Ik doelde dan ook op klustips...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde je net een biertje op de meet aanbieden.
Is dat een goede film?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op klustips...
Maar voor jou een mooi liedje:
Serieus? Mooi, ben wel fan van dit genre. Lekker duisterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:02 schreef betyar het volgende:
28 months later is in de maak?????? Zal over Europa gaan.
Hmmmm, qua film zitten wij dan wel weer op één lijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus? Mooi, ben wel fan van dit genre. Lekker duister
Recessie? GVD pas een nieuwe hengel, reel en gevlochten lijn gekocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef GSbrder het volgende:
Dit is typisch zo’n periode dat heel Nederland in een recessie zit, maar ik het niet merk en luxeartikelen ga kopen.
Graag gedaan, overigens.
Wij twee, betyar, jij en ik, moeten Nederland weer uit het slop trekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Recessie? GVD pas een nieuwe hengel, reel en gevlochten lijn gekocht.
Gevlochten lijn is goed. Gebruikte ik ook voor het zeevissen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Recessie? GVD pas een nieuwe hengel, reel en gevlochten lijn gekocht.
Nope. Nog altijd niet.quote:
Ach , gewoon door consumeren is de enige oplossing. Zelfs met 30% minder inkomen gaat het eigenlijk gewoon voortreffelijk hier.....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij twee, betyar, jij en ik, moeten Nederland weer uit het slop trekken.
Het is een vreselijke positie, maar iemand moet het voortouw nemen.
Ik heb 100% meer inkomen, maar dat telt dan weer nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach , gewoon door consumeren is de enige oplossing. Zelfs met 30% minder inkomen gaat het eigenlijk gewoon voortreffelijk hier.....
ik heb eindelijk een goed zinkende gevonden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Gevlochten lijn is goed. Gebruikte ik ook voor het zeevissen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb 100% meer inkomen, maar dat telt dan weer niet.
Nee, mijn sla-ris.quote:
Want wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef eriksd het volgende:
Klustip van Erik:
Leg het peertje wat je in een fitting gaat draaien niet in de wasbak voordat je dat gaat doen, ook al is dat de meest handzame plek.
hoeveel mm? 0.15 of 0.12?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb eindelijk een goed zinkende gevonden.
Geen van beide eigenlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh je bent meer en of echt gaan werken.
Daar schijn je moe van te kunnen worden.quote:
Moe worden van je werk.... Dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar schijn je moe van te kunnen worden.
Gruwelverhalen tot en met!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Moe worden van je werk.... Dan doe je iets verkeerd.
Das best dik eigenlijk. Op zee (strand) moet je gek genoeg wel een beetje gevoelig lijntje hebben op een 4M hengelquote:
Dat zouden ze met alla CDA'ers moeten doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:13 schreef GSbrder het volgende:
Wat hoorde ik trouwens, een CDA’er in Nijmegen aan de ketting?
Ja baas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
Koop nou een IWC GS, dan doe je iets nuttig met je bonus.
Als een soort van strafkamp?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zouden ze met alla CDA'ers moeten doen.
Heel goed.quote:
Is voor de karper. Hoewel ik er ook goede vangsten met het dropshotten, forellen en snoeken heb geboekt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Das best dik eigenlijk. Op zee (strand) moet je gek genoeg wel een beetje gevoelig lijntje hebben op een 4M hengel
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
Koop nou een IWC GS, dan doe je iets nuttig met je bonus.
Nee, een werphengelquote:
Robin, waarom neuk jij een kussen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
Schenkstroop, waarom ben je zo'n aluhoedje?
Gefeliciteerd. Kan je dat om je pols dragen?quote:
Dat weet ik niet. Wiki heeft het antwoord:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar goed.
Betyar, waarom ben jij links?
Een rolmaat moet lukken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Kan je dat om je pols dragen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wiki heeft het antwoord:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linkshandigheid
Maar ik kan net zo goed met rechts werken, schrijven niet.
Sterktequote:Ook ziektes als darmkanker (4.6 keer), kanker in het algemeen (1.7 keer) en beroerte (3.7 keer) komen volgens deze studie vaker voor bij linkshandigen. Andere onderzoeken leidden dan weer tot een aantal neurologische vaststellingen, die op hun beurt de overtuiging dat linkshandigen korter leven in de hand werken. Zo werd aangetoond dat niet alleen bepaalde leerstoornissen, zoals dyslexie, maar ook autisme en zelfs schizofrenie vaker voorkomen bij linkshandigen. Linkshandigheid lijkt dus samen te hangen met wat je een zwakker zenuwstelsel zou kunnen noemen. Er zijn ook studies die linkshandigheid in verband brengen met het frequenter voorkomen van een aantal immunologische ziekten
Daarom; schrijf met rechts.quote:
Dus? Het is een privaat bedrijf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef betyar het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-salarissen-top.html
![]()
![]()
Nouja, wrang is het natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus? Het is een privaat bedrijf.
Zo denderend is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef betyar het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-salarissen-top.html
![]()
![]()
Dat klopt. Het is wrang.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is wrang.
Maar geen ramp.
Af en toe, zoals in dat topic over huissies, zet ik mijn serieuze pet op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt.
Je zegt weer verstandige dingen.
Ben er weer klaar mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Af en toe, zoals in dat topic over huissies, zet ik mijn serieuze pet op.
Mja. Echt vuurwerk werd het niet.quote:
Albayrak ziet er beter uit inderdaad. Want vrouw.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar soms heeft Samsom toch wel iets weg van iemand met een chromosoompje over.
[ afbeelding ]
Niet moeders mooiste.
Een kernfysicus met een chromosoompje teveel. Sure.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar soms heeft Samsom toch wel iets weg van iemand met een chromosoompje over.
[ afbeelding ]
Niet moeders mooiste.
Da's redelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
2000 euro netto, is dat een beetje goed salaris tegenwoordig?²
Mwah, aardig. Vestia was altijd al meer het commerciele soort.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef eriksd het volgende:
Hoe groot zijn de problemen bij Vestia eigenlijk?
Hoho, een field trip naar Tcherno.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kernfysicus met een chromosoompje teveel. Sure.
Afhankelijk van je aantal urenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Leeftijd, werkervaring, opleidingsniveau, sector etc. Zoveel relevante factoren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, en als je er een auto en laptop/telefoon bij gooit?quote:
Ik ben nog altijd niet jaloers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, en als je er een auto en laptop/telefoon bij gooit?²
Zijn charisma heeft hij wel mee. Ik vind het overigens wel meevallen. Bij iemand als Jacobi is het ergerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeders mooiste.
Ik wel man.quote:
Jacobi. Lijkt me leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn charisma heeft hij wel mee. Ik vind het overigens wel meevallen. Bij iemand als Jacobi is het erger
OK DAN!quote:
Zal je ff helpen:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef eriksd het volgende:
Ik kon aan de slag voor 3000 bruto, wat na mijn afstuderen 3500 zou worden. Maar ik vind mijzelf nog te jong. En ik wil nog andere bedrijven bekijken.
Exact. Op welke leeftijd wil jij fulltime aan de slag gaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ik zie zelfs dat Koos je negeert op Facebook.
Dat geeft inderdaad aan dat je onvoldoende street credibility hebt.
21 0o0fzeauwWwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact. Op welke leeftijd wil jij fulltime aan de slag gaan?
Van de baas? Dan is het nog beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, en als je er een auto en laptop/telefoon bij gooit?²
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, een field trip naar Tcherno.
What happens in ’byl, stays in ’byl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |