Dat klopt. Het is wrang.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is wrang.
Maar geen ramp.
Af en toe, zoals in dat topic over huissies, zet ik mijn serieuze pet op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt.
Je zegt weer verstandige dingen.
Ben er weer klaar mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Af en toe, zoals in dat topic over huissies, zet ik mijn serieuze pet op.
Mja. Echt vuurwerk werd het niet.quote:
Albayrak ziet er beter uit inderdaad. Want vrouw.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar soms heeft Samsom toch wel iets weg van iemand met een chromosoompje over.
[ afbeelding ]
Niet moeders mooiste.
Een kernfysicus met een chromosoompje teveel. Sure.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar soms heeft Samsom toch wel iets weg van iemand met een chromosoompje over.
[ afbeelding ]
Niet moeders mooiste.
Da's redelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
2000 euro netto, is dat een beetje goed salaris tegenwoordig?²
Mwah, aardig. Vestia was altijd al meer het commerciele soort.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef eriksd het volgende:
Hoe groot zijn de problemen bij Vestia eigenlijk?
Hoho, een field trip naar Tcherno.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kernfysicus met een chromosoompje teveel. Sure.
Afhankelijk van je aantal urenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Leeftijd, werkervaring, opleidingsniveau, sector etc. Zoveel relevante factoren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, en als je er een auto en laptop/telefoon bij gooit?quote:
Ik ben nog altijd niet jaloers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, en als je er een auto en laptop/telefoon bij gooit?²
Zijn charisma heeft hij wel mee. Ik vind het overigens wel meevallen. Bij iemand als Jacobi is het ergerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeders mooiste.
Ik wel man.quote:
Jacobi. Lijkt me leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn charisma heeft hij wel mee. Ik vind het overigens wel meevallen. Bij iemand als Jacobi is het erger
OK DAN!quote:
Zal je ff helpen:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef eriksd het volgende:
Ik kon aan de slag voor 3000 bruto, wat na mijn afstuderen 3500 zou worden. Maar ik vind mijzelf nog te jong. En ik wil nog andere bedrijven bekijken.
Exact. Op welke leeftijd wil jij fulltime aan de slag gaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ik zie zelfs dat Koos je negeert op Facebook.
Dat geeft inderdaad aan dat je onvoldoende street credibility hebt.
21 0o0fzeauwWwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact. Op welke leeftijd wil jij fulltime aan de slag gaan?
Van de baas? Dan is het nog beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, en als je er een auto en laptop/telefoon bij gooit?²
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, een field trip naar Tcherno.
What happens in ’byl, stays in ’byl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |