idd daarom moet hij nu afstand nemen en eerst zijn eigen dingen op orde hebben. Afentoe moet je voor jezelf kiezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Bittere_Bal het volgende:
Geloof me, pas als je echt geen enkel restje gevoelens voor haar hebt, zowel positeif dan wel negatief, gaat ook die vriendschap je opbreken en dan komt de klap nog voor een tweede keer aan. Denk je maar in, je gaat nu vriendschappelijk met haar verder, allemaal gezellig enzo, en dan heeft ze opeens een nieuwe vriend. Ga je dat kunnen handelen? Bespaar je dat extra verdriet.
Naja, ik ben 24 en het was mijn eerste relatie... ik was eigenlijk wel gewoon toe aan een relatie. Maar blijkbaar niet met haar...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ow dat kan ik mij wel voorstellen maar je komt alleen en je gaat alleen. Een korte periode tussendoor je boontjes zelf doppen moet je kunnenDie tijd heb je zelf ook gewoon echt nodig om te achterhalen wat je nu eigenlijk wilt enz. Sowieso is het goed voor je zelfstandigheid. Je bent nog jong over 10 jaar ben je misschien wel getrouwt en zou je willen dat je een weekendje voor jezelf had
Mis je haar, of het concept van haar?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik ben 24 en het was mijn eerste relatie... ik was eigenlijk wel gewoon toe aan een relatie. Maar blijkbaar niet met haar...
Interessant... misschien wel het tweede... maar wat betekend dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mis je haar, of het concept van haar?
Ja, wellicht wel. Maargoe, ik ben niet zo iemand die dingen makkelijk van zich afschuift. Ik heb altijd extreme gevoelens... ik heb ook iemand nodig om dat af en toe bij kwijt te kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Bittere_Bal het volgende:
Geloof me, pas als je echt geen enkel restje gevoelens voor haar hebt, zowel positeif dan wel negatief, gaat ook die vriendschap je opbreken en dan komt de klap nog voor een tweede keer aan. Denk je maar in, je gaat nu vriendschappelijk met haar verder, allemaal gezellig enzo, en dan heeft ze opeens een nieuwe vriend. Ga je dat kunnen handelen? Bespaar je dat extra verdriet.
Dat je als het gevoel van liefde niet meer mist en weer op jezelf staat dat je wellicht prima weer met haar vrienden kunt worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Interessant... misschien wel het tweede... maar wat betekend dat?
Ik snap wat je bedoeld. En dat is het misschien ook wel. Ik voelde me vaak heel prettig met haar; maar met name denk ik door het gevoel dat er eindelijk iemand was die om me gaf en waarmee ik leuke dingen kon doen (ja ik heb ook wel vrienden, maar in een relatie is toch wat anders). En toch waren er idd ook momenten waarop het moeilijk was. Het deed me bijvoorbeeld vaak pijn dat ik het gevoel had dat ze zich niet helemaal open stelde en ik dus twijfelde aan hoeveel ze voor me voelde..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
iets waar ik ook zelf nog mee worstel. Ik wil haar niet terug, weet dat ze mij miet gelukkig maakt, maar ik verlang wel heer erg naar wat het had kunnen zijn als het allemaal goed was gegaan...
Klinkt een beetje vaag, maar goed.
Ja ik ben het hier wel mee eens. Vallen en opstaan zo voelt het inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je leert ook door vallen en opstaan. Dat doe ik ook. Ik heb dagen dat ik mij weer makkelijk als grofvuil laat behandelen. Gelukkig worden die dagen steeds minder en worden de dagen waarbij ik voor mijzelf op kom beter. Overigens dit heeft ieder mens.
Was je ooit * geen idee hoelang jullie een relatie hadden* wel verliefd? Ik ben namelijk ook bijna 24 maar nog steeds toos relatie loos omdat ik niet verliefd ben geweest..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik ben 24 en het was mijn eerste relatie... ik was eigenlijk wel gewoon toe aan een relatie. Maar blijkbaar niet met haar...
Nog nooit verliefd? Ik bedoel, ook niet gewoon het idee van liefde? En dat je iemand daaraan linkt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Was je ooit * geen idee hoelang jullie een relatie hadden* wel verliefd? Ik ben namelijk ook bijna 24 maar nog steeds toos relatie loos omdat ik niet verliefd ben geweest..
Nee; ik ben niet echt verliefd geweest. Het klikt gewoon wel goed... echt die vlinders heb ik nooit gehad, maar toch voelde ik me gelukkig met haar. Ik dacht dat dit de manier was zoals het hoorde te zijn. Ik ben vaker verliefd geweest, maar juist die verliefdheid belemmerde voor mij een normale omgang naar die meid in kwestie, waardoor dat nooit iets is geworden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Was je ooit * geen idee hoelang jullie een relatie hadden* wel verliefd? Ik ben namelijk ook bijna 24 maar nog steeds toos relatie loos omdat ik niet verliefd ben geweest..
'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog nooit verliefd? Ik bedoel, ook niet gewoon het idee van liefde? En dat je iemand daaraan linkt?
Hoe verander je zoiets?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
komt mij heel bekend voor hoor, dat je dat gevoel terug wil dat iemand echt om je geeft ook al weet je dat het niet helemaal goed zit. Maar dat is dus een probleem mbt je eigenwaarde. Dat haal jij (ik) waarschijnlijk uit een externe bron, cq relatie/vriendin etc en dat is niet goed.
door de tijd voor jezelf te nemen. Leren dat je zelf ook de moeite waard bent. En dat je daar geen ander persoon voor nodig hebt.quote:
mh... naja goed, ik ga nu iig weer naar het werk. Ik voel me echt heel erg leeg en eenzaam op het moment; hopelijk trekt dat snel weer weg...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
door de tijd voor jezelf te nemen. Leren dat je zelf ook de moeite waard bent. En dat je daar geen ander persoon voor nodig hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
door de tijd voor jezelf te nemen. Leren dat je zelf ook de moeite waard bent. En dat je daar geen ander persoon voor nodig hebt.
Ik denk blij worden met je leven... Niemand nodig hebben...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe kom jou ook overal tegenquote:
Ik zwerf graag rond ja.quote:
Hier wel oke mijn pony is inmiddels TE kortquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zwerf graag rond ja.
Hoest?
En wat vond je van het nummer?
Dat gaat goed dus met die pony. Hier is het lekker warm (Mexico weer es).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hier wel oke mijn pony is inmiddels TE kortHoest daar?
Het nummer is niet echt mijn smaak haha.. Maar er zit wel een kern van waarheid in.
Mexico ja? Ik pak morgen t vliegtuig hoelaat haal je me opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gaat goed dus met die pony. Hier is het lekker warm (Mexico weer es).
De mooiere versie staat helaas niet op YouTubeZeker, die kern van waarheid gaat het om. Het einde dus.
Dat is afgesproken dan. Ik haal je op als je aankomt. Maandag ga ik wel weer terug naar huis, maar dan vlieg je wel mee naar Colombiaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mexico ja? Ik pak morgen t vliegtuig hoelaat haal je me op? ik wil ook warm weer.. Het einde is idd goed.
Wat moet ik in colombiaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is afgesproken dan. Ik haal je op als je aankomt. Maandag ga ik wel weer terug naar huis, maar dan vlieg je wel mee naar Colombiatoch?
Genieten natuurlijk.quote:
Wat is daar relaxter dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
Daar gaat versieren wel ff wat anders. Zoveel relaxeder, dan de Nederlandse arrogantie soms.
Ik deed eigenlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe ben je er aan gekomen? hoe gaat dat dan?
alles wat ik doe (doe niet veel trouwens) voelt totaal nutteloos, en zonde van de tijd voor de vrouw.
paar weken terug heeft een meisje/vrouw ook weer een paar uur van haar kostbare tijd aan me besteed. "voor wat" denk ik dan want er gebeurd verder nooit wat.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
Daar gaat versieren wel ff wat anders. Zoveel relaxeder, dan de Nederlandse arrogantie soms.
Ik zou liever vragen, wat is er arroganter hier dan?quote:
Heb je een date gehad of zoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe ben je er aan gekomen? hoe gaat dat dan?
alles wat ik doe (doe niet veel trouwens) voelt totaal nutteloos, en zonde van de tijd voor de vrouw.
paar weken terug heeft een meisje/vrouw ook weer een paar uur van haar kostbare tijd aan me besteed. "voor wat" denk ik dan want er gebeurd verder nooit wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |