Nee, mijn sla-ris.quote:
Want wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef eriksd het volgende:
Klustip van Erik:
Leg het peertje wat je in een fitting gaat draaien niet in de wasbak voordat je dat gaat doen, ook al is dat de meest handzame plek.
hoeveel mm? 0.15 of 0.12?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb eindelijk een goed zinkende gevonden.
Geen van beide eigenlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh je bent meer en of echt gaan werken.
Daar schijn je moe van te kunnen worden.quote:
Moe worden van je werk.... Dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar schijn je moe van te kunnen worden.
Gruwelverhalen tot en met!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Moe worden van je werk.... Dan doe je iets verkeerd.
Das best dik eigenlijk. Op zee (strand) moet je gek genoeg wel een beetje gevoelig lijntje hebben op een 4M hengelquote:
Dat zouden ze met alla CDA'ers moeten doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:13 schreef GSbrder het volgende:
Wat hoorde ik trouwens, een CDA’er in Nijmegen aan de ketting?
Ja baas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
Koop nou een IWC GS, dan doe je iets nuttig met je bonus.
Als een soort van strafkamp?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zouden ze met alla CDA'ers moeten doen.
Heel goed.quote:
Is voor de karper. Hoewel ik er ook goede vangsten met het dropshotten, forellen en snoeken heb geboekt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Das best dik eigenlijk. Op zee (strand) moet je gek genoeg wel een beetje gevoelig lijntje hebben op een 4M hengel
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
Koop nou een IWC GS, dan doe je iets nuttig met je bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |