral omdat benzin zelf gevoelig is. Hij moet eerst zelf klaar zijn om uit die comfort zone te stappen, voor hij ook maar iets van jullie advies kan aannemen. Dit heeft helemaal niets te maken met het afslaan van het advies. Het is onvermogen. Begrijp dat eerst voor je hem finaal de grond in stampt.
Advies heeft sowieso geen zin. Hij heeft opgegeven en zit zijn tijd uit. Pas als hij weer moeite wil doen om te veranderen, gaan tips hem daadwerkelijk inspireren. Dat is wat ik denk. Hopelijk zal hij het licht zien op de een of andere manier, moge dat zijn wanneer hij los komt van zijn ouders of op een ander moment. Maar het staat niet vast dát hij ooit dat licht zal zien, en daarom bemoeien mensen zich met hem op deze wijze.
pi_108665335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Advies heeft sowieso geen zin. Hij heeft opgegeven en zit zijn tijd uit. Pas als hij weer moeite wil doen om te veranderen, gaan tips hem daadwerkelijk inspireren. Dat is wat ik denk. Hopelijk zal hij het licht zien op de een of andere manier, moge dat zijn wanneer hij los komt van zijn ouders of op een ander moment. Maar het staat niet vast dát hij ooit dat licht zal zien, en daarom bemoeien mensen zich met hem op deze wijze.
Klopt en ergens snap ik het wel maan die manier van bemoeien heeft afgezien dat heb benzin erg kwetst totaal geen zin.
pi_108665431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef LostInSpace het volgende:
Mensen zoals Benzin die falen hebben teveel zelfmedelijden.

Ze moeten wat harder voor zichzelf zijn.

Rome was niet in 1 dag gebouwd, maar als ze het destijds als onbegonnen werk hadden beschouwd was het er ook nooit van gekomen. Je moet gewoon ergens mee beginnen en jezelf niet zo zielig vinden.

Oftewel: als je normaal gesproken nooit naar een kroeg gaat, moet je gewoon eens gaan. Ook al zit je de hele avond alleen aan de bar een biertje te drinken. Lekker boeiend, het gaat er om dat je het gedaan hebt. En op een dag wordt het normaal. Dan loop je zo een kroeg binnen. Vind jezelf dan niet zielig, maar geniet gewoon van je biertje.

Zodra je dit kunt, ga je eens inhaken op gesprekken van anderen. In beginsel werkt dat misschien niet zo soepel, maar dat boeit wederom niet. Punt is dat je iemand hebt aangesproken en het geprobeerd hebt. Ook hier weer: vind jezelf niet zo zielig omdat je geen gespreksstof hebt enzovoorts, maar sta stil bij het feit dat je nu al in een kroeg zit en mensen aanspreekt.

Voor je het weet loop je zo een kroeg binnen en raak je vanzelf in gesprek met allemaal mensen.

En dan is de stap om vrouwen aan te spreken en te versieren ook veel kleiner geworden.

Het is een kwestie van blijven volhouden, nieuwe dingen proberen en niet steeds jezelf zo zielig vinden.
Niet mee eens. Benzin is gewoon een zachter type en daar heb ik geen enkel probleem mee. Sterker nog ik zou eerder voor een man gaan die zachter van aard is dan een of andere harde botte klootzak. Hij heeft afentoe even een uitlaat klep nodig. Voor hem is dat fok, prima. Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen? Hij heeft tijd nodig. Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
pi_108665462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Klopt en ergens snap ik het wel maar die manier van bemoeien heeft afgezien dat heb benzin erg kwetst totaal geen zin.
Die harde aanpak, inderdaad. Denk dat het meer een uiting van onmacht is dan met als bedoeling Benzin daadwerkelijk te helpen, want iedereen die zich in hem verplaatst weet dat zulke harde woorden hem alleen maar bevestigen in zijn falen.
pi_108665569
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die harde aanpak, inderdaad. Denk dat het meer een uiting van onmacht is dan met als bedoeling Benzin daadwerkelijk te helpen, want iedereen die zich in hem verplaatst weet dat zulke harde woorden hem alleen maar bevestigen in zijn falen.
Blij dat ik met jou op een lijn zit :)
pi_108665607
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Niet mee eens. Benzin is gewoon een zachter type en daar heb ik geen enkel probleem mee. Sterker nog ik zou eerder voor een man gaan die zachter van aard is dan een of andere harde botte klootzak. Hij heeft afentoe even een uitlaat klep nodig. Voor hem is dat fok, prima. Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen? Hij heeft tijd nodig. Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Dan ben jij een uitzondering :P

Ben het helemaal mee eens "Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen?"
Sommige mensen vinden het lekker om te bashen en frustraties te uiten op andere users.
De vijandige sfeer hier is gelukkig behoorlijk gedaald vergeleken met een jaar geleden.

" Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden."

O+
pi_108665704
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan ben jij een uitzondering :P

Ben het helemaal mee eens "Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen?"
Sommige mensen vinden het lekker om te bashen en frustraties te uiten op andere users.
De vijandige sfeer hier is gelukkig behoorlijk gedaald vergeleken met een jaar geleden.

" Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden."

O+
Nouja ik denk niet dat ik echt een uitzondering ben hoor. Er zijn echt wel meer van zulke vrouwen. Ik laat me alleen niet meer als grofvuil behandelen.
pi_108665731
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:33 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Blij dat ik met jou op een lijn zit :)
Al kan ik niet zeggen dat ik me er zelf niet schuldig aan heb gemaakt. Er zijn vast posts te vinden waar ik ook hard ben tegen Benzin.
pi_108665768
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nouja ik denk niet dat ik echt een uitzondering ben hoor. Er zijn echt wel meer van zulke vrouwen. Ik laat me alleen niet meer als grofvuil behandelen.
Ik heb altijd het gevoel dat ik me als een klootzak moet gedragen om kans te maken. Als ik lief doe tegen de dames dan word ik meteen gefriendzoned :(
pi_108665815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat ik me als een klootzak moet gedragen om kans te maken. Als ik lief doe tegen de dames dan word ik meteen gefriendzoned :(
Tja ook uit een friendzone kan je wel weer komen.. Ik friendzone sowieso niet snel.
pi_108665842
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat mensen juist eerder reageren als iets ze irriteert. Het negeren lijkt een onmogelijke opgave. :P
pi_108665953
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat mensen juist eerder reageren als iets ze irriteert. Het negeren lijkt een onmogelijke opgave. :P
Mwa dat is volgens mij een typisch fok iets.
pi_108666068
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:43 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mwa dat is volgens mij een typisch fok iets.
Het blijft een forum, juist bedoeld om je over dingen uit te spreken. Misschien dat mensen zich hier daarom minder in kunnen houden.
pi_108666077
quote:

Ik vind het prettig dat iemand me begrijpt :) Dankjewel :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Advies heeft sowieso geen zin. Hij heeft opgegeven en zit zijn tijd uit.
Wie zegt dat ik heb opgegeven?
quote:
Hopelijk zal hij het licht zien op de een of andere manier, moge dat zijn wanneer hij los komt van zijn ouders of op een ander moment.
Dat hoop ik ook. Ik hoop dat dingen misschien anders worden als de situatie met mijn ouders verandert.

quote:
Maar het staat niet vast dát hij ooit dat licht zal zien, en daarom bemoeien mensen zich met hem op deze wijze.
Hee ;(
pi_108666140
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het blijft een forum, juist bedoeld om je over dingen uit te spreken. Misschien dat mensen zich hier daarom minder in kunnen houden.
Hij kwetst toch verder niemand ;)? Ik lees er makkelijk overheen.
pi_108666159
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
Klopt deze post een beetje benzin?
Rustig aan.
pi_108666203
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

NVM
pi_108666210
Gun benzin gewoon zijn tijd. Het is net als toen je 4 was en moest leren fietsen. Iedereen leeft in een ander tempo. Gun elkaar die tijd gewoon. Vaak als je het loslaat en er niet zo'n probleem van maakt heeft de persoon in kwetie meer steun dan wanneer je het probleem groter maakt door het geven van advies of kritiek.
pi_108666222
nee, dat is inherent aan een forum, dat je ergens op reageert. Anders houdt het wel snel op.

On-topic, wat hierboven werd genoemd over dat sommige mensen harder voor zichzelf moeten zijn, dat is nu juist helemaal niet de bedoeling. Juist het feit dat alles als falen wordt gezien en er niet " gewoon" wordt gehandeld zonder overal eerst 100x over na te denken is een groot deel van het probleem.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_108666339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja :)
pi_108666355
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
On-topic, wat hierboven werd genoemd over dat sommige mensen harder voor zichzelf moeten zijn, dat is nu juist helemaal niet de bedoeling. Juist het feit dat alles als falen wordt gezien en er niet " gewoon" wordt gehandeld zonder overal eerst 100x over na te denken is een groot deel van het probleem.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Sinds een korte periode heb ik ook pas geleerd dat ik niet faal op de beruchte markt van versieringen etc. Ik ben notabene bijna 24. Sommigen zijn nog ouder dan ik ben, anderen vele jaren jonger. Heb het jaren als een groot probleem ervaren. Nu merk ik pas dat ik het probleem zelf zo groot maakte. Iedereen in zijn/haar eigen tempo.
pi_108666375
Ik heb nu wel een beetje geleerd dat je het leven moet zien als een spel waarin je risico's moet nemen om dingen te bereiken. Niks gaat vanzelf.... al verval ik soms wel weer in de rol van zelfmedelijden omdat het moeilijk is om het verleden los te laten of als dingen gaan zoals ze niet zouden moeten gaan.
pi_108666411
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef benzin het volgende:

Wie zegt dat ik heb opgegeven?

Jijzelf. Maar dat moet ik misschien niet te serieus nemen.

quote:
Dat hoop ik ook. Ik hoop dat dingen misschien anders worden als de situatie met mijn ouders verandert.
Misschien als je op jezelf gaat wonen ja. :)

quote:
Hee ;(
Je bent ermee bekend waar ik bang voor ben hoe het zal gaan als je straks los komt van je ouders. Maar ik hoop uiteraard dat het je de motivatie en de kracht geeft om je leven te veranderen. :)
pi_108666483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hij kwetst toch verder niemand ;)? Ik lees er makkelijk overheen.
Het gaat niet om kwetsen, maar om irriteren. Het feit dat zijn situatie niet verbetert, irriteert mensen, zelfs al kan hij daar waarschijnlijk niet veel aan doen.
pi_108666572
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb nu wel een beetje geleerd dat je het leven moet zien als een spel waarin je risico's moet nemen om dingen te bereiken. Niks gaat vanzelf.... al verval ik soms wel weer in de rol van zelfmedelijden omdat het moeilijk is om het verleden los te laten of als dingen gaan zoals ze niet zouden moeten gaan.
Je leert ook door vallen en opstaan. Dat doe ik ook. Ik heb dagen dat ik mij weer makkelijk als grofvuil laat behandelen. Gelukkig worden die dagen steeds minder en worden de dagen waarbij ik voor mijzelf op kom beter. Overigens dit heeft ieder mens.
pi_108666603
Zo, tijd voor een kleine update. Donderdag en vrijdag waren prima dagen voor mij; afleiding zet echt een grote stop op mijn negatieve gevoelens en gedachtegang. Ik heb ook nog wat met mijn ex op msn en via de tel. gesproken; niet negatief maar gewoon reeel. Ik heb mijn excuses aangeboden voor mijn totale inzinking en gezegd dat het nu allemaal wat beter met me ging. Ze vond het allemaal geen probleem... en nu komt het... omdat ik eigenlijk niet echt iemand heb waar ik naartoe kan op dit soort negatieve momenten; en ik bij haar al veel heb kunnen vertellen waarbij ze me weer wat beter heeft laten voelen... dacht ik... misschien kan er wel nog iets van een vriendschap uit komen. Dat heb ik ook gewoon nodig; en bij haar voelde ik me gewoon heel goed op mijn gemak. Nou ben ik gisteravond dan samen met haar naar een feestje van een gezamelijke vriendin gegaan. Ging eigenlijk wel best oke; ik had niet echt ergens last van. Tot vanmorgen (ik ben blijven slapen)... en ik weer niet echt contact met haar kreeg enzo... ben ik toch weer wat in negativiteit vervallen. Waarschijnlijk zal iedereen wel zeggen dat het dom is dat ik ben geweest en nog met haar optrek enzo... en tja, dat klopt misschien ook wel.
pi_108666663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef richard_prf het volgende:
Je bent niet de enige. Volgens mij zou ik daar ook nog van kunnen leren.
pi_108666693
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Volgens mij zou ik daar ook nog van kunnen leren.
Ik denk dat de eerste stap is weten waarom je nu geen risico's neemt.
Rustig aan.
pi_108666700
Een aantal mensen predikt hier te veel dat er geen eigen verantwoording is, het is inderdaad makkelijker om het buiten jezelf te zoeken of om het te wijten aan onmacht. Een onvolwassen houding waarmee je weg loopt voor het probleem.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_108666711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, tijd voor een kleine update. Donderdag en vrijdag waren prima dagen voor mij; afleiding zet echt een grote stop op mijn negatieve gevoelens en gedachtegang. Ik heb ook nog wat met mijn ex op msn en via de tel. gesproken; niet negatief maar gewoon reeel. Ik heb mijn excuses aangeboden voor mijn totale inzinking en gezegd dat het nu allemaal wat beter met me ging. Ze vond het allemaal geen probleem... en nu komt het... omdat ik eigenlijk niet echt iemand heb waar ik naartoe kan op dit soort negatieve momenten; en ik bij haar al veel heb kunnen vertellen waarbij ze me weer wat beter heeft laten voelen... dacht ik... misschien kan er wel nog iets van een vriendschap uit komen. Dat heb ik ook gewoon nodig; en bij haar voelde ik me gewoon heel goed op mijn gemak. Nou ben ik gisteravond dan samen met haar naar een feestje van een gezamelijke vriendin gegaan. Ging eigenlijk wel best oke; ik had niet echt ergens last van. Tot vanmorgen (ik ben blijven slapen)... en ik weer niet echt contact met haar kreeg enzo... ben ik toch weer wat in negativiteit vervallen. Waarschijnlijk zal iedereen wel zeggen dat het dom is dat ik ben geweest en nog met haar optrek enzo... en tja, dat klopt misschien ook wel.
Ik denk dat het voor je ex allemaal wat te snel gaat.. Daarbij is het voor jou gezond om iemand buiten haar om te hebben waar je alleen een vriendschappelijke relatie mee hebt.
pi_108666741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jijzelf. Maar dat moet ik misschien niet te serieus nemen.

Op slechte dagen denk ik er zo over, op betere dagen wat minder.
quote:
Je bent ermee bekend waar ik bang voor ben hoe het zal gaan als je straks los komt van je ouders. Maar ik hoop uiteraard dat het je de motivatie en de kracht geeft om je leven te veranderen. :)
Sure, thanks voor de zorgen :)
pi_108666784
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor je ex allemaal wat te snel gaat.. Daarbij is het voor jou gezond om iemand buiten haar om te hebben waar je alleen een vriendschappelijke relatie mee hebt.
Naja, dat idee gaf ze eerst niet; maar vandaag leek zij ook erg down. Ze wou er echter niet over praten... maargoe, daar heeft ze sowieso altijd moeite mee. Is het trouwens wel mogelijk om iets vriendschappelijks op te bouwen met een ex?
pi_108666793
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Een aantal mensen predikt hier te veel dat er geen eigen verantwoording is, het is inderdaad makkelijker om het buiten jezelf te zoeken of om het te wijten aan onmacht. Een onvolwassen houding waarmee je weg loopt voor het probleem.
Eigen verantwoording leren nemen komt met het volwassen worden. De een is nu eenmaal sneller volwassen dan de ander. Sommige mensen worden het nooit. Maar laat dat geen reden zijn om iemand in de grond te stampen. En al helemaal niet iemand die al genoeg met zichzelf in de knoop zit.

Je verplaatsen in ander mans situatie hoort ook bij een volwassen houding.
pi_108666833
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Naja, dat idee gaf ze eerst niet; maar vandaag leek zij ook erg down. Ze wou er echter niet over praten... maargoe, daar heeft ze sowieso altijd moeite mee. Is het trouwens wel mogelijk om iets vriendschappelijks op te bouwen met een ex?
Tuurlijk is dat mogelijk. Maar jij moet haar wel eerst als niet relatie materiaal gaan zien en zij jou ook. Kost veel tijd. Gun haar ook wat tijd. Klinkt alsof ze in de war is.
pi_108666842
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Nouja, ik heb eerder het tegenovergestelde. Ik zoek het probleem eigenlijk altijd in mezelf, waardoor ik vaak in negativiteit verzand en me verweten wordt geen ruggegraat te hebben etc... Het is denk ik complexer dan wat jij hier stelt..
pi_108666851
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat de eerste stap is weten waarom je nu geen risico's neemt.
Die zelfkennis heb ik wel. :P
pi_108666894
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die zelfkennis heb ik wel. :P
Wana spill it out?
Rustig aan.
pi_108666937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, ik heb eerder het tegenovergestelde. Ik zoek het probleem eigenlijk altijd in mezelf, waardoor ik vaak in negativiteit verzand en me verweten wordt geen ruggegraat te hebben etc... Het is denk ik complexer dan wat jij hier stelt..
Als het allemaal zo simpel was, dan was er geen probleem :P
Rustig aan.
pi_108666954
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat mogelijk. Maar jij moet haar wel eerst als niet relatie materiaal gaan zien en zij jou ook. Kost veel tijd. Gun haar ook wat tijd. Klinkt alsof ze in de war is.
Zou kunnen... en inderdaad; ik ben ook nog echt niet over haar heen.
pi_108667027
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zou kunnen... en inderdaad; ik ben ook nog echt niet over haar heen.
Dus is de ''vriendschap'' nog erg geforceerd. Misschien is het verstandiger om eerst wat afstand te nemen en je eigen weg tegaan. Voor je de vriendschap zo aangaat met nog een overload aan gevoelens die worden onderdrukt.
pi_108667116
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dus is de ''vriendschap'' nog erg geforceerd. Misschien is het verstandiger om eerst wat afstand te nemen en je eigen weg tegaan. Voor je de vriendschap zo aangaat met nog een overload aan gevoelens die worden onderdrukt.
Mja, ik zie gewoon heel erg op tegen het weer alleen zijn en het weer overnieuw moeten beginnen. Maargoe, iets anders is toch niet mogelijk.
pi_108667201
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mja, ik zie gewoon heel erg op tegen het weer alleen zijn en het weer overnieuw moeten beginnen. Maargoe, iets anders is toch niet mogelijk.
Ow dat kan ik mij wel voorstellen maar je komt alleen en je gaat alleen. Een korte periode tussendoor je boontjes zelf doppen moet je kunnen ;) Die tijd heb je zelf ook gewoon echt nodig om te achterhalen wat je nu eigenlijk wilt enz. Sowieso is het goed voor je zelfstandigheid. Je bent nog jong over 10 jaar ben je misschien wel getrouwt en zou je willen dat je een weekendje voor jezelf had :)
pi_108667256
Geloof me, pas als je echt geen enkel restje gevoelens voor haar hebt, zowel positeif dan wel negatief, gaat ook die vriendschap je opbreken en dan komt de klap nog voor een tweede keer aan. Denk je maar in, je gaat nu vriendschappelijk met haar verder, allemaal gezellig enzo, en dan heeft ze opeens een nieuwe vriend. Ga je dat kunnen handelen? Bespaar je dat extra verdriet.
pi_108667287
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Bittere_Bal het volgende:
Geloof me, pas als je echt geen enkel restje gevoelens voor haar hebt, zowel positeif dan wel negatief, gaat ook die vriendschap je opbreken en dan komt de klap nog voor een tweede keer aan. Denk je maar in, je gaat nu vriendschappelijk met haar verder, allemaal gezellig enzo, en dan heeft ze opeens een nieuwe vriend. Ga je dat kunnen handelen? Bespaar je dat extra verdriet.
idd daarom moet hij nu afstand nemen en eerst zijn eigen dingen op orde hebben. Afentoe moet je voor jezelf kiezen.
pi_108667299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ow dat kan ik mij wel voorstellen maar je komt alleen en je gaat alleen. Een korte periode tussendoor je boontjes zelf doppen moet je kunnen ;) Die tijd heb je zelf ook gewoon echt nodig om te achterhalen wat je nu eigenlijk wilt enz. Sowieso is het goed voor je zelfstandigheid. Je bent nog jong over 10 jaar ben je misschien wel getrouwt en zou je willen dat je een weekendje voor jezelf had :)
Naja, ik ben 24 en het was mijn eerste relatie... ik was eigenlijk wel gewoon toe aan een relatie. Maar blijkbaar niet met haar...
pi_108667333
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Naja, ik ben 24 en het was mijn eerste relatie... ik was eigenlijk wel gewoon toe aan een relatie. Maar blijkbaar niet met haar...
Mis je haar, of het concept van haar?
Rustig aan.
pi_108667415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mis je haar, of het concept van haar?
Interessant... misschien wel het tweede... maar wat betekend dat?
pi_108667524
dat je haar niet als persoon mist maar meer hetgene wat die relatie had kunnen zijn met haar, een ideaalbeeld dus.
pi_108667543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ja, wellicht wel. Maargoe, ik ben niet zo iemand die dingen makkelijk van zich afschuift. Ik heb altijd extreme gevoelens... ik heb ook iemand nodig om dat af en toe bij kwijt te kunnen.
pi_108667553
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Interessant... misschien wel het tweede... maar wat betekend dat?
Dat je als het gevoel van liefde niet meer mist en weer op jezelf staat dat je wellicht prima weer met haar vrienden kunt worden.
Rustig aan.
pi_108667581
iets waar ik ook zelf nog mee worstel. Ik wil haar niet terug, weet dat ze mij miet gelukkig maakt, maar ik verlang wel heer erg naar wat het had kunnen zijn als het allemaal goed was gegaan...

Klinkt een beetje vaag, maar goed.
pi_108667672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
iets waar ik ook zelf nog mee worstel. Ik wil haar niet terug, weet dat ze mij miet gelukkig maakt, maar ik verlang wel heer erg naar wat het had kunnen zijn als het allemaal goed was gegaan...

Klinkt een beetje vaag, maar goed.
Ik snap wat je bedoeld. En dat is het misschien ook wel. Ik voelde me vaak heel prettig met haar; maar met name denk ik door het gevoel dat er eindelijk iemand was die om me gaf en waarmee ik leuke dingen kon doen (ja ik heb ook wel vrienden, maar in een relatie is toch wat anders). En toch waren er idd ook momenten waarop het moeilijk was. Het deed me bijvoorbeeld vaak pijn dat ik het gevoel had dat ze zich niet helemaal open stelde en ik dus twijfelde aan hoeveel ze voor me voelde..
pi_108667735
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Je leert ook door vallen en opstaan. Dat doe ik ook. Ik heb dagen dat ik mij weer makkelijk als grofvuil laat behandelen. Gelukkig worden die dagen steeds minder en worden de dagen waarbij ik voor mijzelf op kom beter. Overigens dit heeft ieder mens.
Ja ik ben het hier wel mee eens. Vallen en opstaan zo voelt het inderdaad.
Ik had toch bijna mijn doel bereikt met meisje G..... jammer dat het zo is afgelopen.
pi_108667804
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Was je ooit * geen idee hoelang jullie een relatie hadden* wel verliefd? Ik ben namelijk ook bijna 24 maar nog steeds toos relatie loos omdat ik niet verliefd ben geweest..
pi_108667853
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Was je ooit * geen idee hoelang jullie een relatie hadden* wel verliefd? Ik ben namelijk ook bijna 24 maar nog steeds toos relatie loos omdat ik niet verliefd ben geweest..
Nog nooit verliefd? Ik bedoel, ook niet gewoon het idee van liefde? En dat je iemand daaraan linkt?
Rustig aan.
pi_108667861
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee; ik ben niet echt verliefd geweest. Het klikt gewoon wel goed... echt die vlinders heb ik nooit gehad, maar toch voelde ik me gelukkig met haar. Ik dacht dat dit de manier was zoals het hoorde te zijn. Ik ben vaker verliefd geweest, maar juist die verliefdheid belemmerde voor mij een normale omgang naar die meid in kwestie, waardoor dat nooit iets is geworden.
pi_108667977
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nog nooit verliefd? Ik bedoel, ook niet gewoon het idee van liefde? En dat je iemand daaraan linkt?
'
dat ja..
pi_108668148
komt mij heel bekend voor hoor, dat je dat gevoel terug wil dat iemand echt om je geeft ook al weet je dat het niet helemaal goed zit. Maar dat is dus een probleem mbt je eigenwaarde. Dat haal jij (ik) waarschijnlijk uit een externe bron, cq relatie/vriendin etc en dat is niet goed.
pi_108668368
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
komt mij heel bekend voor hoor, dat je dat gevoel terug wil dat iemand echt om je geeft ook al weet je dat het niet helemaal goed zit. Maar dat is dus een probleem mbt je eigenwaarde. Dat haal jij (ik) waarschijnlijk uit een externe bron, cq relatie/vriendin etc en dat is niet goed.
Hoe verander je zoiets?
pi_108668469
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe verander je zoiets?
door de tijd voor jezelf te nemen. Leren dat je zelf ook de moeite waard bent. En dat je daar geen ander persoon voor nodig hebt.
pi_108668596
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

door de tijd voor jezelf te nemen. Leren dat je zelf ook de moeite waard bent. En dat je daar geen ander persoon voor nodig hebt.
mh... naja goed, ik ga nu iig weer naar het werk. Ik voel me echt heel erg leeg en eenzaam op het moment; hopelijk trekt dat snel weer weg...
pi_108668727
quote:

[..]

Schitterend nummer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108668758
quote:

[..]

Ik denk blij worden met je leven... Niemand nodig hebben...

:)
Rustig aan.
pi_108668849
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schitterend nummer.
whehe kom jou ook overal tegen :P
pi_108668861
Richard, heb je je duivelse plan nog uitgevoerd? :P
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108668913
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:05 schreef Lot88 het volgende:

[..]

whehe kom jou ook overal tegen :P
Ik zwerf graag rond ja.

Hoest?

En wat vond je van het nummer?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_108669004
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zwerf graag rond ja.

Hoest?

En wat vond je van het nummer?
Hier wel oke mijn pony is inmiddels TE kort :'( Hoest daar?
Het nummer is niet echt mijn smaak haha.. Maar er zit wel een kern van waarheid in.
pi_108669091
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:10 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hier wel oke mijn pony is inmiddels TE kort :'( Hoest daar?
Het nummer is niet echt mijn smaak haha.. Maar er zit wel een kern van waarheid in.
Dat gaat goed dus met die pony. Hier is het lekker warm (Mexico weer es).

De mooiere versie staat helaas niet op YouTube :( Zeker, die kern van waarheid gaat het om. Het einde dus.

pi_108669246
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat gaat goed dus met die pony. Hier is het lekker warm (Mexico weer es).

De mooiere versie staat helaas niet op YouTube :( Zeker, die kern van waarheid gaat het om. Het einde dus.
Mexico ja? Ik pak morgen t vliegtuig hoelaat haal je me op :')? ik wil ook warm weer.. Het einde is idd goed.
pi_108669321
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mexico ja? Ik pak morgen t vliegtuig hoelaat haal je me op :')? ik wil ook warm weer.. Het einde is idd goed.
Dat is afgesproken dan. Ik haal je op als je aankomt. Maandag ga ik wel weer terug naar huis, maar dan vlieg je wel mee naar Colombia O+ toch?

pi_108669453
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is afgesproken dan. Ik haal je op als je aankomt. Maandag ga ik wel weer terug naar huis, maar dan vlieg je wel mee naar Colombia O+ toch?
Wat moet ik in colombia :')?
pi_108669512
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Wat moet ik in colombia :')?
Genieten natuurlijk.

pi_108669552
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Genieten natuurlijk.
lol
pi_108669596
Daar gaat versieren wel ff wat anders. Zoveel relaxeder, dan de Nederlandse arrogantie soms.

pi_108670701
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
Daar gaat versieren wel ff wat anders. Zoveel relaxeder, dan de Nederlandse arrogantie soms.
Wat is daar relaxter dan?
Rustig aan.
pi_108670863
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

hoe ben je er aan gekomen? hoe gaat dat dan?
alles wat ik doe (doe niet veel trouwens) voelt totaal nutteloos, en zonde van de tijd voor de vrouw.
paar weken terug heeft een meisje/vrouw ook weer een paar uur van haar kostbare tijd aan me besteed. "voor wat" denk ik dan want er gebeurd verder nooit wat.
Ik deed eigenlijk vrij weinig :P
pi_108671114
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is daar relaxter dan?
Ik zou liever vragen, wat is er arroganter hier dan?
pi_108671371
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

hoe ben je er aan gekomen? hoe gaat dat dan?
alles wat ik doe (doe niet veel trouwens) voelt totaal nutteloos, en zonde van de tijd voor de vrouw.
paar weken terug heeft een meisje/vrouw ook weer een paar uur van haar kostbare tijd aan me besteed. "voor wat" denk ik dan want er gebeurd verder nooit wat.
Heb je een date gehad of zo :P?
pi_108671419
Als we het over Columbia hebben ik zat er ook bijna jammer dat het niet door ging ;(

Ik weet wel dat er daar heel naders tegen aan gekeken word vooral het met de omgang met andere mensen.
pi_108674458
God wat verveel ik me nu :(
pi_108674719
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:07 schreef richard_prf het volgende:
God wat verveel ik me nu :(
je mag mij wel vermaken
pi_108674824
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:16 schreef Lot88 het volgende:

[..]

je mag mij wel vermaken
Wat ga jij doen dan vanavond :P blijf je ook thuis?

Ik twijfel nog of ik straks een bar in ga in mijn eentje maar dat is niet echt geweldig.

En ik heb nog veel films liggen... die niet zo leuk zijn om in je eentje te kijken :P
pi_108675185
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat ga jij doen dan vanavond :P blijf je ook thuis?

Ik twijfel nog of ik straks een bar in ga in mijn eentje maar dat is niet echt geweldig.

En ik heb nog veel films liggen... die niet zo leuk zijn om in je eentje te kijken :P
ik ben lekker thuis beetje bank hangen met mijn hond hij is jarig vandaag
pi_108675287
Ik ga zometeen naar een cafe waar de vriend van mijn zusje muziek draait. Maar ik heb er niet echt zin in.
Children of the night. What music they make.
pi_108675300
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:30 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik ben lekker thuis beetje bank hangen met mijn hond hij is jarig vandaag
Ja dat kan ook wel eens relaxt zijn als er ook nog wat leuks is op tv of zo.
Ok hoe oud is je hond geworden :)? wat voor hond heb je? Wat heb je hem gegeven voor zijn verjaardag? Extra grote kluif :p?
Ik heb een Franse Bulldog haha.

Je posts van vanmiddag waren goed en lief... ik werd er bijna vrolijk van :P
pi_108675450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat kan ook wel eens relaxt zijn als er ook nog wat leuks is op tv of zo.
Ok hoe oud is je hond geworden :)? wat voor hond heb je? Wat heb je hem gegeven voor zijn verjaardag? Extra grote kluif :p?
Ik heb een Franse Bulldog haha.

Je posts van vanmiddag waren goed en lief... ik werd er bijna vrolijk van :P
ooooh neee jij hebt gewoon de hond die ik ook wil! Chevy is 4 geworden hij is een mechelse herder. Ik heb vanochtend happy birthday voor hem gezongen en een speeltje voor hem gekocht :+ Gisteren avond heefti bijna een politie agent aangevallen die verdwaald was in onze achtertuin :+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:46:49 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108675795
Ik ben officieel niet meer aan het daten met dat meisje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108675848
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Wat is er gebeurd Heloef?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:48:09 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108675849
quote:
Ohhh dan kun je nu wel pics delen.

Waarom niet?
pi_108675872
quote:
Ja, jammer, maar ik had al zoveel begrepen. Je vond haar gewoon niet iets
pi_108675881
quote:
wat is er gebeurt?
pi_108675891
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ooooh neee jij hebt gewoon de hond die ik ook wil! Chevy is 4 geworden hij is een mechelse herder. Ik heb vanochtend happy birthday voor hem gezongen en een speeltje voor hem gekocht :+ Gisteren avond heefti bijna een politie agent aangevallen die verdwaald was in onze achtertuin :+
Franse bulldogs zijn cool ja 8-) wel erg eigenwijs.

Bij jou durven er vast geen inbrekers langs te komen :P

Ok 28 jaar dus ongeveer in hondenjaren .. eigenlijk zou je zijn verjaardag dus vaker moeten vieren.

Lol een verdwaalde politieagent in je achtertuin zal zich vast zijn rot geschrokken opeens zo'n gevaarlijke hond achter je aan haha.... is ie snel weer weg gerent :P of kon je je hond nog net corrigeren? Ik had je hond gewoon zijn gang laten gaan hoor.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:49:45 #195
238453 hasjman
utter madness
pi_108675907
quote:
Vooral omdat benzin zelf gevoelig is.
omfg :') Meen je dit nou echt serieus?

Echt weer zo een stereotype vrouwen excuus. Het ligt natuurlijk niet aan benzin zelf, nee hij is te gevoelig voor deze harde wereld :') Ja, laten we hem nog meer geloven in een sprookjeswereld dat lijkt me echt een goed plan.

-typo-
pi_108675945
hasjman, haal gewoon je post weg alsjeblieft.
Rustig aan.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:51:23 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108675979
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd Heloef?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:48 schreef twi het volgende:

[..]

Ohhh dan kun je nu wel pics delen.

Waarom niet?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, jammer, maar ik had al zoveel begrepen. Je vond haar gewoon niet iets
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:49 schreef Lot88 het volgende:

[..]

wat is er gebeurt?
Ik voel gewoon niks voor haar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108676014
Ik ben trots op heloef :)
Je hebt geen slechte gevoelens omdat je haar moest afwijzen verder?
Rustig aan.
pi_108676023
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:51 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dat kan weleens gebeuren netjes van je dat jij het dan ook afkapt in plaats er mee door gaat :)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:52:41 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108676025
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
Jammer, maar tof van je dat je dat gewoon eerlijk zegt en niemand aan het lijntje houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')