Geen idee, hoezo ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Nuance, wat is een "natte wasbeer"?
Nee, ik ken haar/hem niet. Hoezo?quote:
Qua gedrag vertoon je overeenkomsten.quote:
Die meme heeft er meer mee te maken dat er in slang zo nu en dan correcte nederlandse woorden gebruikt worden volgensmij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom die uitdrukking steeds tegen in ONZ
Zoals hier:
[ afbeelding ]
O zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom die uitdrukking steeds tegen in ONZ
Zoals hier:
[ afbeelding ]
Nee, ik hoor het wel vakerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O zo
Misschien is het gewoon hip door dat stripje.
Nou neuh, ik ga zo weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Scorpie het volgende:
Zo, zit iedereen weer klaar voor het dagelijks uurtje links gebrainwash op Nederland 1 met Pauw en Witteman.
Nee, ik sla vanavond over, want Bolkestein.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Scorpie het volgende:
Zo, zit iedereen weer klaar voor het dagelijks uurtje links gebrainwash op Nederland 1 met Pauw en Witteman.
Daarbij is nederhop sowieso al een karikatuur van wat het onder de tijd van bijvoorbeeld Osdorp Posse was, toen verzon men tenminste nog nederlandse zinnen/woorden om een tekst te laten rijmen ipv die antillianen en marokkanen van tegen woordig die alles wat een beetje moeilijk word vervangt door papiamento of arabisch.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik sla vanavond over, want Bolkestein.
Sterker nog, ik ga nu de kroeg in, word net gewhatsapped waar ik blijf
Ga jij es weg!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarbij is nederhop sowieso al een karikatuur van wat het onder de tijd van bijvoorbeeld Osdorp Posse was, toen verzon men tenminste nog nederlandse zinnen/woorden om een tekst te laten rijmen ipv die antillianen en marokkanen van tegen woordig die alles wat een beetje moeilijk word vervangt door papiamento of arabisch.
Beiden schnabbelen bij, de PvdA is er echter nogal hypocriet over, de VVD niet en zet het gewoon op hun CV. Op wie ga je stemmen? Van Dam ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Check hun CV's maar eens en leg dan die van de VVD'ers er naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |