Alsof die iets zinnigs te melden heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
Vanavond Bolkestein in Pauw & Witteman.
Vind jij jezelf wijzer dan Bolkestein?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof die iets zinnigs te melden heeft.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef Tem het volgende:
Odorex of odorono in de disco
Durex of anders gono in de disco
Odorex of odorono in de disco
Durex of anders gono
Nee, wat heeft zo'n intellectueel nou weer te melden. Luisteren naar holle retoriek van een PvdA'er is natuurlijk veel leuker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof die iets zinnigs te melden heeft.
Ik denk dat er meer intellectuelen in het parlement zitten van de PvdA dan van de VVD.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, wat heeft zo'n intellectueel nou weer te melden. Luisteren naar holle retoriek van een PvdA'er is natuurlijk veel leuker.
Meer intellectuele bij de PvdA? De partij is zowat uit elkaar gevallen, dus laat staan dat ze intellectueel zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer intellectuelen in het parlement zitten van de PvdA dan van de VVD.
Laat die aan het woord ipv van een fossiel als die arrogante Bolkestein.
Grappig van iemand die zegt dat je juist levenservaring nodig hebt om een mening te mogen hebben over politiek. Als iemand veel levenservaring heeft, dan is het Bolkestein wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer intellectuelen in het parlement zitten van de PvdA dan van de VVD.
Laat die aan het woord ipv van een fossiel als die arrogante Bolkestein.
Check hun CV's maar eens en leg dan die van de VVD'ers er naast.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Meer intellectuele bij de PvdA? De partij is zowat uit elkaar gevallen, dus laat staan dat ze intellectueel zijn.
Hij heeft de oorlog meegemaakt, dat spreekt wel voor hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig van iemand die zegt dat je juist levenservaring nodig hebt om een mening te mogen hebben over politiek. Als iemand veel levenservaring heeft, dan is het Bolkestein wel.
Wat een hoerenlied.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een hoerenlied.
Dit is beter voor je ontwikkeling:
Toen ik het woord "god" hoorde heb ik 'm uitgezet, sorry.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een hoerenlied.
Dit is beter voor je ontwikkeling:
Ja okay, ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik het woord "god" hoorde heb ik 'm uitgezet, sorry.
Die ken ik van de film "The Doors".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |