Geen idee, hoezo ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Nuance, wat is een "natte wasbeer"?
Nee, ik ken haar/hem niet. Hoezo?quote:
Qua gedrag vertoon je overeenkomsten.quote:
Die meme heeft er meer mee te maken dat er in slang zo nu en dan correcte nederlandse woorden gebruikt worden volgensmij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom die uitdrukking steeds tegen in ONZ
Zoals hier:
[ afbeelding ]
O zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom die uitdrukking steeds tegen in ONZ
Zoals hier:
[ afbeelding ]
Nee, ik hoor het wel vakerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O zo
Misschien is het gewoon hip door dat stripje.
Nou neuh, ik ga zo weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Scorpie het volgende:
Zo, zit iedereen weer klaar voor het dagelijks uurtje links gebrainwash op Nederland 1 met Pauw en Witteman.
Nee, ik sla vanavond over, want Bolkestein.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Scorpie het volgende:
Zo, zit iedereen weer klaar voor het dagelijks uurtje links gebrainwash op Nederland 1 met Pauw en Witteman.
Daarbij is nederhop sowieso al een karikatuur van wat het onder de tijd van bijvoorbeeld Osdorp Posse was, toen verzon men tenminste nog nederlandse zinnen/woorden om een tekst te laten rijmen ipv die antillianen en marokkanen van tegen woordig die alles wat een beetje moeilijk word vervangt door papiamento of arabisch.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik sla vanavond over, want Bolkestein.
Sterker nog, ik ga nu de kroeg in, word net gewhatsapped waar ik blijf
Ga jij es weg!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarbij is nederhop sowieso al een karikatuur van wat het onder de tijd van bijvoorbeeld Osdorp Posse was, toen verzon men tenminste nog nederlandse zinnen/woorden om een tekst te laten rijmen ipv die antillianen en marokkanen van tegen woordig die alles wat een beetje moeilijk word vervangt door papiamento of arabisch.
Beiden schnabbelen bij, de PvdA is er echter nogal hypocriet over, de VVD niet en zet het gewoon op hun CV. Op wie ga je stemmen? Van Dam ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Check hun CV's maar eens en leg dan die van de VVD'ers er naast.
Flikker op met je carnaval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn jullie carnaval goed doorgekomen?
quote:
Daar moet je het na carnaval niet meer over hebben, anders komt de pijn van de vastentijd en het zondigen naar voren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn jullie carnaval goed doorgekomen?
Eerst is er nog halfvastenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar moet je het na carnaval niet meer over hebben, anders komt de pijn van de vastentijd en het zondigen naar voren.
quote:
In dat opzicht hebben katholieken het wel beter opgelost dan islamieten, de laatste groep moet nl vasten voordat men feest mag vieren, de katholieken vieren eerst feest, moeten daarna 40 dagen vasten en na de vastentijd ook nog eens een kruisiging herdenken.quote:
De meeste Katholieken vasten geeneens meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat opzicht hebben katholieken het wel beter opgelost dan islamieten, de laatste groep moet nl vasten voordat men feest mag vieren, de katholieken vieren eerst feest, moeten daarna 40 dagen vasten en na de vastentijd ook nog eens een kruisiging herdenken.
Het is een excuus om in België aan de optocht mee te doen, en, hoe kan het ook anders, veel te zuipenquote:
Verstandig en een goed excuus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen pijn wel dik, de Pálinka werkt goed en ontsmet.
Dan zijn het excuus-Katholiekenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De meeste Katholieken vasten geeneens meer
Dan zijn alle Katholieken excuus-Katholiekenquote:
Misschien heeft hij daarna dan geen bril meer nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor Remlof neem ik wat mee naar de meet.![]()
And it burns burns burns:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daarna dan geen bril meer nodig
Ik doelde dan ook op klustips...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde je net een biertje op de meet aanbieden.
Is dat een goede film?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op klustips...
Maar voor jou een mooi liedje:
Serieus? Mooi, ben wel fan van dit genre. Lekker duisterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:02 schreef betyar het volgende:
28 months later is in de maak?????? Zal over Europa gaan.
Hmmmm, qua film zitten wij dan wel weer op één lijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus? Mooi, ben wel fan van dit genre. Lekker duister
Recessie? GVD pas een nieuwe hengel, reel en gevlochten lijn gekocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef GSbrder het volgende:
Dit is typisch zo’n periode dat heel Nederland in een recessie zit, maar ik het niet merk en luxeartikelen ga kopen.
Graag gedaan, overigens.
Wij twee, betyar, jij en ik, moeten Nederland weer uit het slop trekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Recessie? GVD pas een nieuwe hengel, reel en gevlochten lijn gekocht.
Gevlochten lijn is goed. Gebruikte ik ook voor het zeevissen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Recessie? GVD pas een nieuwe hengel, reel en gevlochten lijn gekocht.
Nope. Nog altijd niet.quote:
Ach , gewoon door consumeren is de enige oplossing. Zelfs met 30% minder inkomen gaat het eigenlijk gewoon voortreffelijk hier.....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij twee, betyar, jij en ik, moeten Nederland weer uit het slop trekken.
Het is een vreselijke positie, maar iemand moet het voortouw nemen.
Ik heb 100% meer inkomen, maar dat telt dan weer nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach , gewoon door consumeren is de enige oplossing. Zelfs met 30% minder inkomen gaat het eigenlijk gewoon voortreffelijk hier.....
ik heb eindelijk een goed zinkende gevonden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Gevlochten lijn is goed. Gebruikte ik ook voor het zeevissen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb 100% meer inkomen, maar dat telt dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |