abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108640505
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef kree het volgende:

[..]

Yep. Nou 20 ofzo wel eigen douche en keuken nou of noem het twee kookplaten maar is ff het beste wat ik nu kan vinden. Ga vanaf daar wel op zoek naar iets beters :) kan per maand opzeggen dus allemaal niet zo'n probleem
In je eentje wonen is ook best lastig soms :D
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:58:05 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108640516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
Ik heb hier helemaal geen zin in. Welterusten
Waarheid doet pijn he.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108640542
quote:

[..]

Yep. Nou 20 ofzo wel eigen douche en keuken nou of noem het twee kookplaten maar is ff het beste wat ik nu kan vinden. Ga vanaf daar wel op zoek naar iets beters :) kan per maand opzeggen dus allemaal niet zo'n probleem
20 valt reuze mee joh :P
Kun je prima op leven, en met meer dan 2 pannen ga je toch niet voor 1 persoon koken.
pi_108640558
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh dat is goed.
Hoef je de dames niet zover mee te slepen naar je slaapkamer.
Laat ik die gedachte maar vast houden :')
Do what you love, love what you do!
pi_108640598
quote:
Zucht, De wereld is hard daar kom je nog wel ooit achter.
pi_108640619
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

In je eentje wonen is ook best lastig soms :D
Ja ik zal het moeten ondervinden. Geen idee maar komt wel goed ;)

Vindt het wel spannend maar leuk ook
pi_108640739
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En benzin, reacties als dit, alsjeblieft steek gewoon je middelvinger in de lucht en laat het gevalletje zijn eigen kont kussen. Niet naar omkijken dus.
Het is toch Calimerogedrag?

Zij zijn groot en ik is klein. Is niet eerlijk. Oooh nee!

Daar komt hij echt geen steek verder mee.
pi_108640741
quote:

[..]

Ok. Ik heb 25m2, eigen voordeur en badkamer, zelfs een tuintje :P

En dit voor maar 450 euro inclusief! :o
Children of the night. What music they make.
pi_108640756
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef kree het volgende:

[..]

Leuk iig!
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:03:17 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108640776
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Zucht, De wereld is hard daar kom je nog wel ooit achter.
Hij ziet en merkt het.
Maar accepteren is moeilijk blijkbaar. Het ligt natuurlijk aan de wereld, hij hoort een lintje te krijgen voor zijn verdienstelijke optredens in dit leven... Oh ja welke optredens? Het verbergen van een depressie voor zijn ouders, het goed doen van zijn werk (want hij is natuurlijk de enige die goed zijn beroep uitoefent in dit land) en voor lief en aardig zijn.

Dat worden dan 4 miljoen lintjes dit jaar als we die criteria aanhouden. :')
C'est la vie
pi_108640897
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef kree het volgende:

[..]

Je blijft in dezelfde plaats wonen toch?
Wel fijn, dan kun je nog eens thuis langs en je hebt al vrienden in de buurt :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:05:42 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108640902
Goed bezig Kree! Waarom heb je gekozen voor Katwijk als ik vragen mag?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_108640910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ok. Ik heb 25m2, eigen voordeur en badkamer, zelfs een tuintje :P

En dit voor maar 450 euro inclusief! :o
En met 150Euro meer, Een heel huis *)

Had ik het al over de huur toeslag gehad?

_O_
pi_108640934
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarheid doet pijn he.
Weetje heloef, ik vind dit ergens wel interessante materie...
Ik probeer met mijn reacties iemand tegemoet te komen en niet neer te kijken op mensen...

Als ik als benzin jouw reactie zou lezen... Zou ik me er kut om voelen, ''Je bent echt een slachtoffertje om niks'' zo zou ik het interpreteren...

Dat zou ik persoonlijk op mezelf betrekken en interpreteren als ''heloef mag me ook al niet, niemand mag mij, en niemand vind mij een leuk persoon''

Het probleem is alleen dat Benzin niet van zichzelf lijkt te weten dat hij deze reacties bij mensen uitlokt... En ikzelf betwijfel ook dat mensen zoals jij zich er bewust van zijn hoe iemand als benzin zo een reactie op deze manier zou interpreteren...
Vandaar dat ik deze post maak naar jou toe.. Misschien doe je er in het vervolg iets mee en reageer je gewoon niet, of tegemoetkomend in plaats van nuchter, want inderdaad: De waarheid doet pijn. Maar als je dat persoonlijk opneemt en jezelf door de waarheid verworpen voelt door een persoon persoonlijk wordt het je niet bepaald gemakkelijker gemaakt.. Het geeft je de verkeerde waarheid: je persoonlijke waarheid dat je er niet toe doet, en dat is nou juist de waarheid waar hij vanaf moet komen en moet veranderen in een nieuwe waarheid: een positieve waarheid inplaats van een negatieve waarheid.

Nouja dit was mijn betoog...

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 02-03-2012 21:11:39 ]
Rustig aan.
pi_108641081
Ik weet niet wat jullie van mijn stukje tekst hierboven denken, maar ik vind het nodig om te posten...
Ik heb het idee dat jullie geen idee hebben hoe iemand iets persoonlijk kan interpreteren.
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij ziet en merkt het.
Maar accepteren is moeilijk blijkbaar. Het ligt natuurlijk aan de wereld, hij hoort een lintje te krijgen voor zijn verdienstelijke optredens in dit leven... Oh ja welke optredens? Het verbergen van een depressie voor zijn ouders, het goed doen van zijn werk (want hij is natuurlijk de enige die goed zijn beroep uitoefent in dit land) en voor lief en aardig zijn.

Dat worden dan 4 miljoen lintjes dit jaar als we die criteria aanhouden. :')
Hoe zou benzin dit interpreteren heloef?
Je ridiculiseert hem nu terwijl hij zichzelf al een slachtoffer voelt..
Rustig aan.
pi_108641145
quote:
Wat ben jij ontzettend irritant. Doe er wat aan of post inderdaad niet.
pi_108641164
Kree tof man :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108641175
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:

Je ridiculiseert hem nu terwijl hij zichzelf al een slachtoffer voelt..
Terwijl hij geen eens slachtoffer is.
pi_108641249
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Terwijl hij geen eens slachtoffer is.
Wanneer ben je een slachtoffer? Dat is toch een aardig subjectief begrip?
Rustig aan.
pi_108641318
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wanneer ben je een slachtoffer? Dat is toch een aardig subjectief begrip?
Sorry hij maakt het er toch echt zelf naar of niet dan?
pi_108641343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Kree tof man :D
VInd ik ook leuk :D

Misschien maakte ie kans bij het lelijke nichtje van Dirk Kuyt :D

Maar serieus, wel goed voor elkaar zo.
pi_108641375
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Sorry hij maakt het er toch echt zelf naar of niet dan?
Ja, dat doet hij, en het is aan hem om dat zelf ook te onderkennen.
En ik ben van mening dat als je weet dat hij dat doet omdat hij zich kut voelt dat je daar dan rekening mee zou moeten houden en er niet nuchter op zou moeten reageren - of erger: ridiculiserend - maar probeert hem tegemoet te komen en hem op die manier te helpen.
Rustig aan.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:16:54 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108641433
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weetje heloef, ik vind dit ergens wel interessante materie...
Ik probeer met mijn reacties iemand tegemoet te komen en niet neer te kijken op mensen...

Als ik als benzin jouw reactie zou lezen... Zou ik me er kut om voelen, ''Je bent echt een slachtoffertje om niks'' zo zou ik het interpreteren...

Dat zou ik persoonlijk op mezelf betrekken en interpreteren als ''heloef mag me ook al niet, niemand mag mij, en niemand vind mij een leuk persoon''

Het probleem is alleen dat Benzin niet van zichzelf lijkt te weten dat hij deze reacties bij mensen uitlokt... En ikzelf betwijfel ook dat mensen zoals jij zich er bewust van zijn hoe iemand als benzin zo een reactie op deze manier zou interpreteren...
Vandaar dat ik deze post maak naar jou toe.. Misschien doe je er in het vervolg iets mee en reageer je gewoon niet, of tegemoetkomend in plaats van nuchter, want inderdaad: De waarheid doet pijn. Maar als je dat persoonlijk opneemt en jezelf door de waarheid verworpen voelt door een persoon persoonlijk wordt het je niet bepaald gemakkelijker gemaakt.. Het geeft je de verkeerde waarheid, je persoonlijke waarheid dat je er niet toe doet, dat is nou juist de waarheid waar hij vanaf moet komen en moet veranderen in een nieuwe waarheid. Een positieve waarheid. Inplaats van een negatieve waarheid.

Nouja dit was mijn betoog...
Vreemd genoeg lijkt benzin mij een heel toffe jongen en vreemd genoeg denk ik ook nog steeds dat hij wat van zijn leven kan maken. Zelfs na al die posts heb ik nog geloof ik in die jongen, dat weet hij heus wel en mocht hij het niet weten dan staat het hier benzin.

Alleen hij heeft een spaanplaat net zo dik als de Chinese muur gemonteerd voor zijn hoofd zitten. "Ik stel mijn ouders teleur als ik naar een psycholoog ga" "de wereld is gemeen, het ligt aan hun" "een vriendin is het antwoord op alles" kortom allerlei tekenen van een volgens velen vertekend wereldbeeld. Ik heb voordat jij hier kwam en dan hebben we het over om en na bij deze tijd vorig jaar het geprobeerd op de aardige manier en velen met mij (sommige ook niet dat dient gezegd te worden, maar dat is niet vreemd na 5 jaar), subtiel gebrachte adviezen. Werkte niet, het geklaag gaat gewoon door. Dan probeer je maar iets anders, om door die spaanplaat heen te breken. Dan maar hard waarom? Omdat deze wereld helaas geen Disneyland of TV serie is, hier is de wereld geen feest, hier krijgt de goodguy niet automatisch het meisje en zo kunnen we wel even door gaan.

En daarom ridiculiseer ik hem, confronteer ik hem keer op keer weer. Zonder succes, maar dat komt omdat hij net zo koppig is als mij waarschijnlijk.
C'est la vie
pi_108641447
Persoonlijk heb ik Benzin echt van alles aangereikt. Mee gaan naar een psycholoog, een kamer in mijn flat, vaker afspreken. Hij slaat álles af. Hij moet echt zelf de knop om zetten, hulp en/of een schop onder zijn reet gaat hem niet helpen omdat hij dat niet wilt aanvaarden.
pi_108641492
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed bezig Kree! Waarom heb je gekozen voor Katwijk als ik vragen mag?
Nou woonde al in Katwijk natuurlijk en ik heb hier al m'n dingetjes en werk dus vandaar dat ik niet echt buiten m'n woonplaats heb gezocht. Wil ook nog niet echt weg hier ook :)
pi_108641499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, en ik ben er dan van overtuigd dat als je weet dat hij dat doet omdat hij zich kut voelt dat je daar dan rekening mee houdt en er niet nuchter op reageert maar probeert hem tegemoet te komen en hem op die manier te helpen.
Dat heeft men hier in het verleden veelvuldig gedaan alleen op een punt stopt dat en daar is genoeg reden voor.
pi_108641511
En als je ouders teleurgesteld in je raken omdat je eerlijk bent, serieus, ik blijf het zeggen, kutouders, beter kwijt dan rijk. Spreek uit ervaring helaas..
pi_108641512
quote:
Ah gossie O+

Serieus, dóe er wat aan. De wereld gaat niet veranderen, dus als je wil dat je aan de vrouw komt zul je er zélf iets aan moeten doen :*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_108641541
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

VInd ik ook leuk :D

Misschien maakte ie kans bij het lelijke nichtje van Dirk Kuyt :D

Maar serieus, wel goed voor elkaar zo.
Msn? :')
pi_108641581
en voordat de reacties de positieve dingen ondersneeuwen: Goed kree, gefeliciteerd *O*
pi_108641613
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Persoonlijk heb ik Benzin echt van alles aangereikt. Mee gaan naar een psycholoog, een kamer in mijn flat, vaker afspreken. Hij slaat álles af. Hij moet echt zelf de knop om zetten, hulp en/of een schop onder zijn reet gaat hem niet helpen omdat hij dat niet wilt aanvaarden.
Offtopic: Maar wat ben je toch ook een schat! O+ :* O+
pi_108641662
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
en voordat de reacties de positieve dingen ondersneeuwen: Goed kree, gefeliciteerd *O*
Thx en de rest ook ga jullie wel op de hoogte houden
pi_108641793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb ook positief nieuws :P morgen date *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:25:53 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108641932
Benzin doet me beetje denken aan die film Yes Man, hetzelfde een beetje ook iemand die continu nee zegt tegen alles. En dan als hij opeens ja zegt tegen alles hij opeens in de allerlei leuke situaties terecht komt.

Het leven is nog steeds geen film (ja anders wordt het tegenstrijdig :') ) maar er zit wel een kern van waarheid in.

Start saying yes.
C'est la vie
pi_108641948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Offtopic: Maar wat ben je toch ook een schat! O+ :* O+
Als ik iets heb wat een ander nodig heeft bied ik het graag aan. Maar zelfs ik heb mijn grenzen :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb ook positief nieuws :P morgen date *O*
Ja goed *O* Wat gaan jullie doen? nerveus?
pi_108642005
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als ik iets heb wat een ander nodig heeft bied ik het graag aan. Maar zelfs ik heb mijn grenzen :@

Ik ook wel maar ja er zijn grenzen, En die overtreed ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')