Huurwoning?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En met 150Euro meer, Een heel huis![]()
Had ik het al over de huur toeslag gehad?
Hoe heb je die date geregeld? Datingsite? Tegengekomen op je werk ofzoquote:
Datingsite inderdaad. Zitten chatten en nu een date dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe heb je die date geregeld? Datingsite? Tegengekomen op je werk ofzo
Oh wauw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Persoonlijk heb ik Benzin echt van alles aangereikt. Mee gaan naar een psycholoog, een kamer in mijn flat, vaker afspreken. Hij slaat álles af. Hij moet echt zelf de knop om zetten, hulp en/of een schop onder zijn reet gaat hem niet helpen omdat hij dat niet wilt aanvaarden.
Hoezo zo lang? (heb je mijn berichtjes gelezen?)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahaha nee, voordat ik het huis uitga ben ik ongeveer vijf jaar verder.
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik hier in september niet meer woon. Kosten zijn even niet belangrijk in dezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahaha nee, voordat ik het huis uitga ben ik ongeveer vijf jaar verder.
Particuliere verhuurder, In een dorp en dan ook nog eens huurtoeslag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Huurwoning?
Waar woon je dan
Huurtoeslag van mij is 90 euro. Beter dat dan niks!
Op tijd beginnen met hospiteren meid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik hier in september niet meer woon. Kosten zijn even niet belangrijk in dezen
Ga je samen wonen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik hier in september niet meer woon. Kosten zijn even niet belangrijk in dezen
In mei ga ik beginnen, vorig jaar vroeg iedereen in maart/april waarom ik zo vroeg begonnen was en dat ze liever iemand wilden die er eerder in konquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op tijd beginnen met hospiteren meid.
Leuk! Veel succes!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Datingsite inderdaad. Zitten chatten en nu een date dus
Dan heb ik nog wel een kamer vrij, voor duizend euro per maandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
De dates vliegen hier door de lucht, nice! Nu ik nog,
Ja leuk afspreken met iemand lijkt me veel sneller te werken dan dat gedoe op internet.quote:ja idd.
ben helaas alleen maar kieskeuriger geworden door me in te schrijven op dating sites. Vind het heel moeilijk om iemand interessant te gaan vinden aan de hand van een foto en (vaak) een wat nietszeggende tekstjes..
hoe ben je er aan gekomen? hoe gaat dat dan?quote:
Met de vriendin van de vriendin toch?quote:
Ja, met zo'n instelling kom je er welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
alles wat ik doe (doe niet veel trouwens) voelt totaal nutteloos, en zonde van de tijd voor de vrouw.
paar weken terug heeft een meisje/vrouw ook weer een paar uur van haar kostbare tijd aan me besteed. "voor wat" denk ik dan want er gebeurd verder nooit wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |