Nou woonde al in Katwijk natuurlijk en ik heb hier al m'n dingetjes en werk dus vandaar dat ik niet echt buiten m'n woonplaats heb gezocht. Wil ook nog niet echt weg hier ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed bezig Kree! Waarom heb je gekozen voor Katwijk als ik vragen mag?
Dat heeft men hier in het verleden veelvuldig gedaan alleen op een punt stopt dat en daar is genoeg reden voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, en ik ben er dan van overtuigd dat als je weet dat hij dat doet omdat hij zich kut voelt dat je daar dan rekening mee houdt en er niet nuchter op reageert maar probeert hem tegemoet te komen en hem op die manier te helpen.
Ah gossiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
Ik heb hier helemaal geen zin in. Welterusten
Msn?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
VInd ik ook leuk
Misschien maakte ie kans bij het lelijke nichtje van Dirk Kuyt
Maar serieus, wel goed voor elkaar zo.
Offtopic: Maar wat ben je toch ook een schat!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Persoonlijk heb ik Benzin echt van alles aangereikt. Mee gaan naar een psycholoog, een kamer in mijn flat, vaker afspreken. Hij slaat álles af. Hij moet echt zelf de knop om zetten, hulp en/of een schop onder zijn reet gaat hem niet helpen omdat hij dat niet wilt aanvaarden.
Thx en de rest ook ga jullie wel op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
en voordat de reacties de positieve dingen ondersneeuwen: Goed kree, gefeliciteerd
Ik heb ook positief nieuwsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
en voordat de reacties de positieve dingen ondersneeuwen: Goed kree, gefeliciteerd
Als ik iets heb wat een ander nodig heeft bied ik het graag aan. Maar zelfs ik heb mijn grenzenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Offtopic: Maar wat ben je toch ook een schat!![]()
![]()
Ja goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook positief nieuwsmorgen date
Ik ook wel maar ja er zijn grenzen, En die overtreed ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik iets heb wat een ander nodig heeft bied ik het graag aan. Maar zelfs ik heb mijn grenzen
Iets drinken ergens, ja best wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik iets heb wat een ander nodig heeft bied ik het graag aan. Maar zelfs ik heb mijn grenzen
[..]
Ja goedWat gaan jullie doen? nerveus?
Oh zekerquote:
Huurwoning?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En met 150Euro meer, Een heel huis![]()
Had ik het al over de huur toeslag gehad?
Hoe heb je die date geregeld? Datingsite? Tegengekomen op je werk ofzoquote:
Datingsite inderdaad. Zitten chatten en nu een date dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe heb je die date geregeld? Datingsite? Tegengekomen op je werk ofzo
Oh wauw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Persoonlijk heb ik Benzin echt van alles aangereikt. Mee gaan naar een psycholoog, een kamer in mijn flat, vaker afspreken. Hij slaat álles af. Hij moet echt zelf de knop om zetten, hulp en/of een schop onder zijn reet gaat hem niet helpen omdat hij dat niet wilt aanvaarden.
Hoezo zo lang? (heb je mijn berichtjes gelezen?)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahaha nee, voordat ik het huis uitga ben ik ongeveer vijf jaar verder.
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik hier in september niet meer woon. Kosten zijn even niet belangrijk in dezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahaha nee, voordat ik het huis uitga ben ik ongeveer vijf jaar verder.
Particuliere verhuurder, In een dorp en dan ook nog eens huurtoeslag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Huurwoning?
Waar woon je dan
Huurtoeslag van mij is 90 euro. Beter dat dan niks!
Op tijd beginnen met hospiteren meid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik hier in september niet meer woon. Kosten zijn even niet belangrijk in dezen
Ga je samen wonen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik hier in september niet meer woon. Kosten zijn even niet belangrijk in dezen
In mei ga ik beginnen, vorig jaar vroeg iedereen in maart/april waarom ik zo vroeg begonnen was en dat ze liever iemand wilden die er eerder in konquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op tijd beginnen met hospiteren meid.
Leuk! Veel succes!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Datingsite inderdaad. Zitten chatten en nu een date dus
Dan heb ik nog wel een kamer vrij, voor duizend euro per maandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
De dates vliegen hier door de lucht, nice! Nu ik nog,
Ja leuk afspreken met iemand lijkt me veel sneller te werken dan dat gedoe op internet.quote:ja idd.
ben helaas alleen maar kieskeuriger geworden door me in te schrijven op dating sites. Vind het heel moeilijk om iemand interessant te gaan vinden aan de hand van een foto en (vaak) een wat nietszeggende tekstjes..
hoe ben je er aan gekomen? hoe gaat dat dan?quote:
Met de vriendin van de vriendin toch?quote:
Ja, met zo'n instelling kom je er welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
alles wat ik doe (doe niet veel trouwens) voelt totaal nutteloos, en zonde van de tijd voor de vrouw.
paar weken terug heeft een meisje/vrouw ook weer een paar uur van haar kostbare tijd aan me besteed. "voor wat" denk ik dan want er gebeurd verder nooit wat.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef Lot88 het volgende:
Ik moet wel een beetje grinniken om jullie harde ''goed bedoelde'' advies aan benzin. Het feit dat jullie nog steeds denken dat een ''goed'' advies hem wel even aanzet tot het ondernemen van actie. De harde reacties zorgen juist voor een totaal tegenovergesteld effect. Of het advies nu positief of negatief is hij word er sowieso onzeker van.
Benzin moet op een dag wakker worden en ineens het licht zien. Heb zelf ook in zo'n situatie gezeten en ik weet dondersgoed hoe iemand dergelijk advies ervaart. Vooral omdat benzin zelf gevoelig is. Hij moet eerst zelf klaar zijn om uit die comfort zone te stappen, voor hij ook maar iets van jullie advies kan aannemen. Dit heeft helemaal niets te maken met het afslaan van het advies. Het is onvermogen. Begrijp dat eerst voor je hem finaal de grond in stampt.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef Lot88 het volgende:
Ik moet wel een beetje grinniken om jullie harde ''goed bedoelde'' advies aan benzin. Het feit dat jullie nog steeds denken dat een ''goed'' advies hem wel even aanzet tot het ondernemen van actie. De harde reacties zorgen juist voor een totaal tegenovergesteld effect. Of het advies nu positief of negatief is hij word er sowieso onzeker van.
Advies heeft sowieso geen zin. Hij heeft opgegeven en zit zijn tijd uit. Pas als hij weer moeite wil doen om te veranderen, gaan tips hem daadwerkelijk inspireren. Dat is wat ik denk. Hopelijk zal hij het licht zien op de een of andere manier, moge dat zijn wanneer hij los komt van zijn ouders of op een ander moment. Maar het staat niet vast dát hij ooit dat licht zal zien, en daarom bemoeien mensen zich met hem op deze wijze.quote:Benzin moet op een dag wakker worden en ineens het licht zien. Heb zelf ook in zo'n situatie gezeten en ik weet dondersgoed hoe iemand dergelijk advies ervaart. Vooral omdat benzin zelf gevoelig is. Hij moet eerst zelf klaar zijn om uit die comfort zone te stappen, voor hij ook maar iets van jullie advies kan aannemen. Dit heeft helemaal niets te maken met het afslaan van het advies. Het is onvermogen. Begrijp dat eerst voor je hem finaal de grond in stampt.
Klopt en ergens snap ik het wel maan die manier van bemoeien heeft afgezien dat heb benzin erg kwetst totaal geen zin.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Advies heeft sowieso geen zin. Hij heeft opgegeven en zit zijn tijd uit. Pas als hij weer moeite wil doen om te veranderen, gaan tips hem daadwerkelijk inspireren. Dat is wat ik denk. Hopelijk zal hij het licht zien op de een of andere manier, moge dat zijn wanneer hij los komt van zijn ouders of op een ander moment. Maar het staat niet vast dát hij ooit dat licht zal zien, en daarom bemoeien mensen zich met hem op deze wijze.
Niet mee eens. Benzin is gewoon een zachter type en daar heb ik geen enkel probleem mee. Sterker nog ik zou eerder voor een man gaan die zachter van aard is dan een of andere harde botte klootzak. Hij heeft afentoe even een uitlaat klep nodig. Voor hem is dat fok, prima. Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen? Hij heeft tijd nodig. Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef LostInSpace het volgende:
Mensen zoals Benzin die falen hebben teveel zelfmedelijden.
Ze moeten wat harder voor zichzelf zijn.
Rome was niet in 1 dag gebouwd, maar als ze het destijds als onbegonnen werk hadden beschouwd was het er ook nooit van gekomen. Je moet gewoon ergens mee beginnen en jezelf niet zo zielig vinden.
Oftewel: als je normaal gesproken nooit naar een kroeg gaat, moet je gewoon eens gaan. Ook al zit je de hele avond alleen aan de bar een biertje te drinken. Lekker boeiend, het gaat er om dat je het gedaan hebt. En op een dag wordt het normaal. Dan loop je zo een kroeg binnen. Vind jezelf dan niet zielig, maar geniet gewoon van je biertje.
Zodra je dit kunt, ga je eens inhaken op gesprekken van anderen. In beginsel werkt dat misschien niet zo soepel, maar dat boeit wederom niet. Punt is dat je iemand hebt aangesproken en het geprobeerd hebt. Ook hier weer: vind jezelf niet zo zielig omdat je geen gespreksstof hebt enzovoorts, maar sta stil bij het feit dat je nu al in een kroeg zit en mensen aanspreekt.
Voor je het weet loop je zo een kroeg binnen en raak je vanzelf in gesprek met allemaal mensen.
En dan is de stap om vrouwen aan te spreken en te versieren ook veel kleiner geworden.
Het is een kwestie van blijven volhouden, nieuwe dingen proberen en niet steeds jezelf zo zielig vinden.
Die harde aanpak, inderdaad. Denk dat het meer een uiting van onmacht is dan met als bedoeling Benzin daadwerkelijk te helpen, want iedereen die zich in hem verplaatst weet dat zulke harde woorden hem alleen maar bevestigen in zijn falen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt en ergens snap ik het wel maar die manier van bemoeien heeft afgezien dat heb benzin erg kwetst totaal geen zin.
Blij dat ik met jou op een lijn zitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die harde aanpak, inderdaad. Denk dat het meer een uiting van onmacht is dan met als bedoeling Benzin daadwerkelijk te helpen, want iedereen die zich in hem verplaatst weet dat zulke harde woorden hem alleen maar bevestigen in zijn falen.
Dan ben jij een uitzonderingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Benzin is gewoon een zachter type en daar heb ik geen enkel probleem mee. Sterker nog ik zou eerder voor een man gaan die zachter van aard is dan een of andere harde botte klootzak. Hij heeft afentoe even een uitlaat klep nodig. Voor hem is dat fok, prima. Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen? Hij heeft tijd nodig. Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Nouja ik denk niet dat ik echt een uitzondering ben hoor. Er zijn echt wel meer van zulke vrouwen. Ik laat me alleen niet meer als grofvuil behandelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering![]()
Ben het helemaal mee eens "Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen?"
Sommige mensen vinden het lekker om te bashen en frustraties te uiten op andere users.
De vijandige sfeer hier is gelukkig behoorlijk gedaald vergeleken met een jaar geleden.
" Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden."
Al kan ik niet zeggen dat ik me er zelf niet schuldig aan heb gemaakt. Er zijn vast posts te vinden waar ik ook hard ben tegen Benzin.quote:
Ik heb altijd het gevoel dat ik me als een klootzak moet gedragen om kans te maken. Als ik lief doe tegen de dames dan word ik meteen gefriendzonedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nouja ik denk niet dat ik echt een uitzondering ben hoor. Er zijn echt wel meer van zulke vrouwen. Ik laat me alleen niet meer als grofvuil behandelen.
Tja ook uit een friendzone kan je wel weer komen.. Ik friendzone sowieso niet snel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik me als een klootzak moet gedragen om kans te maken. Als ik lief doe tegen de dames dan word ik meteen gefriendzoned
Volgens mij is het zo dat mensen juist eerder reageren als iets ze irriteert. Het negeren lijkt een onmogelijke opgave.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Benzin is gewoon een zachter type en daar heb ik geen enkel probleem mee. Sterker nog ik zou eerder voor een man gaan die zachter van aard is dan een of andere harde botte klootzak. Hij heeft afentoe even een uitlaat klep nodig. Voor hem is dat fok, prima. Als het je irriteert lees je er toch gewoon overheen? Hij heeft tijd nodig. Gun hem die tijd en laat hem in zijn waarde. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Mwa dat is volgens mij een typisch fok iets.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat mensen juist eerder reageren als iets ze irriteert. Het negeren lijkt een onmogelijke opgave.
Het blijft een forum, juist bedoeld om je over dingen uit te spreken. Misschien dat mensen zich hier daarom minder in kunnen houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa dat is volgens mij een typisch fok iets.
Ik vind het prettig dat iemand me begrijptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef Lot88 het volgende:
Benzin moet op een dag wakker worden en ineens het licht zien. Heb zelf ook in zo'n situatie gezeten en ik weet dondersgoed hoe iemand dergelijk advies ervaart. Vooral omdat benzin zelf gevoelig is. Hij moet eerst zelf klaar zijn om uit die comfort zone te stappen, voor hij ook maar iets van jullie advies kan aannemen. Dit heeft helemaal niets te maken met het afslaan van het advies. Het is onvermogen. Begrijp dat eerst voor je hem finaal de grond in stampt.
Wie zegt dat ik heb opgegeven?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Advies heeft sowieso geen zin. Hij heeft opgegeven en zit zijn tijd uit.
Dat hoop ik ook. Ik hoop dat dingen misschien anders worden als de situatie met mijn ouders verandert.quote:Hopelijk zal hij het licht zien op de een of andere manier, moge dat zijn wanneer hij los komt van zijn ouders of op een ander moment.
Heequote:Maar het staat niet vast dát hij ooit dat licht zal zien, en daarom bemoeien mensen zich met hem op deze wijze.
Hij kwetst toch verder niemandquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het blijft een forum, juist bedoeld om je over dingen uit te spreken. Misschien dat mensen zich hier daarom minder in kunnen houden.
NVMquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt deze post een beetje benzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |